Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra szarpie na 2 biegu
Autor Wiadomość
radexon 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 221
Skąd: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 04-09-2007, 16:01   Tempra szarpie na 2 biegu

Siema

Jestem świeżym TEMRPOWICZEM :D

I mam taki mały problem bo na 2 biegu szarpie ,na 1 3,4,5 nic nie szarpie i dobrze chodzi a na 2 szarpie mi czasami.

Od czego to może być?

Dodam że obroty w silniku są ok na biegu jałowym i podczas jazdy i nic kompletnie nie szarpie ;)
  
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 04-09-2007, 16:06   Re: Tempra szarpie na 2 biegu

radexon napisał/a:
Siema

Jestem świeżym TEMRPOWICZEM :D

I mam taki mały problem bo na 2 biegu szarpie ,na 1 3,4,5 nic nie szarpie i dobrze chodzi a na 2 szarpie mi czasami.

Od czego to może być?

Dodam że obroty w silniku są ok na biegu jałowym i podczas jazdy i nic kompletnie nie szarpie ;)


Mi tak w moim wynalazku czasem poszarpywalo na 3jce i po okolo tygodniu jak dalem mocno po butach pod gore to przy 6tys/obr na zegarku sie ukrecilo cos w skrzyni i trojka calkowicie zginela ;] Wiec moze to byc juz cos ze skrzynia...
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
radexon 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 221
Skąd: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 04-09-2007, 16:11   

Tzn jak zgineła? wogóle przestało szarpac? czy 3 nie wchodziłą :D
_________________

Fiat Tempra 1.6 ,1991r. ;)
Fiat Bravo 1.6 16V ,1998r. ;D
www.fiatgrudziadz.pl
www.lechelektronik.pl
-----------------------------
  
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 04-09-2007, 17:04   

radexon napisał/a:
Tzn jak zgineła? wogóle przestało szarpac? czy 3 nie wchodziłą :D



Wiec bylo tak, sporadycznie poszarpywalo aż w końcu jak się ukreciło to w miejscu gdzie jest normlanie trójka mialem kolejne połozenie N ;] mozna bylo trojk wkladac bez sprzegla, nic nawet nie zgryztalo i jej fizycznie nie bylo po prostu.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
radexon 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 221
Skąd: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 04-09-2007, 18:19   

Nieźle to teraz jak jeżdzisz to pewnie zamiast po dwójce 3 to czwórke wrzucaasz co? czy furę przeciągasz na 2? :D
  
 
 
MarcinWrocław 



Wiek: 43
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 280
Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-09-2007, 19:22   

U mnie jak sie 2-ka kończyła to po prostu trzeba było ją głębiej wbijac, aż do momentu gdy już brakło drażka - padły wodziki w skrzyni... Ale nic nie szarpało.....
A powiedz mi - przy jakich obrotach silnika odczuwasz to szarpanie??
_________________
była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive
     assistance   Moneta
 
 
radexon 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 221
Skąd: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 04-09-2007, 21:53   

No też odczuwam takie coś ze wogóle 2 musze od razu mocno wbić żeby nie szarpnęła,chociaż jak redukuje z 3 do dwójki to jest OK na przykład.

A obroty to jak pamiętam to od 1.5 do 2 tys. chyba :P ale upewnię się jeszcze :P
_________________

Fiat Tempra 1.6 ,1991r. ;)
Fiat Bravo 1.6 16V ,1998r. ;D
www.fiatgrudziadz.pl
www.lechelektronik.pl
-----------------------------
  
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-09-2007, 06:08   

a jakbyś zrobił takie dziwe coś, że na drodze prostej/z lekkiej górki rokręcić na 1ce wyżej a potem od razu dać trójkę ale na wolniutkich, by ominąć 2kę i zobaczyć czy tylko przy 'starcie' auta i pewnych obrotach szarpie czy to rzeczywiście kwestia samego biegu 2.

Ogólnie to niestety typowe, że po latach lubią lecieć synchrozniatory a za nimi kółka zębate 2go biegu...
czasem coś zaczyna szumieć przy 2ce, czasem nawet nie; potem zaczyna się coraz częstsze zgrzytanie i konieczność głębszego wbijania 2ki, przy próbie wybrania 2 biegu... a gdy jest to już dość częste zjawisko, to poprzez takie zgrzytanie i wbijanie na siłę już pewno mamy prawie starte kółko zębate od 2go biegu i mogą być z tym jaja...


a jak powoli jedziesz na 2ce to jedzie płynie czy też ma skoki?
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
radexon 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 221
Skąd: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 05-09-2007, 12:35   

jak na początku depnę na 2 mocniej gazu i jade dalej na 2 to jest OK i nie szarpie nic

** Dodano: 08-10-2007, 22:12 **
Przeczyściłem silnik biegu jałowego oraz przepustnice jak dobrze pamietam czy jak to tam sie nazywa :D przy okazji wymieniłem filtr powietrza i na 2 nie szarpie mi.

Ale pojawił się problem a mianowicie przy odpaleniu miałem 1000 obrotów a teraz mam raptem 650-850 :/ no.
_________________

Fiat Tempra 1.6 ,1991r. ;)
Fiat Bravo 1.6 16V ,1998r. ;D
www.fiatgrudziadz.pl
www.lechelektronik.pl
-----------------------------
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load