Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem!!!! MUŁ do potegi N
Autor Wiadomość
spirool 


Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 67
Skąd: Chełm
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-08-2007, 14:39   Problem!!!! MUŁ do potegi N

a wiec / jestem po wymiane zaworu odcinajacego benzyne (stary puszczał) wymieniona jest pompa wodna bo ciekła , nowy czujnik połozenia wału i dwa paski ten od pompy5Pk i ten od wspomagania , nowy -uzywany gaznik podstawka pod gaznikiem, termostat i kołpaki -(żart)
autko odpala ladnie i na bezynie i na gazie ALE: ma cholernego muła przy ruszaniu trzeba dawac duzoo gazu a podczas jazdy jadac jak cie wcisnie gaz do dechy to prawie nie przyspiesza
na 1,2 trzeba do 4 tys krecic zeby w miare z normalna predkoscia jechac
poprostu auto niema mocy przy niskich obrotach jak juz sie wkreci do 3 tu juz jedzie nawet nawet aha no i minimalnie sie przegrzewa bo podczas jazdy ma 90 lub92 st. a powinno byc o ile sie nie myle 87 .
czy to moze byc wina zaplonu?aha na gazie silnik troche drga minimalnie szarpie ale na benzynce pracuje rowniutko swiece kable kopulka i palec odpada bo juz sprawdzalem i sa tez w miare nowe wiec ?
piszcie co podejrzewacie :]
_________________
Temperki Super Autka ;]]]
  
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 22-08-2007, 16:58   

Czy wkręca sie na obroty dobrze na luzie czy wogóle w każdej sytuacji jest taki zmulony? Czy ktoś grzebał coś przy rozrządzie ?
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
spirool 


Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 67
Skąd: Chełm
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-08-2007, 21:17   

Czy na luzie czy przy jezdzie ma mula tak do 3 tys i wogle pozniej tez ale jakoś jedzie, być może w czasie "wybuchu mieszanki" zawory są niedomknięte. A przy rozrządzie coś tam robił jakiś fachman chyba przestawił o jeden ząbek pasek bo mówil że było coś źle jak mi padł CPW no i to przegrzewanie. Wydech jest jak zawory są troche przymknięte i temperatura rośnie. Co Wy o tym sądzicie?







Pisz poprawnie i bez CAPSLOCK bo nie bede poprawił byków za Ciebie
_________________
Temperki Super Autka ;]]]
  
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-08-2007, 16:04   

Objawy jakie masz to własnie sugerują przestawienie paska rozrządu. Wygląda jakby miał zbyt późny zapłon, stąd nie chce się wkręcać na obroty i się przegrzewa.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
spirool 


Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 67
Skąd: Chełm
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 03-09-2007, 09:02   ehhhh tylko na złom ;/

Hipo napisał/a:
Objawy jakie masz to właśnie sugerują przestawienie paska rozrządu. Wygląda jakby miał zbyt późny zapłon, stąd nie chce się wkręcać na obroty i się przegrzewa.


tempra już u kolejnego mechanika stoi ;/ ustawił zapłon,pasek, niby wszystko fajnie ale mowi ze już mu ręce opadają powiedział coś takiego:że w momencie przyspieszania zapłon sam zaczyna wyprzedzać o ileś tam i pytał mnie czy coś z kołem zamachowym było robione heh a przecież nic nie było robione;/ jedynie CPW zmieniany był. heh Ten samochód chyba pokonał połowe mechaników ode mnie heh
_________________
Temperki Super Autka ;]]]
  
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-09-2007, 11:35   

no widzisz. a u mnie kumpel naprawiał vento 1,8 na jednopunkcie bo zapłon był źle ustawiony. pare minut po odpaleniu ustawionego ju ż zapłonu koło zamachowe pękło. Po zebraniu resztek tego koła było widać że ktoś chyba w nie przecinakiem walił takie wcięcia były co przyczyniło się do jego pęknięcia. dziwne ale prawdziwe.
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
spirool 


Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 67
Skąd: Chełm
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 03-09-2007, 18:05   

tak sobie już na spokojnie myślałem o tym, i tak sobie przypomniałem ze auto ma "MUŁA" po wymianie CPW , wymieniał to elektryk niby renomowany ale czy jest możliwość ze mógł dobrać inny, lub pomylić z innym do podobnego silnika?
_________________
Temperki Super Autka ;]]]
  
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-09-2007, 18:17   

Wszystko możliwe że założył inny CPW, od innego auta nie ale możliwe ze od innego modelu wtrysku w T/T.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-09-2007, 21:05   

są dwa rodzaje CPW! dwa do T/T a w ogóle to jest ich więcej; jak pomylił to elektryka od zapłonu ma prawo tak głupieć, albo gdy bp przy montażu może jakoś potraktował CPW :) brutlanie i go uszkodził.... najlepiej jak możesz pożyczyć jakiś sprawny bo to w końcu 2 śrubki i wtyczka, więc przełożć na próbę to kwestia kilku minutek;

ewentualnie ja osobiście ćwiczyem mulenie się auta, ale tylko występowało na PB, nie na LPG, przy grzebaniu z elektrozaworkiem odcinającym, gdy ten jest źle wkręcony; ma on takie dziurki i powinny one trafić raczej właściwie górną do góry etc; czasem wkręcisz za płytko / za głęboko i jest bajer bo albo gaśnie albo go zalewa; ja wkręcałem w końcu poprzez podkładkę i się naprawiło do dziś; ale jak na LPG też się tak muli to masz coś z zapłonem skopane;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
spirool 


Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 67
Skąd: Chełm
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 03-09-2007, 23:02   

unknown napisał/a:
są dwa rodzaje CPW!

ewentualnie ja osobiście ćwiczyem mulenie się auta, ale tylko występowało na PB, nie na LPG, przy grzebaniu z elektrozaworkiem odcinającym, gdy ten jest źle wkręcony; ma on takie dziurki i powinny one trafić raczej właściwie górną do góry etc; czasem wkręcisz za płytko / za głęboko i jest bajer bo albo gaśnie albo go zalewa; ja wkręcałem w końcu poprzez podkładkę i się naprawiło do dziś; ale jak na LPG też się tak muli to masz coś z zapłonem skopane;



jutro rano jadę do mechanika powiem o tym zaworku no i niech sprawdzi lub drugi wykombinuje CPW dzięki za info.
_________________
Temperki Super Autka ;]]]
  
 
 
Mateuszhg 



Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 95
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-09-2007, 14:03   

Spirool daj nam znać pózniej co dalej dzieje się z autem . pozdrawiam
_________________
Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load