|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z silnikem krokowym |
Autor |
Wiadomość |
skuti7
Wiek: 45 Dołączył: 03 Sty 2005 Posty: 28 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-02-2005, 15:06 Problem z silnikem krokowym
|
|
|
Witam,
Od kilku dni mam problem z automatycznym ssaniem. Silnik krokowy wogóle nie reaguje a powinien na zimnym silniku podwyższać obroty. Po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora działa normalnie tzn. wysuwa się i chowa po zamianie + - . Nie wiem co to może być. Wygląda na to, że nie dostaje impulsu z urządzenia sterującego (kompa) lub nie ma gdzieś masy. Chyba trzeba będzie jechać na komputer .Sam nic nie wymyślę. To już nie MALUCH
Może ktoś miał podobny problem???
Pozdro! |
|
|
|
|
|
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 27-02-2005, 15:11
|
|
|
Ja w sumie tez mam taki problem z silnikiem krokowym od 2 tygodni a zaczelo sie od tego ze stalem na swiatlach zaswiecilo sie zelone wrzucam jedynke ruszam a ten mi robi zaby ... jak bym za malo gazu dal albo sprzeglo za szybko ruszyl i malo gazu dal...ale jak sie juz bujnal na 2 to juz jechal problem pojawial sie przyruszaniu ... nie chcial jechac... "kaszlal'" myslalem ze to gaz tak powiedzieli mi u mechanika samochodowego... podpieli pod kompa i powiedzieli ze do gazownika... pojechalem do gazownika koles podpia wsyztko dobrze chodzilo ... nasluchiwal cos tam przy silniku i powiedzial ze silnik krokowy cos nie lapie... i jest caly suchy a powinien byc nasmarowany zonk jak sie pytalem to takie cos kosztuje 500 - 600 zl :-/ i musze to kupic bo jazdy nie bedize :-/ |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-02-2005, 20:35
|
|
|
Za mało opisałeś o tych objawach żeby co kolwiek powiedzieć.
RADZĘ SPRAWDZIĆ:
1Jak Ci zapala czy są problemy z zimnym
2Jak jest zimny czy położenie przepustnicy jest odchylone właśnie przez to cięgno i czy zamyka się po rozgrzaniu.
3Czy występują niestabilne obroty (samoczynne dodawanie i opadanie obrotów lub brak reakcji na pedał gazu.
4.Jak masz te objawy możesz sprubować go cofnoć może pomoże. |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-02-2005, 21:44
|
|
|
u mnie objawem awarii silnika krokowego bylo brak wolnych obrotow |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 27-02-2005, 21:48
|
|
|
hmmm obiawy powiadasz ... sa takie ze zpala samochod bez problemu na zimnym ... jak sie nasmarowalo silnik krokowy WD40 to juz mniej przycina samochod lagodniej ... ruszam daje gazu aten nie chce jechac dlawi sie... bez wzgledu na to ile dam tego gazu jechac niechce wciskam sprzeglo zeby nie zgasl.. ale na polsprzegle jedzie tylko jak dodam gazu to przycina go ! |
|
|
|
|
skuti7
Wiek: 45 Dołączył: 03 Sty 2005 Posty: 28 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-02-2005, 23:16
|
|
|
sloneczna napisał/a: | Za mało opisałeś o tych objawach żeby co kolwiek powiedzieć.
RADZĘ SPRAWDZIĆ:
1Jak Ci zapala czy są problemy z zimnym
2Jak jest zimny czy położenie przepustnicy jest odchylone właśnie przez to cięgno i czy zamyka się po rozgrzaniu.
3Czy występują niestabilne obroty (samoczynne dodawanie i opadanie obrotów lub brak reakcji na pedał gazu.
4.Jak masz te objawy możesz sprubować go cofnoć może pomoże. |
1Jak jest zimny to muszę go trzymać na gazie bo inaczej gaśnie. Jak się rozgrzeje to chodzi dobrze.
2Właśnie wtedy nie jest odchylone.
3Po rozgrzaniu są raczej stabilne i na gaz reaguje normalnie.
4Cofnięty był całkiem a właśnie wysunięcie o 1/3 dało mi to, że na ciepłym nie gaśnie.
A stało się to po tym jak oderwała mi się masa z kolektora. Masę podłączyłem a silnik kr. już nie reagował. Ta masa o ile się nie mylę idzie do kompa???
Może to ma coś wspólnego???
Pozdro |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-02-2005, 23:42
|
|
|
Cofniecie mialem na mysli podlącz dwa kable z aku do jego styków odlączając kostke od niego kolejność obojetna +- spróbuj .czy sie odezwie potem zmień bieguny (pierwsze dwa górne styki)
Nic sie nie stanie wiele razy tak cofano .
Co do masy to sprawdz ją . Musi dobrze przewodzić . |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|