Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikem krokowym
Autor Wiadomość
skuti7 



Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2005
Posty: 28
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-02-2005, 15:06   Problem z silnikem krokowym

Witam,
Od kilku dni mam problem z automatycznym ssaniem. Silnik krokowy wogóle nie reaguje a powinien na zimnym silniku podwyższać obroty. Po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora działa normalnie tzn. wysuwa się i chowa po zamianie + - . Nie wiem co to może być. Wygląda na to, że nie dostaje impulsu z urządzenia sterującego (kompa) lub nie ma gdzieś masy. Chyba trzeba będzie jechać na komputer :( .Sam nic nie wymyślę. To już nie MALUCH :lol:
Może ktoś miał podobny problem???
Pozdro!
  
  
 
gary 



Wiek: 39
Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 188
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 27-02-2005, 15:11   

Ja w sumie tez mam taki problem z silnikiem krokowym od 2 tygodni a zaczelo sie od tego ze stalem na swiatlach zaswiecilo sie zelone wrzucam jedynke ruszam a ten mi robi zaby ... jak bym za malo gazu dal albo sprzeglo za szybko ruszyl i malo gazu dal...ale jak sie juz bujnal na 2 to juz jechal problem pojawial sie przyruszaniu ... nie chcial jechac... "kaszlal'" myslalem ze to gaz tak powiedzieli mi u mechanika samochodowego... podpieli pod kompa i powiedzieli ze do gazownika... pojechalem do gazownika koles podpia wsyztko dobrze chodzilo ... nasluchiwal cos tam przy silniku i powiedzial ze silnik krokowy cos nie lapie... i jest caly suchy a powinien byc nasmarowany zonk jak sie pytalem to takie cos kosztuje 500 - 600 zl :-/ i musze to kupic bo jazdy nie bedize :-/
  
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-02-2005, 20:35   

Za mało opisałeś o tych objawach żeby co kolwiek powiedzieć.
RADZĘ SPRAWDZIĆ:
1Jak Ci zapala czy są problemy z zimnym
2Jak jest zimny czy położenie przepustnicy jest odchylone właśnie przez to cięgno i czy zamyka się po rozgrzaniu.
3Czy występują niestabilne obroty (samoczynne dodawanie i opadanie obrotów lub brak reakcji na pedał gazu.
4.Jak masz te objawy możesz sprubować go cofnoć może pomoże.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-02-2005, 21:44   

u mnie objawem awarii silnika krokowego bylo brak wolnych obrotow
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
gary 



Wiek: 39
Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 188
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 27-02-2005, 21:48   

hmmm obiawy powiadasz ... sa takie ze zpala samochod bez problemu na zimnym ... jak sie nasmarowalo silnik krokowy WD40 to juz mniej przycina samochod lagodniej ... ruszam daje gazu aten nie chce jechac dlawi sie... bez wzgledu na to ile dam tego gazu jechac niechce wciskam sprzeglo zeby nie zgasl.. ale na polsprzegle jedzie tylko jak dodam gazu to przycina go !
  
 
 
skuti7 



Wiek: 45
Dołączył: 03 Sty 2005
Posty: 28
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-02-2005, 23:16   

sloneczna napisał/a:
Za mało opisałeś o tych objawach żeby co kolwiek powiedzieć.
RADZĘ SPRAWDZIĆ:
1Jak Ci zapala czy są problemy z zimnym
2Jak jest zimny czy położenie przepustnicy jest odchylone właśnie przez to cięgno i czy zamyka się po rozgrzaniu.
3Czy występują niestabilne obroty (samoczynne dodawanie i opadanie obrotów lub brak reakcji na pedał gazu.
4.Jak masz te objawy możesz sprubować go cofnoć może pomoże.


1Jak jest zimny to muszę go trzymać na gazie bo inaczej gaśnie. Jak się rozgrzeje to chodzi dobrze.
2Właśnie wtedy nie jest odchylone.
3Po rozgrzaniu są raczej stabilne i na gaz reaguje normalnie.
4Cofnięty był całkiem a właśnie wysunięcie o 1/3 dało mi to, że na ciepłym nie gaśnie.

A stało się to po tym jak oderwała mi się masa z kolektora. Masę podłączyłem a silnik kr. już nie reagował. Ta masa o ile się nie mylę idzie do kompa???
Może to ma coś wspólnego???
Pozdro
  
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-02-2005, 23:42   

Cofniecie mialem na mysli podlącz dwa kable z aku do jego styków odlączając kostke od niego kolejność obojetna +- spróbuj .czy sie odezwie potem zmień bieguny (pierwsze dwa górne styki)
Nic sie nie stanie wiele razy tak cofano .
Co do masy to sprawdz ją . Musi dobrze przewodzić .
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load