Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kierownica przy skrecie sama nie wraca
Autor Wiadomość
sqnix 


Wiek: 39
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 149
Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 23-11-2007, 03:40   kierownica przy skrecie sama nie wraca

nie wiem co sie stało mam Temprę 92 ze wspomaganiem , zbiorniczek pod maską jest wiec chyba jest.kierownica przy skrecie sama nie wraca cóz sie stało, chodzi lekko fajera ale przestała wracac
  
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-11-2007, 07:46   Re: kierownica przy skrecie sama nie wraca

sqnix napisał/a:
nie wiem co sie stało mam Temprę 92 ze wspomaganiem , zbiorniczek pod maską jest wiec chyba jest.kierownica przy skrecie sama nie wraca cóz sie stało, chodzi lekko fajera ale przestała wracac

Sprawdź zbieżność !!
     assistance
 
sqnix 


Wiek: 39
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 149
Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 23-11-2007, 22:01   układ kierowniczy

kierownia chodzi lzej jak kiedys :-) Muszę równiez bardziej skrecac kierownicą żeby skrecic jak kiedys, kierownia odbija ale nie tak jak kiedys. Nie wiem co to moze byc ,mam zamiar wymienic drązki kierownicze jak i końcówki jak i płyn we wspomaganiu moze to cos pomoże
  
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-11-2007, 14:35   

sqnix, piszesz monolog czy zwracasz się o uzyskanie jakichś informacji nt. swojego problemu? bo jeśli piszesz monolog to zdecydowanie lepszy do tego celu będzie blog, natomiast jeśli chcesz znaleźć rozwiązanie problemu to czytaj to co Ci inny kolega podpowiada.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-11-2007, 18:05   

schab ma racje, przez rozjechaną zbieżność (a starczy kojkretna dziura do np wybicia drążków i rozjechania) możesz mieć takie jaja; końcówki drążków warto wymienić jak mają swoje przeżyte, ale po ich wymianie tak czy siak zbieżność musisz ustawić; choć przed wymianą końcówek drążków, wahaczy (też mogą być tak wybite, że po ustawianiu zbieżności będzie Ci skręcał samo ...) sprawdź dokładnie zbieżność przed wymianą czegokolwiek; bo gdy się okaże, że jest dobra - to może musisz szukać przy maglownicy czy gdzieś, trudno wstępnie gdybać; a tak to wymienisz całą zawiechę w końcu itp a i tak nie będzie wracać;

prócz sprawdzenia zbieżności pooglądaj opony, czy są równomiernie zdarte czy np jedna/druga jest o wiele bardziej starta np od wewnętrznej/zewn. strony... bo to świadczy też o złej zbieżnoścy czy jakimś rozjechaniu kółek...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
sqnix 


Wiek: 39
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 149
Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 25-11-2007, 04:00   

ok ok chłopaki tak zrobie
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load