|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
kierownica przy skrecie sama nie wraca |
Autor |
Wiadomość |
sqnix
Wiek: 39 Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 149 Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 23-11-2007, 03:40 kierownica przy skrecie sama nie wraca
|
|
|
nie wiem co sie stało mam Temprę 92 ze wspomaganiem , zbiorniczek pod maską jest wiec chyba jest.kierownica przy skrecie sama nie wraca cóz sie stało, chodzi lekko fajera ale przestała wracac |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-11-2007, 07:46 Re: kierownica przy skrecie sama nie wraca
|
|
|
sqnix napisał/a: | nie wiem co sie stało mam Temprę 92 ze wspomaganiem , zbiorniczek pod maską jest wiec chyba jest.kierownica przy skrecie sama nie wraca cóz sie stało, chodzi lekko fajera ale przestała wracac |
Sprawdź zbieżność !! |
|
|
|
|
sqnix
Wiek: 39 Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 149 Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 23-11-2007, 22:01 układ kierowniczy
|
|
|
kierownia chodzi lzej jak kiedys :-) Muszę równiez bardziej skrecac kierownicą żeby skrecic jak kiedys, kierownia odbija ale nie tak jak kiedys. Nie wiem co to moze byc ,mam zamiar wymienic drązki kierownicze jak i końcówki jak i płyn we wspomaganiu moze to cos pomoże |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-11-2007, 14:35
|
|
|
sqnix, piszesz monolog czy zwracasz się o uzyskanie jakichś informacji nt. swojego problemu? bo jeśli piszesz monolog to zdecydowanie lepszy do tego celu będzie blog, natomiast jeśli chcesz znaleźć rozwiązanie problemu to czytaj to co Ci inny kolega podpowiada. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-11-2007, 18:05
|
|
|
schab ma racje, przez rozjechaną zbieżność (a starczy kojkretna dziura do np wybicia drążków i rozjechania) możesz mieć takie jaja; końcówki drążków warto wymienić jak mają swoje przeżyte, ale po ich wymianie tak czy siak zbieżność musisz ustawić; choć przed wymianą końcówek drążków, wahaczy (też mogą być tak wybite, że po ustawianiu zbieżności będzie Ci skręcał samo ...) sprawdź dokładnie zbieżność przed wymianą czegokolwiek; bo gdy się okaże, że jest dobra - to może musisz szukać przy maglownicy czy gdzieś, trudno wstępnie gdybać; a tak to wymienisz całą zawiechę w końcu itp a i tak nie będzie wracać;
prócz sprawdzenia zbieżności pooglądaj opony, czy są równomiernie zdarte czy np jedna/druga jest o wiele bardziej starta np od wewnętrznej/zewn. strony... bo to świadczy też o złej zbieżnoścy czy jakimś rozjechaniu kółek... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
sqnix
Wiek: 39 Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 149 Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 25-11-2007, 04:00
|
|
|
ok ok chłopaki tak zrobie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|