|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zaświeca się kontrolka ładowania |
Autor |
Wiadomość |
NeckUno1
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 35 Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-06-2010, 11:54 Zaświeca się kontrolka ładowania
|
|
|
Witam!
Wczoraj jadąc autostradą zauważyłem, że przy przekraczaniu 4000 obrotów zaczyna mi się żarzyc kontrolka od ładowania na desce. Co prawda nie przekraczałem prędkości 130km/h ale czasem przy wyprzedzaniu trzeba było troszkę wciśnąc gaz i wtedy zaczynał się niepokój z tą kontrolką. Jak na moment zejdę poniżej 4000 obr to kontrolka gaśnie całkowicie. Co może by przyczyna? Pasek jest nowy i na pewno dobrze go naciągnąłem, regulator napięcia również jest nowy. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.6 monowstrysk Suite `93 + LPG,
Jest: Mazda 323F BJ 1.6 ZM Benzyna |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-06-2010, 14:26
|
|
|
Nie naciagnales paska zbyt mocno? Zeby Ci nie poszlo lozysko w altku. Nie masz za duzo odbiornikow? Wzmacniacze, ladowarki, przetwornice? |
|
|
|
|
NeckUno1
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 35 Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-06-2010, 18:29
|
|
|
W sumie nie wydaje mi się żeby był aż tak mocno naciągnięty. Podłączoną miałem tylko nawigację i włączone radio 4x30W czyli bez szaleństw. Mi się wydaje, że to regulator napięcia przestaje przewodzic albo daje zbyt niskie napięcie. Im wyższe obroty tym wyższe napięcie płynie z alternatora, a dzieje się tak właśnie tylko na wysokich obrotach, może ten regulator nie daje sobie rady z tym napięciem? |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.6 monowstrysk Suite `93 + LPG,
Jest: Mazda 323F BJ 1.6 ZM Benzyna |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-06-2010, 20:26
|
|
|
albo daje za duże nap. I duże obroty i altek świruje. Zobacz jakie masz nap. na postoju (luz) oraz pogazuj nim troche i czy bedzie dużo skakało. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 23-06-2010, 21:28
|
|
|
NeckUno1, Podstawa to zmierzenie napięcia przy różnych zakresach obrotów. Bo sam fakt świecenia kontrolki może być spowodowany różnymi usterkami. Więc woltomierz w ręce i podłączaj pod akumulator i patrz co się dzieje. W zasadzie nie powinno być wcale różnicy w ładowaniu między 900rpm a 4000rpm |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
|
NeckUno1
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 35 Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-06-2010, 21:28
|
|
|
Ok dobry pomysł. Jak wrócę do Wałbrzycha to tak zrobię bo aktualnie jestem na wyjeździe. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.6 monowstrysk Suite `93 + LPG,
Jest: Mazda 323F BJ 1.6 ZM Benzyna |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|