Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaświeca się kontrolka ładowania
Autor Wiadomość
NeckUno1 


Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2010, 11:54   Zaświeca się kontrolka ładowania

Witam!
Wczoraj jadąc autostradą zauważyłem, że przy przekraczaniu 4000 obrotów zaczyna mi się żarzyc kontrolka od ładowania na desce. Co prawda nie przekraczałem prędkości 130km/h ale czasem przy wyprzedzaniu trzeba było troszkę wciśnąc gaz i wtedy zaczynał się niepokój z tą kontrolką. Jak na moment zejdę poniżej 4000 obr to kontrolka gaśnie całkowicie. Co może by przyczyna? Pasek jest nowy i na pewno dobrze go naciągnąłem, regulator napięcia również jest nowy.
_________________
Był: Fiat Tipo 1.6 monowstrysk Suite `93 + LPG,
Jest: Mazda 323F BJ 1.6 ZM Benzyna
     assistance
 
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-06-2010, 14:26   

Nie naciagnales paska zbyt mocno? Zeby Ci nie poszlo lozysko w altku. Nie masz za duzo odbiornikow? Wzmacniacze, ladowarki, przetwornice?
     assistance   Moneta
 
 skype
 
NeckUno1 


Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2010, 18:29   

W sumie nie wydaje mi się żeby był aż tak mocno naciągnięty. Podłączoną miałem tylko nawigację i włączone radio 4x30W czyli bez szaleństw. Mi się wydaje, że to regulator napięcia przestaje przewodzic albo daje zbyt niskie napięcie. Im wyższe obroty tym wyższe napięcie płynie z alternatora, a dzieje się tak właśnie tylko na wysokich obrotach, może ten regulator nie daje sobie rady z tym napięciem?
_________________
Był: Fiat Tipo 1.6 monowstrysk Suite `93 + LPG,
Jest: Mazda 323F BJ 1.6 ZM Benzyna
     assistance
 
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-06-2010, 20:26   

albo daje za duże nap. I duże obroty i altek świruje. Zobacz jakie masz nap. na postoju (luz) oraz pogazuj nim troche i czy bedzie dużo skakało.
     Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-06-2010, 21:28   

NeckUno1, Podstawa to zmierzenie napięcia przy różnych zakresach obrotów. Bo sam fakt świecenia kontrolki może być spowodowany różnymi usterkami. Więc woltomierz w ręce i podłączaj pod akumulator i patrz co się dzieje. W zasadzie nie powinno być wcale różnicy w ładowaniu między 900rpm a 4000rpm
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
  
     assistance   Moneta
 
 
NeckUno1 


Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2010, 21:28   

Ok dobry pomysł. Jak wrócę do Wałbrzycha to tak zrobię bo aktualnie jestem na wyjeździe.
_________________
Był: Fiat Tipo 1.6 monowstrysk Suite `93 + LPG,
Jest: Mazda 323F BJ 1.6 ZM Benzyna
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load