Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik Gaśnie Przy Odkręceniu Kurka Wlewy Oleju
Autor Wiadomość
Kalwi89 



Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-02-2011, 13:09   Silnik Gaśnie Przy Odkręceniu Kurka Wlewy Oleju

Witam :)
Ostatnio czaiłem się na Audicę Coupe z silnikiem 2,6 V6 z napędem quattro ( oczywiście z instalacją gazową ), poszedłem na oględziny na których nie zobaczyłem jakiś większych uszczerbków. Miernik lakieru pokazywał mały dzwon / rów na tylnym nadkolu - ale nie o to mi się rozchodzi.
Po odpaleniu silnika ( ciepłego ) odkręciłem owy kurek i samochód zgasł . . .
Gościu mówi, że to normalne w V6 - ale mnie to trochę zaniepokoiło :/

Co Wy o tym sądzicie ?


Pozdro :)
_________________
     assistance
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 25-02-2011, 13:20   

Pewnie jakieś podciśnienia idą czy coś. W mazdzie kumpla(1.6 16v) też tak jest :)
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 25-02-2011, 13:47   

http://www.audi80.pl/b3-n...eju-vt37552.htm

http://www.fordprobe.pl/f....php?f=5&t=1783

http://www.bmw-sport.pl/v...1&view=previous

http://forum.vwgolf.pl/vi...?f=139&t=365533


temat rzeka :/ w końcu nic nie wiadomo
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 27-02-2011, 10:05   

Wiadomo, wiadomo. Tak ma być i już. Zapytaj mechanika, ale takiego prawdziwego, a nie mietka co w stodole polonezy składa...

BTW-u mnie w Temprze za to nie gaśnie, anie nie robi mu to różnicy i też się nie martwię.
I jeszcze jedno, nie sprawdza się stanu silnika tym sposobem :roll: przecież to normalne, że będzie rzygać olejem i tak... tam kręci się wałek rozrządu!! Jak chcesz sprawdzić, to pomierz mu sprężanie, ciśnienie oleju, a nie jakieś ruskie praktyki z wyciąganiem bagnetu czy odkręcaniem korka... :roll:
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load