Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przebieg momentu i mocy...
Autor Wiadomość
czecho 



Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 172
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 28-01-2005, 14:55   przebieg momentu i mocy...

ma ktoś z forumowiczów wykres przebiegu momentu i mocy dla tipo 1.6 dokładnie chodzi mi o silnik 835C1.000?
będę wdzięczny za podesłanie skanu/fotki/link'a...

pozdrawiam
_________________
Tipo 1.6 i.e. suite '94 + LPG BRC
no to nie jest problem... to się wszystko zgłasza jako usterkę...
  
 
 
kazub 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 59
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-01-2005, 15:50   Dopisuje sie!

Tez bym takie cos chcial tylko do tempry 1,6 gaznik szukalem kiedys na necie ale sie poddalem!
  
 
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 28-01-2005, 17:12   

Czecho napisz mi coś na temat Twojego silnika bo mam taki sam.
Masz moduł Boscha czy kopułkę no i czy też masz wtrsyk mono monotronic? Mam problem z dobraniem świec i przewodów WN, bo wszędzie na podstawie rodzaju silnika dają mi 5 kabli ,a ja mam moduł i potrzebuję 4. Napisz mi tez o świecach (jakie masz).
Z tego co wiem ten model wystepował w różnych wariantach mocy i np w Tipo ma 75KM, a w Temprze i Lancii chyba 90. Nie wiem więc jaka między nimi różnica, ale wiem jedno.
Każdy z kim sie kontaktowałem miał problemy z dobraniem przewodów. W Fiacie dobrali mi FAS 18 jako zamiennik, a to są kable do kopułki (DINowskie)!!
Teraz zastanawiem się nad powrotem do FAM20 Janmora, ale wczesniej silnik po nich umarł. Poza tym znalazłem tylko Bosche za 350zł!!
Pomóżcie bo nie chcę tyle płacić..
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-01-2005, 17:20   

Myślę, że takiego wykresu nie ma nikt! :roll:
A najprościej było by pojechać na hamownie i sprawdzić 8)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
czecho 



Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 172
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 28-01-2005, 22:51   

mkaminski100 napisał/a:
Czecho napisz mi coś na temat Twojego silnika bo mam taki sam.

no właśnie... co tu pisać!? mój jest... taki sam! :)
Cytat:
Masz moduł Boscha czy kopułkę no i czy też masz wtrsyk mono monotronic?

tak... nie przypadkowo mamy ten sam typ numer typu silnika. mamy je po prostu TAKIE SAME :) nawet jak patrze na Twojego avatara to mógłby być mój :) mój Tipek jest b. podobny
Cytat:
Mam problem z dobraniem świec i przewodów WN, bo wszędzie na podstawie rodzaju silnika dają mi 5 kabli ,a ja mam moduł i potrzebuję 4. Napisz mi tez o świecach (jakie masz).


pewnie nie pamiętasz, ale już ci kiedyś pisałem o moich przewodach... ja kupiłem jakichś miesiąc temu Jamrony za ok. 95PLN (a może 75? - musiałbym sprawdzić - zresztą mogę ci jutro podać ich symbol bo mam w garażu opakowanie od nich)- właśnie 4 tak jak powinno być - napierw kupiłem w ciemno do Tipo 1.6 Jamrony za ok. 35PLN ale szybko okazało się że do mnie trzeba włąśnie 4 i to do modułu jest inna "wtyczka" zatem wymieniłem za dopłatą
Cytat:
Z tego co wiem ten model wystepował w różnych wariantach mocy i np w Tipo ma 75KM, a w Temprze i Lancii chyba 90. Nie wiem więc jaka między nimi różnica, ale wiem jedno.
Każdy z kim sie kontaktowałem miał problemy z dobraniem przewodów. W Fiacie dobrali mi FAS 18 jako zamiennik, a to są kable do kopułki (DINowskie)!!
Teraz zastanawiem się nad powrotem do FAM20 Janmora, ale wczesniej silnik po nich umarł. Poza tym znalazłem tylko Bosche za 350zł!!
Pomóżcie bo nie chcę tyle płacić..

no nie wiem co na to powiedzieć - mój silnik ma 75KM wg wszelkich znaków na niebie i ziemi i moment 125Nm przy 3k... co do przewodów to nie umiera mi silnik - wcześniej miałem bosche i nie widzę teraz różnicy... świece mam boscha...
pozdrawiam
na wszelkie dodatkowe pytania chętnie w miare swej wiedzy odpowiem
_________________
Tipo 1.6 i.e. suite '94 + LPG BRC
no to nie jest problem... to się wszystko zgłasza jako usterkę...
  
 
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 28-01-2005, 23:31   

Tak jak mówisz. 75KM i coś koło 120 Nm. Silniki te występują jako 1.6i.e oraz 1.6L (cokolwiek to znaczy). Zastanawiam się tylko czy te silniki występowały w mocniejszych wariantach (Lancia, Tempra itp) to wtedy można by przemontować kilka detali i mieć 80-90KM :)
Napisz mi jakie masz przewody. Czy nie jest to FAM20? Byłbym bardzo wdzięczy. Napisz mi też jakich Boschy używasz i jaki ustwiłeś odstęp elektrod. Ja w NGK mam 0,9 i jak na razie nie gasnie. NA zimno jednak zachowuje się jak diesel no i wydaje mi się że gorzej ciągnie.
Napisz mi jakie masz średnie spalanie, bo ja jak zejdę do 9,5 to jest super. Dla mnie za dużo bo większość robię na trasie.
Aha. Jakbyś mógł jeszcze napisać czy u CIebie wskazówka od temp tez trzyma się stale ok 80parę? Jest to dla mnie dziwne i nie wiem dokładnie jaką oporność ma czujnik w bloku silnika i na kolektorze przy 90. Czy sprawdzałeś to u siebie? Zależy mi na tym bardzo, bo wg informacji to na zegarach mam 83, na bloku oporność pokazuje 100, a na kolektorze ok 70. ROzbierzność 30 stopni jest za duża, więc albo któryś czunik jest walniety i pokazuje zaniżone wartości, albo ja mam nieprawidłowe dane.
Nie wiem tez jak ostatecznie sprawdzić czy mój wskaźnik nie przekłamuje, bo w każdy dzień niezaleznie od pogody wskazuje ok 83 stopnie. Nie chce w ciemno kupić termostatu, żeby się przekonac, że jednak ma te 90 stopni. Czy czasami jednak silnik nie powinien mieć ok 95? Tak mają prawie wszystkie Ople więc może i tu tak powinno być.
     assistance   Moneta
 
 
czecho 



Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 172
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 28-01-2005, 23:44   

wszystko... wszystko kochany... ale jutro... :)
oki doki - napisze ci co i jak u mnie ale dzisiaj bronkowanie i z doskoku przy kompie siedzę
bye
_________________
Tipo 1.6 i.e. suite '94 + LPG BRC
no to nie jest problem... to się wszystko zgłasza jako usterkę...
  
 
 
czecho 



Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 172
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 29-01-2005, 13:19   

mkaminski100 napisał/a:
Napisz mi jakie masz przewody. Czy nie jest to FAM20? Byłbym bardzo wdzięczy. Napisz mi też jakich Boschy używasz i jaki ustwiłeś odstęp elektrod.

tak przewody to FAM20 - kosztowały 91PLN dokładnie
świeco to BOSCH Super Plus, ale nie powiem ci dokładnie jakie... kupiłem je u gazowników którzy zakładali moją instalację i nie zmieniali "firmowego" odstępu
mkaminski100 napisał/a:
Napisz mi jakie masz średnie spalanie, bo ja jak zejdę do 9,5 to jest super.

ja jeżdżę na gazie i w mieście pali mi ok. 12l a jak mieszam trasę z miastem to ok. 10l - tez myślę że nie za mało :)
mkaminski100 napisał/a:
Jakbyś mógł jeszcze napisać czy u CIebie wskazówka od temp tez trzyma się stale ok 80parę?

wiesz... ja jeżdżę głównie po mieście i na krótkiej trasie - w zasadzie nie nagrzewa mi się silnik do 90'C ale faktycznie wskazania te z kabiny wydają się nie mieć wiele wspólnego z tym co dzieje się w bloku i chłodnicy... a czy termostat jest uszkodzony czy nie to możesz przecież sprawdzić ręką na przewodach... albo wymontowując go i "gotując"...
jeśli jednak nie zaspokoiłem Twoich oczekiwań co do swoich obserwacji Tipka - to mogę się poprzyglądać i powiedzieć jak to u mnie wygląda...
pozdrawiam
_________________
Tipo 1.6 i.e. suite '94 + LPG BRC
no to nie jest problem... to się wszystko zgłasza jako usterkę...
  
 
 
krzysiek564 



Wiek: 53
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: Żywiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-02-2011, 13:45   

Witam. Też mam w moim tipusiu ten silnik i jeżdżę na świecach NGK BPR 7E {drugi komplet w autku), mam jeszcze oryginalne kable, które za chwilkę będę wymieniał na Sentechy. Do tej pory jeździł Pb/LPG bez zastrzeżeń, bez wzgędu na pogodę. Świeczki polecam, co do kabli to się dopiero okaże.
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-02-2011, 15:21   

jesteś mistrzem. To chyba najstarszy temat odgrzebany na forum.

Zamykam bo się będą z Ciebie śmiali.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load