|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wymiana żarówki |
Autor |
Wiadomość |
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:15 wymiana żarówki
|
|
|
Ostatnio po 3h walki z alarmem postanowiłem zrobić jeszcze taką pierdołkę jak wymiana żarówki w reflektorach przeciwmgielnych, po dokładnym obejrzeniu ich odpuściłem sobie
I teraz pytania:
1. jakie żarówki? wg katalogu philipsa mają być H3 i takie kupiłem (takie kabelkiem)
2. Jak się do tego dobrać? od przodu czy od tyłu? wydawało mi się, że od tyłu i nawet próbowałem to rozebrać ale okazało się, że muszę pochłaniacz par paliwa odkręcić, bo nawet najkrótszym śrubokrętem tam nie dojdę |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:21
|
|
|
yoyo,
musisz odkrecić je od przodu 2 srubki po przekatnej (górne zewnetrzne i dolne wewnetrzne) pozostałe 2 sa od ustawiania reflektora. Jak ściągniesz to wtedy juz bedzie wszystko jasne bo sa tam cztery śrubki. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
sheriffnt
Pomógł: 7 razy Wiek: 61 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 323 Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:29
|
|
|
Witam
dobry dostęp jest też od spodu, jak masz mozliwość wjechania na kanał lub najazd.
Zarówki H3 z kabelkiem, uwaga - do wykręcenia halogena od przodu potrzebny jest długi śrubokręt krzyżakowy, Powodzenia |
_________________ Pozdrawiam Mirek
Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:31
|
|
|
sheriffnt napisał/a: | długi śrubokręt krzyżakowy, |
To fakt o tym zapomniałem ale zreszta to chyba oczywiste |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:37
|
|
|
ooo czyli jednak od przodu lampa wydawała mi się zbyt głęboko osadzona, ale to w sumie dobrze, muszę się za to szybko zabrać, bo do pracy jeżdżę blisko Wisły i tam są wieczne mgły
dzięki a info |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:38
|
|
|
yoyo,
Tylko uważaj na szkiełka reflektorów bo są bardzo cieńkie i kruche. (wiem bo sam zbiłem) |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-05-2008, 20:29
|
|
|
Cytat: | musisz odkrecić je od przodu 2 srubki po przekatnej (górne zewnetrzne i dolne wewnetrzne) pozostałe 2 sa od ustawiania reflektora. |
głupia sprawa ale nadal tego nie wymieniłem a zabierałem się już do tego ze 4 razy
mimo wszystko probowałem od tyłu, ale tam faktycznie dojścia nie ma
od przodu mam tylko 3 otwory a nie 4, zakupiłem sobie nawet specjalnie długiego krzyżaka, ale choćbym nie wiem ile tam gmerał to nie wyczuwam tam żadnej śruby |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-05-2008, 08:36
|
|
|
Ja chciałem wymienić żarówki i się poddałem. śruby tak zapieczone,zasolone, zabrudzone że w ogóle nie chciały puścić!
I do tego ten zjeb..ny śrubokręt krzyżakowy, to nie mogli zrobić tam nakrętki 6 lub 8, nasadką raz dwa by się odkręciło. A tak omyka, zeskakuje i ogólnie nie świecą mi ...w drugiej temprze |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|