|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czego tu brakuje? |
Autor |
Wiadomość |
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 17-07-2007, 23:03 Czego tu brakuje?
|
|
|
Witam Panów z wieczorka:) Dziś przyszła do mnie kierownica sportowa. Używka kupowana na allegro...wylicytowałem za 20,50 razem z przesyłką. Kształt? Typowy 4 ramienny, skórkowy Abarth, jednak bez nakładki na klakson Problemem jednak nie jest brak nakładki, ale jakaś chyba niekompletna naba. Poniżej zamieszczam fotki i pytam, czego brakuje? Nie chcę kupować nowej naby skoro mogę wystarczy coś dokupić/dorobić do tej i będzie ok. W drugim Tipolu mam identyko kierownicę, ale oryginał Abarth i kompletny. Z tego co widziałem po jej rozebraniu to brakuje mi takiej części z otworem, którą mocuje się na wieloklin? Ma ktoś pomysł jak to zrobić, bo wątpię, żeby taką część szło kupić. jedynie cała nabę, której nie potrzebuję.
Elementy na 1,2 i 3 zdjęciu po skręceniu tworzą klakson, dalej sama kiera z kawałkiem naby.
P.S. Sory za jakość...komóra |
_________________
|
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 18-07-2007, 10:21
|
|
|
Brakuje Ci wieloklinu który zakładasz na wałek kierowniczy. Tego raczej napewno nie kupisz, prędzej z jakiejś starer kiery wyciąć to, krawędzie stoczyć na okrągło i wiercić otwory. NO ale niestety to nie bedzie juz oryginał bo otworów idealnie nie wycentrujesz robiac to ręcznie. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-07-2007, 11:18
|
|
|
no raczej możesz ta kierownice rzucic gdzieś za psem,bo brakuje najważniejszej rzeczy |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-07-2007, 18:55
|
|
|
Kupiłem za 20 zł wiec mi nie żal Poza tym przejechałem się na 2 szroty i się znalazła i nakładka na klakson i nawet cała naba (prawie cała, bez tego gumowego porycia, ale to wezmę z tej nie kompletnej) Problem teraz mam taki. jakim kluczem odkręcić kierownicę? Największy nasadowy jaki miałem to 21, albo chyba trochę większy taki do kół i nic..za małe. Ile mam tam dać...25? Chciałbym to wiedzieć, żeby nie kupić kilku niepotrzebnych. |
_________________
|
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-07-2007, 21:43
|
|
|
mrk69, klucz 24 fajkowy lub nasadowy.płaskim nie odkręcisz.najławiej kupić w obi czy castoramie. Dośc rzadko spotykany klucz,ja szukałem swojego,właśnie do odkręcenia kierownicy prawie tydzień.
Jeżeli nie znajdziesz takiego-szukaj klucza do świec.Zdaje się ze on również jest 24. |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-07-2007, 22:26
|
|
|
Brakuje... samochodu Moze to kierownica z samochodu "Jasia Fasoli" on zawsze zabieral ze soba kierownice z minicoopera |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|