Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak redukować obroty w temprze 2.0 ?
Autor Wiadomość
Djmatisss 


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 38
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-08-2007, 08:05   Jak redukować obroty w temprze 2.0 ?

Nie wiem już co mu dolega... Obroty mu skaczą. nie wiem czym już je redukować... zachowuje się tak jakby na biegu jałowym trzymał lekko gaz wciśnięty... póżniej się uspokaja. pokrętło regulacji dawki gazu te między dwoma wężami teź działa dziwnie. Przy zakręcaniu go w prawo obroty rosną zamiast spadać a w lewo spadają.. dopiero jak pokręce troche bardziej to jest w miare dobrze. ale gdy tylko dłuzej tak pochodzi znów zaczyna głupieć i rz dobre obroty raz za duże... hmmmm Wiem że mam przebicie na jednym kablu od świecy ale chyba to nie od tego by się tak zachowywał... Proszę o pomoc
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-08-2007, 15:33   

Pierwsza sprawa doprowadź do łądu układ zapłonowy, nastepnie na benzynie silnik musi miec poprawnie wyregulowane wolne obroty i dopiero potem bierz sie za regulacje na gazie. Wstepnie przy okolo 2500-3000 obr/min sruba na grubym wezu miedzy parownikiem a mikserem regulujesz sklad mieszanki [ dokladny opis jak to zrobic znajdziesz tu na forum lub na forum citroena], nastepnie na wolnych obrotach regulujesz sruba na parowniku jest ona przewaznie centralnie na srodku obudowu, musisz ustalic zakres stabilnej pracy silnika na wolnych obrotach robisz to w ten sposob ze najpierw wrecasz ta srube az zacznie silnik sie dlawic i potem od tego miejsca wykrecasz ta sama srube znowu do momentu az zacznie dlawic sie silnik, w miedzyczasie liczysz obroty sruby miedzy tymi dwoma polozeniami i na koniec ustawiasz polozenie sruby parownika od wolnych obrotow w polowie pomiedzy tymi dwoma polozeniami, jesli nadal silnik po takiej regulacji na wolnych obrotach bedzie wariowal to najprawdopodniej twoj reduktor juz jest trafiony, stwardniale membrany powoduja ze nie reaguje jak nalezy.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Djmatisss 


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 38
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-08-2007, 16:35   

to jeszcze powiedz mi jak regulować obroty na benzynie?? Bo jak tylko go odpale na benzynie to musze trzymac pedał gazu wciśnięty by mi nie zgasł... jak tylko puszcze to gasnie...
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-08-2007, 18:26   

Djmatisss napisał/a:
to jeszcze powiedz mi jak regulować obroty na benzynie?? Bo jak tylko go odpale na benzynie to musze trzymac pedał gazu wciśnięty by mi nie zgasł... jak tylko puszcze to gasnie...



No to masz coś zwalone z elektrozaworem dodatkowego powietrza na wolnych obrotach [bypass podajacy przy zamknietej przepustnicy na wolnych obrotach powietrze, pod maska znajdziesz go jako gumowy waz idacy mniej wiecej ze srodka dolotu pomiedzy filtrem powietrza a przepustnica na elektrozawor mocowany do glowicy i dalej z tego elektrozaworu na obudowe przepustnicy], jak zdiagnozować jego niesprawnosc poszukaj na forum, pisalem juz o tym paru osobom odnosnie problemow ze ssaniem na zimnym silniku.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load