|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
pytanko techniczne czy to wejdzie |
Autor |
Wiadomość |
seba.flor
Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-10-2017, 19:20 pytanko techniczne czy to wejdzie
|
|
|
witam mam pytanko czy wejdzie do tipo silnik z fiata bravo 2.0 20v vis bo zajeździłem swoje 1.6 16v turbo i kupiłem całe bravo okazyjnie z takim wielkim silnikiem ale nie wiem czy rozstaw podłużnic jest taki sam |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-10-2017, 19:37
|
|
|
tak jest ten sam. Także wsadzisz ten silnik z powodzeniem do Tipo |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
seba.flor
Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-10-2017, 20:01
|
|
|
a to bardzo fajnie to od razu montuje wiatrak z coupe |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 01-11-2017, 22:58
|
|
|
wejdzie tylko jest ciasno przy rozrzadzie ja do pierwszego swojego tipo wsadzilem starszy bez visa ale niestety nie znalazlem magika zeby obejsc imo i odpalic silnik i tak projekt umarl |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
seba.flor
Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-11-2017, 09:14
|
|
|
aha ja to sobie ogarnę IMO sobie elektronika to na mniejszy problem tylko własnie zanim wsadzę to rozrząd chce zrobić i sprzęgło nabić lepsze |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-11-2017, 19:35
|
|
|
seba.flor napisał/a: | aha ja to sobie ogarnę IMO sobie elektronika to na mniejszy problem |
MARIOVIRUS też tak mówił ... |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-11-2017, 23:48
|
|
|
generalnie jesli masz motor w budzie palacy to juz pousuwaj zbedne polaczenia do swiatel i osprzetu ktore zostana stare i sprawdzaj z kazdym kablem czy pali ,imo w fiacie jest upierdliwy i nie tak latwo go wywalic a steruje wszystkim iskra ,wtryskami najprosciej bedzie przelozyc do tipo caly system imo przy obsludze silnika poza rozrzadem i sprzeglem wymien panewki na takie jakie siedza tzn jak sa nominalne to wsadz nominalne ale nowe bez jakis szlifow walu bo najwieksza wada 5 cyl sa panewki |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-11-2017, 09:09
|
|
|
musisz mieć centralki od tego silnika. I to centralkę immo i ECU silnika. Obydwie są powiązane. Oczywiście kluczyki też. |
_________________
|
|
|
|
|
tomxx
Wiek: 36 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 100 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2017, 23:07
|
|
|
jeśli z mimo..
To mam kogoś bardzo zaufanego...
Jak ci zależy to odezwij się na PW |
|
|
|
|
seba.flor
Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-11-2017, 08:41
|
|
|
jest z immo i blokada odpalanie jest w sterowniku silnika bo centralka jest tylko to obsługi anteny kluczyka i przekaźnika załączania sterownika silnika |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-11-2017, 17:37
|
|
|
Ja zrobilem blad miedzy innymi ze jak silnik byl palacy w dawcy to nie wyeliminowalem zbednych przewodow tylko z cala wiazka silnika i osprzetu przelozylem i miedzy innymi bylo za duzo przewodow co utrudnialo ogarniecie calosci, imo zostaw nawet zeby gdzies lezalo zchowane i imo pilota przy antence bo bedzie.ciezko na prawde pominac to ustrojstwo a tak to jeden problem mniej |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|