|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czy ktoś mógłby mi to przetłumaczyć? |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-05-2009, 20:16 Czy ktoś mógłby mi to przetłumaczyć?
|
|
|
Powoli zaczynam poszukiwania dawcy dla mojego projektu ale pojawił się problem.
Chciałem przepuścić tekst przez tłumacza ale wyszły takie bzdury że w ogóle nie wiedziałem o co chodzi.
Może ktoś mógłby mi to przetłumaczyć lub ma jakiś normalny program do tłumaczenia tekstu.
A oto tekst:
FIAT COUPE 16 VALVE TURBO RED
Well this is the time to sell my beloved coupe! I have hardly used this Italian designed beauty in the last to months due to a mix of it failing its M.O.T (I neither have the time or money to sort this out)no tax and car sharing with my friends from work.
I have owned her for a year and a half now.Purchased this car on 72k miles, and has regularly been looked after if not by me, by its previous owners. All belts and have been changed which is documented in the service history.
Everything works as it should.
GENERAL INFORMATION
*
Full leather interior
*
78k miles, low mileage for age of the car.
*
Full service history, Including a folder full of receipts, including old tax discs.
*
Autowatch Aftermarket alarm, cost £300( receipt of purcahse ) comes with two alarm fobs.
*
Recent service
*
Recent brand new radiator.
MODIFICATIONS
*
Full stainless steel exhaust system, Including De-cat pipe. Cat is also included.
*
Some Samco hoses
*
Aftermarket air filter, make a nice induction roar
*
Uprated spark plugs
*
ECU chip not fitted raises boost to 1.2 bar
*
Faze white boost gauge fitted in place of right air vent, looks very factory.
*
Limited edition 20vt alloys, dark grey colour.
*
Four pirelli P600 tyre's
*
Private number plate P40 TJL ( Valued at £400)
I have really enjoyed owning this car and i am seriously thinking about buying a 20vt. This is a very fast and reliable car and has never once let me down started first time every time. Unfortunately due to the recent M.O.T failure i neither have the time and money to put it right, i think it would be a nice project car or for someone to break it and sell the parts off. The engine runs perfetcly with no nasty nosies or rattles. I would be open to any resonable offers its just got to go.
Sorry i forgot to mention The car comes with the blue and silver keys, Unfortunately no red key but i have never had a problem with this
Reasons for refusal of M.O.T test certificate.
001 Offside rear direction indicator not in good working order (not working)
002 Offside front direction indicator not in good working order (not working)
003 Front windowscreen washer provides insufficient washer liquid
004 Offside front rear position lamp not in good working order (not working)
005 Offside rear rear position lamp not in good working order (not working)
006 Brake load sensing valve linkage seized
007 Nearside front tyre tread depth below requirments of 1.6mm
008 Nearside front track rod end ball joint has excessive play
009 Offside front track rod end ball joint has excessive play
010 Exhaust emissions carbon monoxide content at idle excessive (This was because the cat was not swapped back)
011 Nearside front headlamp aim to high
012 Offside front brake pipe corroded
013 Parking brake efficiency below requirments
Thats everything, I am being completely honest i just don't have the time to get this sorted |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2009, 20:39
|
|
|
Troche tego jest.Ogolnie nie przeszedl przegladu z 13 powodow.
001 Nie dziala prawy tylny kierunkowskaz
002 Nie dziala lewy tylny kierunkowskaz
003 Przedni spryskiwacz szyby nie daje wystarczajacego cisnienia.
004 Nie dziala prawe tylne pozycyjne
005 Nie dziala prawe przednie pozycyjne
006 Lacznik korektora sily hamowania zapieczony
007 Glebokosc bieznika lewej przedniej opony ponizej 1.6mm
008 Duzy luz sworznia zwrotnicy lewego wahacza.
009 Duzy luz koncowki drazka kierowniczego lewego
010 Za wysoki pozim CO (nie wlozylem z powrotem katalizatora.)
011 Lewa lampa ustawiona za wysoko
012 Lewy przedni przewod hamulcowy skorodowany
013 Hamulec reczny za slaby.
Modyfikacje:
Wydech z stali nierdzewnej
Kilka rur Samco
Zmieniony filtr powietrza
Lepsze swiece
Nie zamontowany chip podnoszacy cisnienie doladowania do 1.2 bar
Wskaznik doladowania
Cztery opony Pirelli P600 -Chyba jedno zero zjadlo
Prywatna tablica rej. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-05-2009, 20:43
|
|
|
lordabarth, dzięki. W sumie to pierdoły. Zobaczę jak się rozwinie aukcja |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-05-2009, 21:08
|
|
|
Tak na szybko, na poczatku pisze że ma do sprzedania swoje coupe, ma 72 000 mil, wygląda dokładnie tak samo jak go kupił od poprzedniego właściciela, jeśli dobrze rozumie to nie był bity i był serwisowany....
Wszystko działa jak powinno
Generlane informacje:
Full skóra w środku*
78k mill, niski przebieg jak na wiek tego auta
*
Pełna książka serwisowa,jakieś paragony i chyba jakiś świstek ze starym podatkiem czy coś
*
Autowatch markowy kupiony za 300 funtów (paragon) 2 alarmy (nie mam pojęcia co to jest bo niema tego w słowniku, ale to chyba alarm samochodowy czy coś )
*
Niedawno serwisowany
*
Nowy markowy "radiator".
MODIFICATIONS
*
System wydechowy ze aluminium (chyba ) Including De-cat pipe. Cat is also included. Tego nie rozumiem bo to chyba w slangu amreykańskim bo wątpie żeby montował tam coś związanego z kotem
*
Some Samco hoses - hoses pończochy
*
Markowy filtr powietrza, dający ładny ryk
*
jakies specjalne świece
*
czip ECU zwiękaszający do 1.2 bara, jesłi mam dobrego tłumacza to nie dostosowany....
*
Faze white boost gauge fitted in place of right air vent, looks very factory. nie jestem pewien ale chyba coś z dolotem
*
Limitowana wersja 20v turbo kolor ciemny szary
*
cztery opony pireli p600
*
Prywatny numer płyta p40 TJL oceniona na 400 funtów
Sprawiało mi przyjemność posiadanie 20vt i jest to rozsądny wybór. Jest to bardzo szybki i wytrzymały wózn nigdy mnie nie zawiódł przy ruszaniu / starcie za każdym razem. Niestety dzięki niedawnemu *M.O.T* nie mama czasu ani pieniędzy na zrobieniu tego dobrze, mysle że to dobry projekt dla kogoś kto go kupi i sprzeda na części . Niestety dzięki niedawnemu *M.O.T*(to chyba wypadek-dzwon?) silnik przesunął się ale chyba działa dobrze, nie wydaje dziwnych dźwięków .Jestem otwarty na wszelkie propozycje jeśli szybko znajdzie się jakiś chętny do kupienia.
Ma jakiś srebrny i niebieski klucz, niema czerwonego ale nigdy nie miał z tym problemu
Skutki M.O.T (stłuczki/wypadku)
001 chyba lewy tylny migacz uszkodzony (nie działa)
002 przedni migacz uszkodzony nie działa (not working)
003 Front windowscreen washer provides insufficient washer liquid
004 lampy pozycyjne przednie uszkodzone nie działają(not working)
005 tylne lampy pozycyjne nie działaja są uszkodzone (not working)
006 słabehamulce, słabo wyczuwalne czy coś
007 jedna opona ma chyba 1,6mm czy jest uszkodzona albo bardzo zużyta albo przebita
008 Nearside front track rod end ball joint has excessive play
009 Offside front track rod end ball joint has excessive play
010 wydech wydziela zadużo węgla (This was because the cat was not swapped back) przyczyna tego jest brak katalizatora
011 przednie lampy świeca za wysoko
012 Offside front brake pipe corroded
013 Parking brake efficiency below requirments
Napisałem wszystko, jestem uczciwy, po prostu nie mam czasu tego zrobiż naprawić
Mam nadzieje ze chociaż trochę pomogłem ogólnie to ciężko tłumaczyć taki tekst bo połowa jest napisana slangiem a druga połowa to profesjonalne nazwy czesci albo dokonywanych przeróbek, lordabarth chyba jest w angli i ma trochę doświadczenia z częściami, napisz odo niego może coś więcej ci pomoże
** Dodano: 23-05-2009, 22:09 **
o spóźniłem się..... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-05-2009, 21:58
|
|
|
Bdm$ka napisał/a: | System wydechowy ze aluminium (chyba ) Including De-cat pipe. Cat is also included. Tego nie rozumiem bo to chyba w slangu amreykańskim bo wątpie żeby montował tam coś związanego z kotem |
kwasówka cały wydech, wliczając rurę zastępującą katalizator, katalizator wliczony
Bdm$ka napisał/a: | Some Samco hoses - hoses pończochy |
złączki samco
Bdm$ka napisał/a: | Faze white boost gauge fitted in place of right air vent, looks very factory. nie jestem pewien ale chyba coś z dolotem |
zegar boost zamontowany w miejscu prawego nawiewu
to z tuningów |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|