Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
słaby hamulec w tylnym lewym kole pomocy
Autor Wiadomość
Kiepski 



Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 10
Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2009, 22:18   słaby hamulec w tylnym lewym kole pomocy

witam wszystkich... mam pytanie odnośnie hamulców ... wymieniłem w tylych kołach cylinderki, szczęki, przewody metalowe(elastyczne stare) i przetoczyłem bębny zeby były równe. Z przodu klocki i przewody elastyczne i metalowe. byłem po paru dniach na stacji diagnostycznej i przednie hamulce dobre, drobna ruznica między hamulcami. z tyłu ręczny na dwa koła żyleta bez żadnych rużnic między kołami a jesli chodzi o nozny hamulec na tyle to prawe koło dobre a lewe prawie nie chamule co morze byc przyczyna? z góry dziekiękuje :) (dodam że juz niemam korektora siły hamowania)

auto: fiat tipo 1.4 monowtrysk bez abs
_________________
był: polonez 1.4 16V 93r.
był: maluch
był: tipo 1.4 96r. lpg
jest: tipo 1.4 95r.
w przyszłosci: espero lub tempra
  
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-03-2009, 22:54   

Elastyczny przewód lewego koła. Jak wymieniałeś przewody metalowe trzeba było też elastyczne wymienić, bo to najprawdopodobniej to. Dobrze odpowietrzone przewody po tym zabiegu?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kiepski 



Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 10
Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2009, 23:00   

odpowietrzone perfekcyjnie 20 razy każde koło ... a przewodów niewymieniłem z tego powodu ze zabrakło mi funduszy ale jak tylko dorwe jakaś kase to pedze do sklepu ale nieprędko to bedzie ... pozdrawiam... dodam ze jeden cylinderek jest wizualnie wiekszy od drugiego czy to morze byc przyczyną
_________________
był: polonez 1.4 16V 93r.
był: maluch
był: tipo 1.4 96r. lpg
jest: tipo 1.4 95r.
w przyszłosci: espero lub tempra
  
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-03-2009, 23:26   

Kiepski napisał/a:
dodam ze jeden cylinderek jest wizualnie wiekszy od drugiego czy to morze byc przyczyną
powinieneś kupić dwa identyczne. Tak było by najlepiej.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kiepski 



Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 10
Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 23-03-2009, 19:20   

zrobie tak jak mi pisałes w 1 poscie zeby wymienic przewód elastyczny i jak to niepomorze to juz to tak zostawie nic niebede robił :lol:
_________________
był: polonez 1.4 16V 93r.
był: maluch
był: tipo 1.4 96r. lpg
jest: tipo 1.4 95r.
w przyszłosci: espero lub tempra
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load