|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
słaby hamulec w tylnym lewym kole pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Kiepski
Wiek: 34 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 10 Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-03-2009, 22:18 słaby hamulec w tylnym lewym kole pomocy
|
|
|
witam wszystkich... mam pytanie odnośnie hamulców ... wymieniłem w tylych kołach cylinderki, szczęki, przewody metalowe(elastyczne stare) i przetoczyłem bębny zeby były równe. Z przodu klocki i przewody elastyczne i metalowe. byłem po paru dniach na stacji diagnostycznej i przednie hamulce dobre, drobna ruznica między hamulcami. z tyłu ręczny na dwa koła żyleta bez żadnych rużnic między kołami a jesli chodzi o nozny hamulec na tyle to prawe koło dobre a lewe prawie nie chamule co morze byc przyczyna? z góry dziekiękuje (dodam że juz niemam korektora siły hamowania)
auto: fiat tipo 1.4 monowtrysk bez abs |
_________________ był: polonez 1.4 16V 93r.
był: maluch
był: tipo 1.4 96r. lpg
jest: tipo 1.4 95r.
w przyszłosci: espero lub tempra |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-03-2009, 22:54
|
|
|
Elastyczny przewód lewego koła. Jak wymieniałeś przewody metalowe trzeba było też elastyczne wymienić, bo to najprawdopodobniej to. Dobrze odpowietrzone przewody po tym zabiegu? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kiepski
Wiek: 34 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 10 Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-03-2009, 23:00
|
|
|
odpowietrzone perfekcyjnie 20 razy każde koło ... a przewodów niewymieniłem z tego powodu ze zabrakło mi funduszy ale jak tylko dorwe jakaś kase to pedze do sklepu ale nieprędko to bedzie ... pozdrawiam... dodam ze jeden cylinderek jest wizualnie wiekszy od drugiego czy to morze byc przyczyną |
_________________ był: polonez 1.4 16V 93r.
był: maluch
był: tipo 1.4 96r. lpg
jest: tipo 1.4 95r.
w przyszłosci: espero lub tempra |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-03-2009, 23:26
|
|
|
Kiepski napisał/a: | dodam ze jeden cylinderek jest wizualnie wiekszy od drugiego czy to morze byc przyczyną | powinieneś kupić dwa identyczne. Tak było by najlepiej. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kiepski
Wiek: 34 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 10 Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 19:20
|
|
|
zrobie tak jak mi pisałes w 1 poscie zeby wymienic przewód elastyczny i jak to niepomorze to juz to tak zostawie nic niebede robił |
_________________ był: polonez 1.4 16V 93r.
był: maluch
był: tipo 1.4 96r. lpg
jest: tipo 1.4 95r.
w przyszłosci: espero lub tempra |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|