Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaźnik - problem
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-04-2008, 20:58   Gaźnik - problem

Witam, zaobserwowalem dzisiaj ciekawa rzecz, mianowicie mam zwykly gaznik weber w swojej temprze 1,6 i co ciekawe, gaznik zawadza o zamknieta maske, tzn podczas jazdy, gdy silnik "przesuwa" sie na poduszkach wadzi o maske, objawia sie to tym, ze rozwalilo mi uszczelke na podstawie gaznika. czy wy tez macie taki problem gaznikowcy?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-04-2008, 21:48   

nie, nie ma takiego problemu; coś masz nie tak; może coś się poprzesuwało? np poduszki silnika/skrzyni już poleciały dostatecznie i całość się zbyt przesuwa?
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-04-2008, 22:05   

unknown napisał/a:
nie, nie ma takiego problemu; coś masz nie tak; może coś się poprzesuwało? np poduszki silnika/skrzyni już poleciały dostatecznie i całość się zbyt przesuwa?


wiesz, dla mnie to jest niewytlumaczalne, jak sie powyrabialy to jak sie przesuwaja - do góry????!!!! dziwne to dla mnie
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-04-2008, 22:08   

nie do góry - silnik Ci może np podjechać z resztą gadżetów do przodu, a że maska jest pochyła to Ci wtedy się robi ciaśniej i zaora, poza tym góra - dół też się łatwiej bebechom telepać jak mocowania nie trzymają - akurat poduchy w tym wypadku;
choć może w twoim wypadku trzymają tylko ktoś coś dziuba i teraz się nie mieści?

orginalnie w każdym razie jak masz maskę z matą wytłumiającą orginalną to zamkniesz maskę spokojnie, bez tego, że pokrywa gaźnika wypycha maskę do góry a nawet z centymetr luzu będzie;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-04-2008, 22:33   

unknown napisał/a:
nie do góry - silnik Ci może np podjechać z resztą gadżetów do przodu, a że maska jest pochyła to Ci wtedy się robi ciaśniej i zaora, poza tym góra - dół też się łatwiej bebechom telepać jak mocowania nie trzymają - akurat poduchy w tym wypadku;
choć może w twoim wypadku trzymają tylko ktoś coś dziuba i teraz się nie mieści?

orginalnie w każdym razie jak masz maskę z matą wytłumiającą orginalną to zamkniesz maskę spokojnie, bez tego, że pokrywa gaźnika wypycha maskę do góry a nawet z centymetr luzu będzie;


hmm..to jakies dziwne zjawisko u mnie sie zrobilo:sciana: jutro pokombinuje co sie da zrobic, musze dokladniej pookladac i wybadac sprawe
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Dragon022 


Wiek: 41
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-04-2008, 23:01   

To nie możliwe! :o

Może po prostu twoje autko było walone lub jakoś tuningowane.

W życiu sie z czymś takim nie spotkałem :badgrin:
     assistance
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-04-2008, 00:45   

Do sprawdzenia stan poduszek. Może mu klapa sie wygięła do zewnątrz :lalala: aaa przypomniałem sobie masz możliwość minimalnego podniesienia jej. Na przedzie pod maską masz po bokach gumowe odbojniki, są chyba wykręcane. Jak wykręcisz na maksa do góry to podniesiesz maskę w pozycji zamkniętej :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-04-2008, 08:05   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Do sprawdzenia stan poduszek. Może mu klapa sie wygięła do zewnątrz :lalala: aaa przypomniałem sobie masz możliwość minimalnego podniesienia jej. Na przedzie pod maską masz po bokach gumowe odbojniki, są chyba wykręcane. Jak wykręcisz na maksa do góry to podniesiesz maskę w pozycji zamkniętej :lalala:


no dla mnie to tez smieszna sytuacja..dzisiaj po pracy sprobuje cos pokombinowac z ta klapa. samochod wczesniej nie byl tuningowany, a stan poduszek jest ok, ostatnio wymienialem silnik i poduchy ogladalem dokladnie.pzdr
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-04-2008, 08:46   

maniutek napisał/a:
ostatnio wymienialem silnik i poduchy ogladalem dokladnie.

To może coś nie siadło tak jak powinno przy wkładaniu silnika? Może coś źle poskładane? A nie ma innych objawów, np. drżenie silnika przenoszone na całą budę? Może cały silnik jest krzywo ustawiony, a nie tylko sam gaźnik?
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-04-2008, 11:01   

polansky napisał/a:
maniutek napisał/a:
ostatnio wymienialem silnik i poduchy ogladalem dokladnie.

To może coś nie siadło tak jak powinno przy wkładaniu silnika? Może coś źle poskładane? A nie ma innych objawów, np. drżenie silnika przenoszone na całą budę? Może cały silnik jest krzywo ustawiony, a nie tylko sam gaźnik?


sluchaj, wszystko jest dobrze pozakladane, a w poprzednim silniku przed wymiana bylo to samo, dokladnie to samo...nie wiem czym to jest spowodowane, jakby cos zle wisialo, to by np biegi zle wchodzily, a tutaj jest dobrze, wchodza bez zarzutow, a samochod napewno nie byl bity, jestem tego w 100% pewny. popatrze dzisiaj po pracy co i jak
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-04-2008, 13:45   

A tak mi się jeszcze nasunęło, masz dobrze dobrany mikser do gaźnika? Dystans pod nim też jest oryginalny, a nie jakaś samoróbka? Jak masz możliwość zrobić zdjęcia to moglibyśmy porównać, czy u nas jest wszystko tak samo ;)
Może właśnie przyczyny szukać przy samym gaźniku, bo to że się silnik przechyla podczas przyspieszania czy hamowania to przecież normalne - dlatego jest na poduchach. Ale tak po omacku to możemy różne teorie wysnuwać, więc najlepiej by było oprzeć się na zdjęciach :)
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-04-2008, 15:41   

polansky napisał/a:
A tak mi się jeszcze nasunęło, masz dobrze dobrany mikser do gaźnika? Dystans pod nim też jest oryginalny, a nie jakaś samoróbka? Jak masz możliwość zrobić zdjęcia to moglibyśmy porównać, czy u nas jest wszystko tak samo ;)
Może właśnie przyczyny szukać przy samym gaźniku, bo to że się silnik przechyla podczas przyspieszania czy hamowania to przecież normalne - dlatego jest na poduchach. Ale tak po omacku to możemy różne teorie wysnuwać, więc najlepiej by było oprzeć się na zdjęciach :)


dobrze, porobie zdjecia po powrocie do domu


sluchaj, gaz u mnie odpada, gdyz gaznik jest normalny(weber32), a przewod zasilajacy od gazu znajduje sie na koncu dolotu powietrza, czyli jak masz rure od filtra powierza do gaznika, to tam z boku tej rury jest zasilanie gazem.wiec gaz odpada. dzisiaj udalo mi sie te gumowe odbojniki od maski troszke wykrecic i sie poprawilo, dodatkowo lepiej dla wlasnego spokoju wycialem kawalek tej maty wygluszajacej (otwor srednicy okolo 10 cm) i problem zniknal...ale powiem Wam, ze bardzo mnie to zdziwilo...pierwszy raz sie z czyms takim spotykam...:) pzdr
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-04-2008, 20:59   

maniutek, wychodzi na to że masz cudowny egzemplarz, może połóż coś ciężkiego na silnik tak jakieś 200kg przez noc może siądzie w dół :lalala: Dla mnie dziwna sytuacja z tym silnikiem.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-04-2008, 08:53   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
maniutek, wychodzi na to że masz cudowny egzemplarz, może połóż coś ciężkiego na silnik tak jakieś 200kg przez noc może siądzie w dół :lalala: Dla mnie dziwna sytuacja z tym silnikiem.


heheh, dobry pomysl:) a tak powaznie to wlasnie jakis dziwny egzemplarz:) przy poprzednim silniku mialem dokladnie to samo, nie wiem czym to jest spowodowane...:/ najwazniejsze ze juz jest w miare w porzadku, a wlasnie, maske reguluje sie na tych gumowych odbojnikach, a czy da sie ja wyregulowac jakos od strony jej mocowania z przodu?(przy szybie)? pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-04-2008, 09:34   

maniutek, a jak wyglądają łapy podtrzymująca silnik i skrzynie może są za wysokie bądź od innego silnika
ten poprzedni silnik był na tych samych łapach i poduchach
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-04-2008, 11:23   

maniutek napisał/a:
a czy da sie ja wyregulowac jakos od strony jej mocowania z przodu?(przy szybie)?
ciężko ;( chyba że byś odkręcił całe mocowanie i wsadził pod z każdą ze śruby podkładkę albo dwie. Myślałem że te gumki załatwią sprawę.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-04-2008, 22:06   

luki21 napisał/a:
maniutek, a jak wyglądają łapy podtrzymująca silnik i skrzynie może są za wysokie bądź od innego silnika
ten poprzedni silnik był na tych samych łapach i poduchach


poprzedni silnik byl na innej(takiej samej, ale innym egzemplarzu) lapie i na tej samej poduszce/poduszkach



DOBRA, PROBLEM JUZ EWIDENTNIE ROZWIAZANY. OKAZALO SIE, ZE NEI BYLO TEGO DO KONCA WIDAC, PRAWA PODUSZKA BYLA KOMPLETNIE URWANA I SILNIK SIE INACZEJ UKLADAL. ALE WYMIENILEM WSZYSTKIE 3:) POZDRAWIAM
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 24 days
Network load