|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Moduł Digiplex 2 Magnati Marelli MED ? ? ? |
Autor |
Wiadomość |
dann
Wiek: 44 Dołączył: 14 Gru 2005 Posty: 47 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-03-2006, 17:54 Moduł Digiplex 2 Magnati Marelli MED ? ? ?
|
|
|
W temperówce mam moduł Digiplex 2 Magnati Marelli MED 433 N i prawdopodobnie jest wadliwy, znalazłem podobny Digiplex 2 Magnati Marelli MED 439 A i tu rodzi się moje pytanie, czy 433 N mogę zastąpić 439 A Jaka jest tak naprawdę różnica pomiędzy nimi |
_________________
[ ]====/F/I/A/T/====[ ]
Tempra 1.6
Blue Winchester 486
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-03-2006, 18:07
|
|
|
Elektrycznie powinien pasować a samochód pewnie pojedzie
Przypuszczam, że różnica będzie w samych mapach zapłonu, w zależności czy on jest od 1,4/1,6 wtrysk/gaźnik. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 09-03-2006, 20:38
|
|
|
pojechac nie pojedzie zapewne, musisz miec 433N , i zapewne masz 1,6 gaźnik bo tam były takowe montowane .439 i inne wogule odpadają. Możesz poszukać tylko i wyłącznie 433N ale sprawdz gdziesz czy będzie pasować 433A lub 433B(było w TIPO montowane) |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-03-2006, 13:27
|
|
|
dann
Układ zapłonowy zawiera trzy główne elementy:
1. Sterownik MED ...
2. Cewka zapłonowa BAE ....
3. Czujnik połozenia GMP i obrotów SEN ....
Napisałeś , że masz sterownik MED 433N.
Jeżeli podasz jakie masz dwa pozostałe elementy to można dobrać do nich odpowiedni sterownik wytypowany dla nich przez producenta na podstawie jego katalogu.
W książce "Tempra" w opisie układu zapłonowego Marelli Digiplex 2 jest informacja , że jest obsługiwany przez sterownik Marelli MED 433B (lub Marelii MED 474A) z rozdzielaczem zapłonu Marelli DT 402 AX (lub Marelli DT 402F) i cewką zapłonową Marelli BAE 504D oraz czujnikiem GMP i prędkości obrotowej Marelli SEN 8M i jest również czujnik ciśnienia bezwzględnego umieszczony w samym urządzeniu sterującym.
Zanim jednak cokolwiek wymienisz to zmierz oporności obwodów cewki zapłonowej metodą przedstawioną w temacie:
http://forum.tempra.org/viewtopic.php?t=3851 |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|