|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Przygód z dieslem ciąg dalszy -czas działania świec żarowych |
Autor |
Wiadomość |
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2006, 11:07 Przygód z dieslem ciąg dalszy -czas działania świec żarowych
|
|
|
Witam,
ostatnio jak wiadomo miałem problem z urządzeniem rozruchowym, który udało się naparwić...
Teraz pojawiła się nowa zagadka....
świece żarowe nie włanczają się zawsze... tzn. - jak kupiłem Tipka, to kontrolka zapalała się zawsze - czy auto stało 5min, godzinę, czy całą noc. (kontrolka zapalała się chociaż na chwilę)
Natomiast po ostatniej naprawie urządzenia rozruchowego, świece żarowe włanczają się jedynie przy dłuższym postoju np. po całej nocy. Gdy ostatnio auto stało 4 godziny(!) to się nie włączyły.
Jednocześnie auto odpala w miarę bez problemów - z lekko wciśniętym gazem - ale tak było od kupna.
nie wiem czy nazwać to problemem, bo niby odpala, ale jednak jest to dziwne zachowanie.
Zastanawiam się czy może mi się coś popsuć jak będzie to tak wyglądało.
Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-03-2006, 11:21
|
|
|
Sterownik grzeje zaleznie od temp zewnetrznej lub bloku silnika nie pamietma dokladnie :-)
W mitsu swieczki mi w lecie tez nie grzaly i w zaleznosci im nizsza temp tym dluzej na pelnej mocy grzaly :-)
Popsuc ci sie nic nie moze, mogloby przepalic swiece gdyby grzalo zadlugo ale jesli sterownik jest ok to nie masz sie co martwic :-)
Diesle maja juz ten swoj urok... |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
april
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 23 Skąd: Miedziana Góra
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 19-03-2006, 12:35
|
|
|
U mnie np. jakis czas temu bylo podobnie,ale winę za ten stan ponosila kontrolka,a dokładnie zasniedziała koncówka od kontrolki przy urzadzeniu rozruchowym.Po oczyszczeniu koncówki i zakonserwowaniu problem zupełnie zniknał.teraz kontrolka dokładnie pokazuje kiedy grzeje.Najlepiej miernikiem sprawdź czy pojawia sie napięcie na listwie świec zarowych.Jeśli tam zawsze jest napięcie to sprawa samej kontrolki jest oczywista.Przy okazji przygrzej połaczenie samego pina do płytki drukowanej. |
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-03-2006, 13:30
|
|
|
Dzięki za rady.
Faktycznie coś musi być z kontrolką. Podłączyłem woltomierz i faktycznie, przy zimnym silniku jest prąd (przez ok.20sek.), przy rozgrzanym przez 15sek., a kontrolka się nie pali.
Jak się zrobi cieplej to może znów się do tego urządzenia rozruchowego dobiorę.
Tymczasem muszę policzyć do 20 i mogę odpalać
Dzięki |
_________________
|
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 22-03-2006, 12:15
|
|
|
RaV, Potrzeba matką wynalazku. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|