Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
TIPO1,4i 91 bez abs.Niby wszystko ok ale nie hamuje tył.
Autor Wiadomość
proximo29 
witamy nowego


Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 8
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 22-06-2007, 17:14   TIPO1,4i 91 bez abs.Niby wszystko ok ale nie hamuje tył.

WItam Wszystkich forumowiczów.Tipo jezdze juz 5 lat i juz wiele w nim zrobiłem ale przy tym defekcie wysiadam...
Auto nie ma abs-u,nie mam w nim korektora siły hamowania,tłoczki nie zapieczone,przewody drożne pompa nówka(jakis rok na niej jezdze)a tył nie hamuje!!Z przodu klocki juz trzeci raz wymieniłem a z tyłu szczęki prawie jak nowe!!Przód hamuje bez zarzutu(przednie lewe koło łapie pierwsze az do zablokowania)ale tył wcale!Nie wiem juz co mam robic!?Pisze o tym bo nie spotkałem sie z podobnym problemem jak przeglądałem forum. :sciana:
  
 
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-06-2007, 19:17   

A jak samoregulatory?? Bo jak są zapieczone i całkiem skręcone to może być powód, że szczęki nie dociskają do bębnów. Ew. może te sprężyny co łączą szczęki się rozciągnęły, ale wtedy byłby odwrotny efekt - cały czas by tył trzymało. Tam już chyba nic więcej nie może być - skoro cylinderki dobre, nie leją, przewody ok, hmm no to tylko samoregulatory pozostają :eee:
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
proximo29 
witamy nowego


Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 8
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2007, 11:52   

Samoregulatory są chyba w porzadku,choc przyznam ze kiedys wypadła mi "blokadka"z cienkiej blaszki (to chyba słuzy do tego aby samoregulacja miala dystans)ale wlozyłem ją spowrotem chyba dobrze..Po ściągnieciu bębna i przejrzeniu szczęk zaczałem składac spowrotem i dla pewnosci ustawiłem tak szczeki przy pomocy samoregulaora aby bęben wlazł troszke ciasno.Myslałem ze to pomoze ale lipa. Moze ma ktos fotke bębna ze zblizeniem samoregulatora bo w ksiazce tego szczegółu nie ma....? :?
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-06-2007, 12:41   

Prawdopodobnie jest to wina korektora siły hamowanie.Było o tym parę razy wiec użyj SZUKAJ.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
proximo29 
witamy nowego


Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 8
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2007, 15:29   

lordabarth ,pisałem wyzej że nie mam w nim korektora siły hamowania wiec to raczej nie to...
  
 
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-06-2007, 15:44   

proximo29, ale nie masz korektora, bo jest odłączony i jest obejście? Bo jeśli tak to może coś z tym obejściem.
Czy wogóle go nie masz i rurki idą bezpośrednio?
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
proximo29 
witamy nowego


Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 8
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2007, 16:45   

Przewody stalowe idą od pompy do tyłu(2szt) i tam tzn.w okolicy belki tylnej sa podłączone do takiego jakby rozgałeznika(kostki)a stamtąd z kolei rozchodzi sie na obydwa tylke koła.Moim zdaniem kiedys był tam korektor i dlatego jest tam ta "kostka"ale pewnosci nie mam.
  
 
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-06-2007, 18:11   

No to po mojemu jeśli przód hamuje, a koła są połączone przecież na krzyż lewe przednie z tylnim prawym i prawe przednie z lewym tylnim, to sprawdziłbym tą "kostkę", może ona coś szwankuje. Skoro bębny, szczęki, cylinderki OK? Nie mam innego pomysłu jak to, że gdzieś w przewodach musi być defekt.
A jeszcze takie pytanko - sprawdzałeś czy cylinderki chodzą? tzn. ściągnij bęben i poproś żeby ktoś Ci delikatnie (ale naprawdę delikatnie, żeby nie rozepchać cylinderków) nacisnął na hamulec
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-06-2007, 18:55   

Kosta z tyłu jest fabrycznie oprócz regulatora siły hamowania, pełni ona role takiego podwójnego nyplaktórym łaczy sie stalowe przewody długie z krótszymi odcinkami które idą dalej.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
proximo29 
witamy nowego


Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 8
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-06-2007, 19:48   

Cylinderki sprawdzałem i są ok.Dziwne to jest ale myslałem nawet ze tył mam zapowietrzony i jak naciskałem pedał to płyn szedł tak samo jak z przodu kiedy go robiłem czyli normalnie...(mam na mysli ilsc plynu który pod wpływem nacisku wydostawał sie przez zaworek)

** Dodano: 02-07-2007, 11:20 **
wymieniłem przewody stare na nowe łącznie z cylinderkami i dalej z tyłu hamulców brak!!!!TO ZAGADKA JAK MORDERSTWO KENNEDIEGO-NIKT NIE WIE KTO TO ZROBIŁ A W MOIM AUCIE DLACZEGO TAK SIE DZIEJE!!? :sciana:
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load