Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie dziaął c zamek
Autor Wiadomość
misbe
witamy nowego


Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-06-2005, 23:30   Nie dziaął c zamek

Mam taki problem neie dostaje napiecia zamek od kierowcy, tzn jesli drugi zamek master zamkne wszystkie sie zamykaja z wyjatkiem od keirowcy ktory nie dostaje napiecia (zamek jest na 100% ok) jesli zamkne kluczykiem od strony kierowcy to zamyka cale auto. Chcialem jednak zainstalowac sobie pilota do zamka i musi mi sie zamykac rowniez od keirowcy do tej pory zamykam kluczem wiec nie ma problemu bo i tak zamknie wszystko. Gdzie mam tego szukac? czy jest możliwe ze padl jakis przekaznik na ten jeden zamek czy cos wiecej?
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-06-2005, 04:42   

jest mozliwosc dorobienia samego pilota do centralnego? ile takie cos kosztuje?
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-06-2005, 16:33   

sama uniwersalna centralka (odbiornik i sterowanie) c. zamka z pilotem kosztuje chyba ok 60zł, powinna obsłużyć większość c.zamków jak chcesz dorobić..... pooglądaj jednak jaką masz centralkę tą drugą, od samych zamków, czy się dogadają;
(jedna centralka= obsługa pilota i wysyłanie sygnałów do centralki drugiej; druga=sterowanie zamkami);

[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 17:35 ]
CO DO misbe - sprawdź dokładnie zamek i sprawdź dokładnie przewody idce dalej.....
w siłowniku/zamku Master masz osobne kable sterujące pracą zamka (silniczka) a osobne od 'wyczuwania' zamykania go kluczem;
jeśli 'silniczkowe' odłączysz to będziesz takim mógł zamykać auto kluczem ale on sam nie będzie się zamykał i otwierał....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
misbe
witamy nowego


Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 7
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-06-2005, 17:40   

Nie wiem co sie mogł stac poniewaz ja tam nic nie ruszałem w przewodach wymienialem tylko zamek od kierowcy bo mi padl stary. Kiedy go założyłem nie działał tzn tak jak pisałem zamkniecie kluczyckiem powodowalo zamkniecie całego auta, ale jesli zamknalem od pasazera to zamka od kierowcy nie rusza. Myslalem ze zamek jest uszkodzony, jednak wiem ze nie jest uszkodzony poniewaz podlaczylem go do przewodow od pasazera i dzialal ok. Po prostu nie podaje napiecia na silniczek, styk sterujacy masterem dziala ale nie wiem dlaczego nie wysyla tego impulsu aby uruchomic silniczek. W sumie jest mi to nie potrzebne jesli i tak otwieram kluczem ale jesli zalozylbym pilot to nic z tego. Gdzie mam szukac rozwiazania tego problemu, Czy w przewodach czy w centralce? Dodam jeszcze ze wczesniejszy zamek ktory mial uszkodzony prawdopodobnie slimak od silniczka poniewaz nie dalo sie otworzyc ani zamknac kluczykiem tylko musialem obchodzic auto i zamykac od pasazera, ten zamek dostawal prad poniewaz sie zamykal dopiero od jakiegos czasu, przed wymiana nic sie nie odzywal, myslalem jednak ze po prostu calkowicie go szlak trafil a nie ze przestal do niego dochodzic prad.
Z góry dziekuje za zainteresowanie moim pytaniem oraz za odpowiedz.
  
 
 
bicart 



Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 138
Skąd: GRYFICE
Wysłany: 08-06-2005, 19:03   

Witam.
Byc moze pod wpływem poprzedniego zablokowanego silownik doszło do nadpalenia styków w przekazniku od centralnego zamka. najprostrzy sposob to podmienic ze sprawnego centrala w innym aucie przekaznika. jest to chyba ten najwiekszy jak sie nie myle przekaznik w skrzynce bezpieczników. jutro moge sprawdzic który to przekaznik i jak nikt nie podpowie to napisze. Pozdrawiam Bicart
_________________
Fiat Tipo 1.4ie SPI 94r 3d MANIA
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-06-2005, 20:52   

jeszcze inna opcja - jak masz osobne przewody z 'kierowcowego' siłownika - osobne do wykrycia zamknięcia i osobne do zasilenia silniczka - te silniczkowe podepnij np pod prawy zamek; ja u siebie mam wszystkie silniczkowe zwarte, do dwóch drutów po kolei jest każdy silniczek podłączony (wspólne zasilanie). Ja w temperce wszystkie 4 drzwi mam zasilane z tych samych 2 przewodów (po kolei do nich jest doczepiany po drodze każdy siłownik - jego silniczek), osobno z siłowników idą mi tylko przewody master (zamykania kluczem) z przednich drzwi...... jak połączysz zasilanie dwóch silniczków to powinno ruszyć i zobaczysz czy w tych drzwiach działa; wtedy szukać przerwy w kablach od lewewgo siłownika albo centralkę rozebrać; chyba , że masz d niej łatwy dostęp to zacznij od razu od niej, jest bardzo prawdopodobne, że stary zacinający się siłownik nadpalił Ci przekaźnik od lewego 'kanału'......

[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 22:06 ]
jeszcze co do postu EGO :
możesz dokupić samą centralkę z 2 piotami (centralka jako odbiornik i 'wysyłacz' impulsów do drugiej centralki, C.zamka), taka zazwyczaj oferuje Ci też dodatkowy kanał, do którego możesz sobie coś podłączyć i sterować tym z drugiego przycisku pilota (np alaram bez pilota archaiczny jakiś)... możesz też dołączyć do niej kierunkowskazy, coś piszczącego itp. wtedy masz C.Z. na pilota i 'ściemę' alarmu, na migającą diodę też ma zazw. wyjście. Takie centralki (pilot+jego centr) to koszt ok 60zł bodajże
_jednakże_ jeśli masz alarm na pilota - zastanów się, popytaj, może do niego (b. prawdopodobne) mógłbyś dołączć posiadany C.Z., a jeśli NIE MASZ alarmu - możesz zamiast 60zł na centralkę pilotową kupić za sto parę cay alarm a i tak z nim masz pilota i centralkę, którą też centralny wysterujesz... popytaj w sklepie.... dopłacając niedużo masz kompletny alarm który postruje ci zamkami też.
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load