przeskakująca iskra między świecą a kablem |
Autor |
Wiadomość |
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 21:01 przeskakująca iskra między świecą a kablem
|
|
|
po wymianie paska który wcześniej zerwało auto nie pali na małych obrotach na jeden tłok na wysokich też tak jakby kulał i jak zdejme kapturek z tej świecy i trzymam go blisko świecy to przeskakuje iskra miedzy kapturkiem kabla a łebkiem świecy i nie ma żadnej różnicy jak ddstawie dalej kapturek czyli nie pali na ten tłok i powiedzcie mi czego to moze być wina a świeca wkręcona w inny tłok śmiga jak trzeba |
_________________ TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI
http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 21:09
|
|
|
Jędrzej, braku komprechy na tym garku, piszesz ze zerwalo pasek, zawory OK? szczelnosc byla sprawdzana? |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-12-2008, 16:30
|
|
|
Najpierw sprawdź zawory i jeżeli będą dobre to sprawdź kompresję, jeżeli będzie dobra to poszukamy problemu gdzie indziej. |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-12-2008, 18:55
|
|
|
sniff napisał/a: | Najpierw sprawdź zawory i jeżeli będą dobre to sprawdź kompresję |
Chyba na odwrót, pierw kompresja a jak jest coś nie tak to szukanie przyczyny dlaczego. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-12-2008, 22:14
|
|
|
romano, zgadza się masz rację. Myślałem dobrze, ale źle pisałem |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-12-2008, 08:29
|
|
|
No to już masz rozwiązanie. Musisz zrobić zawory, wyregulować i będzie git. |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
topdrive
Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 275 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-12-2008, 10:47
|
|
|
Jędrzej, zdejmij głowicę i zobacz. Zawory to nie żadne potężne koszty, a drugi motor nigdy nie wiesz w jakim stanie jest... |
_________________ był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica" |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|