 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Filtr Stozkowy w Tipo 1.6 dgt cat i.e |
Autor |
Wiadomość |
Ruzmen
witamy nowego

Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 4 Skąd: Oświęcim
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-05-2010, 00:14 Filtr Stozkowy w Tipo 1.6 dgt cat i.e
|
|
|
Witam!
Zastanawiam sie jak skutecznie przerobic dolot zeby załozyc stozkowy filtr powietrza . Czym zastąpic orginalną puszke filtra? |
|
|
|
 |
Luczu


Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5218 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 12-05-2010, 01:46
|
|
|
Ruzmen, zakładasz stożek to po co chcesz rboić coś jeszcze ? Usuń obudowę filtra starego i załóż stożek na rurę i to wszystko ( chociaz nie wiem po co ) |
_________________ Focus ST 2.5r5T & A4B9 2.0 4x4
|
|
|
|
 |
albert1991


Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 12-05-2010, 01:53
|
|
|
Luczu, koledze chodzi jak zaadaptowac dolot z wielkiej prostokatnej obudowy do małej na rure i stozek wiec tak kup od golfa chwytak montowany na wtrysk chodzi mi otakie cos http://moto.allegro.pl/it...8_golf_iii.html |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
 |
Luczu


Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5218 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 12-05-2010, 02:04
|
|
|
nie wiem ja to tak zrozumiałałem, że nie wie co zrobić z obudową filtra pow. |
_________________ Focus ST 2.5r5T & A4B9 2.0 4x4
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|