|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
witam jaki parownik LPG mam kupic |
Autor |
Wiadomość |
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-10-2009, 07:14 witam jaki parownik LPG mam kupic
|
|
|
witam jak w temacie moj parownik nadaje sie uz chyba tylko do wymiany na 33l gazu robie 170km wszystko wymienioe kable kopulka swiece filtry etc zostal tylko parownik auto to Tipo 1,4 gaznik
obecnie mam TARTARINI G79 |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-10-2009, 11:23
|
|
|
Może regulacja lpg wystarczy a jak nie pomoże to można regenerować parownik za pomocą zestawów o ile występują do tego modelu reduktora. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-10-2009, 14:25
|
|
|
ogolnie to tartarini to lipa w nim podobno spalanie jest wieksze nawet w nowym dlatego che zmienic ale nie wiem jaki wybrac |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 17-10-2009, 19:21
|
|
|
Od siebie polecam OMVL R90/E świetny reduktor, dwustopnowy, trwały, ma duże możliwości regulacyjne. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-10-2009, 20:53
|
|
|
GrzesiekK., ten parownik który pokazałeś jest do "dużych mocy". ma to jakieś znaczenie jak założysz auta które nie ma nawet 100ps ? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 17-10-2009, 23:26
|
|
|
konikks, to nie przeszkadza, ten parownik ma duzo bardziej zaawansowany sposób regulacji niż postałe rozwiązania na rynku, nie ma problemu dograc jego czułości do silnika ponizej 100HP, ma za to bardzo dobrze pomyślany blok wodny odpowiadajacy za szybkie ogrzewanie LPG i stabilność tych warunków, a to procentuje później mniejsza ilościa regulacji i większą odpornościa na zmiany temp. zewnętrznej i jej wpływu na działanie instalcji. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-10-2009, 18:15
|
|
|
ale ten parownik nie jest cisnieniowy i jest do 300km a moj ma 78
** Dodano: 20-10-2009, 16:18 **
jesli nikt nie moze pomoc to zamknijcie temat |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-10-2009, 18:50
|
|
|
stefbut napisał/a: | ale ten parownik nie jest cisnieniowy i jest do 300km a moj ma 78 |
Ale to w niczym nie przeszkadza, gorzej jakby był za mały.
Jak chcesz z podciśnieniem to polecam taki, miałem i sprawował się bez problemów. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|