|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
SWAP:) nareszcie... |
Autor |
Wiadomość |
ToudiQn
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 139 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 10:55 SWAP:) nareszcie...
|
|
|
Wreszcie zakupilem silniczek Nigdy nie wymienialem serducha:D wiec prosiłbym o jakies wskazówki:) pozdrawiam |
_________________ ByŁo :-Fiat Tipo 1.4S 1994r-
ByŁo -Fiat Tipo 2.0 16V- 1992r- Sedicivalvole
Jest: -Subaru Legacy 2.0 Turbo 260HP 1996r |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 13:23
|
|
|
1. zanim zaczniesz go wyciągać (u nas to raczej opuszczać) upewnij się 2 razy, że wszystko odpiąłeś (kable węże itp)
2. przyda się notesik, lub cyfrówka, bo kolejności wszystkich przewodów/wtyczek raczej nie zapamiętasz (chyba, że znasz już swoje autko na wylot - ja w 125p robiłem na pamięć
3. jeśli masz coś do zrobienia przy nowym silniczku to zrób to póki masz go na wierzchu
4. jak już wyciągniesz stary silnik, to warto skorzystać z miejsca i poczyścić, i zakonserwować komorę
5. warto silniczek zabezpieczyć od góry (podwiesić), żeby nagle nie runął, poza tym silniczkiem na łańcuchy łatwiej manewrować niż na windzie
tyle mi się nasuwa na myśl
powodzenia |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 13:33
|
|
|
kolektorem porób znaki który wezyk gdzie wtyczka itp |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 13:37
|
|
|
yoyo, wężyki sa tak powyginane,że raczej nie da sie ich wpiąc w inne miejsce,wtyczki sa takie na przewodach,że nie da się ich pomieszac,ja też pierwszy raz wyciagałem motor u siebie w sedici i myślałem,że nie dam rady wszystko pospinac,ale zrobiłem to szybcie niz przy rozbieraniu... wiadomo,trzeba miec o tym jakiekolwiek pojęcie ToudiQn, mogę Ci podesłac foty jak to wyglądało u Mnie... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 15:09
|
|
|
napisałem o zapisywaniu kolejności, bo sam w DFie miałem problem np. z wsuwkami do alternatora, bo tam chyba 3 takie same były..
ToudiQn, poprostu, bez pośpiechu i z głową a wszystko się uda |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-08-2008, 16:03
|
|
|
ToudiQn, to bułka z masłem .kabli nie da sie pomylic ale za to podcisnienia to juz da sie wszystko spaprac ale pamietaj po to sa koledzy z ttt.wiem bo sam to przerabiałem |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|