Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP:) nareszcie...
Autor Wiadomość
ToudiQn 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 139
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-08-2008, 10:55   SWAP:) nareszcie...

Wreszcie zakupilem silniczek :lol: Nigdy nie wymienialem serducha:D wiec prosiłbym o jakies wskazówki:) pozdrawiam :lol:
_________________
ByŁo :-Fiat Tipo 1.4S 1994r-
ByŁo -Fiat Tipo 2.0 16V- 1992r- Sedicivalvole
Jest: -Subaru Legacy 2.0 Turbo :) 260HP 1996r
     assistance
 
 skype
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-08-2008, 13:23   

1. zanim zaczniesz go wyciągać (u nas to raczej opuszczać) upewnij się 2 razy, że wszystko odpiąłeś (kable węże itp)
2. przyda się notesik, lub cyfrówka, bo kolejności wszystkich przewodów/wtyczek raczej nie zapamiętasz (chyba, że znasz już swoje autko na wylot - ja w 125p robiłem na pamięć :)
3. jeśli masz coś do zrobienia przy nowym silniczku to zrób to póki masz go na wierzchu
4. jak już wyciągniesz stary silnik, to warto skorzystać z miejsca i poczyścić, i zakonserwować komorę
5. warto silniczek zabezpieczyć od góry (podwiesić), żeby nagle nie runął, poza tym silniczkiem na łańcuchy łatwiej manewrować niż na windzie
tyle mi się nasuwa na myśl
powodzenia
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 26-08-2008, 13:33   

kolektorem porób znaki który wezyk gdzie wtyczka itp
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-08-2008, 13:37   

yoyo, wężyki sa tak powyginane,że raczej nie da sie ich wpiąc w inne miejsce,wtyczki sa takie na przewodach,że nie da się ich pomieszac,ja też pierwszy raz wyciagałem motor u siebie w sedici i myślałem,że nie dam rady wszystko pospinac,ale zrobiłem to szybcie niz przy rozbieraniu... wiadomo,trzeba miec o tym jakiekolwiek pojęcie ;D ToudiQn, mogę Ci podesłac foty jak to wyglądało u Mnie...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-08-2008, 15:09   

napisałem o zapisywaniu kolejności, bo sam w DFie miałem problem np. z wsuwkami do alternatora, bo tam chyba 3 takie same były..
ToudiQn, poprostu, bez pośpiechu i z głową a wszystko się uda
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-08-2008, 16:03   

ToudiQn, to bułka z masłem .kabli nie da sie pomylic ale za to podcisnienia to juz da sie wszystko spaprac ale pamietaj po to sa koledzy z ttt.wiem bo sam to przerabiałem
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load