Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra gaśnie przy hamowaniu..
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2008, 09:06   Tempra gaśnie przy hamowaniu..

Witajcie, kolega prosil zeby wystosowal do Was to zapytanie, wiec pytam:

Podczas hamowania na luzie samochod potrafi zgasnac...obroty biegu jalowego wynosza 800-1000 obrotow, a podczas nacisniecia pedalu hamulca silnik gasnie. gdzie moze lezec przyczyna? silnik 1,6 na gazniku - tempra. dziekuje za pomoc w imieniu kolegi
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-04-2008, 09:07   

Na gazie się to dzieje czy na Pb?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-04-2008, 10:46   

maniutek, Jak na pb to może ma źle pływak ustawiony w gaźniku... na razie tyle mi przyszło do głowy.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2008, 11:41   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
maniutek, Jak na pb to może ma źle pływak ustawiony w gaźniku... na razie tyle mi przyszło do głowy.


nie, to sie dzieje na gazie
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Tobi 



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 287
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-04-2008, 12:04   

Dolot powietrza pewnie dusi auto przy hamowaniu, kolega ma doprowadzone ciepłe czy zimne powietrze i skąd?
_________________
Tempra 1.6S gaźnik + LPG

Zamawiaj jedzenie przez internet.
Moje domeny na sprzedaż.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2008, 14:51   

kolega ma dolot cieplego powietrza zdjety calkiem, tzn zdjeta jest ta rura.Kolegam ma ten sam silnik co ja i co Ty Miszko,u mnie takich problemow nie ma w ogole, mysle ze EMF moze sie wypowiedziec, to byla jego tempra, moze zna jakies jej dziwnosci...:)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 03-04-2008, 15:11   

maniutek, niech sprawdzi czy nie ma peknietego weza od podcisnienia idącego do gaźnika bo ja miałem to samo.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2008, 15:44   

tipacz96vc napisał/a:
maniutek, niech sprawdzi czy nie ma peknietego weza od podcisnienia idącego do gaźnika bo ja miałem to samo.
\

ok, sprawdze napewno, dzieki



usterka usunieta, pekł "cycek", na ktory zaklada sie wezyk podcisnienia na modul digiplex2. Dziekuje za pomoc, pozdrawiam


hmmm...pospieszylem sie chyba, po zlozeniu tego do kupy i dokladnym uszczelnieniu nie pomoglo jednak...wszystkie przewody od podcisnienia cale, bez dziur, nie popekane, a usterka wystapila z dnia na dzien. co to moze byc?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-04-2008, 18:42   

maniutek, niech podjedzie na analizator bo ona zawsze po zimie jeździła na regulację i chyba się przyzwyczaiła :D
Piszę serio, naprawdę po zimie zdarzało się, że gasła i po wyregulowaniu na analizatorze problem znikał.
Wcześniej, czasem pracowała nierówno ale okazało się, że przy regeneracji reduktora, gazownik wymienił mi przewody bo były sparciałe i potem jak ręką odjął z falowaniem obrotów.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2008, 22:00   

Emf napisał/a:
maniutek, niech podjedzie na analizator bo ona zawsze po zimie jeździła na regulację i chyba się przyzwyczaiła :D
Piszę serio, naprawdę po zimie zdarzało się, że gasła i po wyregulowaniu na analizatorze problem znikał.
Wcześniej, czasem pracowała nierówno ale okazało się, że przy regeneracji reduktora, gazownik wymienił mi przewody bo były sparciałe i potem jak ręką odjął z falowaniem obrotów.


a wiec juz teraz usterka naprawde usunieta. a wiec, przewodzik przy digiplexie zostal zle umocowany i delikatnie przepuszczalo powietrze, poprawilismy i zero lapania lub uciekania powietrza:) po drugie przy kolektorze ssacym tez kawalek przewodu podcisnienia bylo juz popekane. po tych dwoch zabiegach obroty wrocily do normy i juz nie ma efektu gasniecia.a jeszcze jedno, wiesz drogi EMF, ze kolega pojechal do gazownika pare dni temu i nasi gazownicy sie troszke smiali, filterek od gazu byl wlozony odwrotnie...:) nie wiem dokladnie o co chodzilo, ale wsadzili nowy jak nalezy i tez jest dobrze:) w sumie to ten filterek byl zmieniany tak profilaktycznie:) no ale najwazniejsze ze uporalismy sie juz z usterka:) zeby tylko takie rzeczy sie psuly w temprze:) pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 04-04-2008, 18:01   

maniutek, czyli to samo co u mnie
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-04-2008, 23:55   

maniutek napisał/a:
wiesz drogi EMF, ze kolega pojechal do gazownika pare dni temu i nasi gazownicy sie troszke smiali, filterek od gazu byl wlozony odwrotnie...:)


Przyznaję się bez bicia, że to moja sprawka :>
Sam wymieniałem filterek i dopiero po zamocowaniu go zastanawiałem się, czy na pewno dobrze go założyłem, założyłem nawet takiego posta na forum ;)
Jak się okazuje założyłem źle :evil:
Ale wpływu na jazdę nie miało to wielkiego bo jest to jedynie różnica w założeniu większym otworem do góry lub do dołu.
Rożnicy w jeździe nie było żadnej.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-04-2008, 17:14   

Emf napisał/a:
maniutek napisał/a:
wiesz drogi EMF, ze kolega pojechal do gazownika pare dni temu i nasi gazownicy sie troszke smiali, filterek od gazu byl wlozony odwrotnie...:)


Przyznaję się bez bicia, że to moja sprawka :>
Sam wymieniałem filterek i dopiero po zamocowaniu go zastanawiałem się, czy na pewno dobrze go założyłem, założyłem nawet takiego posta na forum ;)
Jak się okazuje założyłem źle :evil:
Ale wpływu na jazdę nie miało to wielkiego bo jest to jedynie różnica w założeniu większym otworem do góry lub do dołu.
Rożnicy w jeździe nie było żadnej.


no nie było...nic sie nie stalo, nam to bardzies sprawilo smiech, anizeli jakiekolwiek pretensje do Ciebie emf:) ale teraz jest zalozony dobrze:D
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load