Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
silniczek krokowy wymiana?
Autor Wiadomość
SebastianK 
witamy nowego


Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-05-2010, 10:18   silniczek krokowy wymiana?

witam, czy jest możliwe wymienienie gaźnika na silniczek krokowy? jeśli tak to jak to zrobić? proszę o pomoc.
  
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-05-2010, 10:46   

raczej na wtrysk...
da się zrobić ale po co?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
SebastianK 
witamy nowego


Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-05-2010, 13:22   

ponieważ mam problemy z gazem i myślę ze to winna gaźnika, chyba że da się coś zrobić z gaźnikiem żeby obroty po zagrzaniu kilkukrotnym silnika nie zaczynały szaleć....
  
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-05-2010, 13:44   

SebastianK, z LPG masz problem ??? to do ustawienia jedz sam nie nie zrobisz a jak na PB to tez podjedz na regulacje gaznka moze to zwykła uszczelka i łapie lewe powietrze
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 11-05-2010, 14:28   

ewentualnie gaźnik się chyba regeneruje ?SebastianK, zanim zaczniesz przekładać pół silnika co zresztą mija się z celem pod względem finansowym może podjedź do jakiegoś mechaniora i niech ten stwierdzi co jest do zrobienia. opcjonalnie opisz dokładnie swoją usterkę być może ( a raczej na pewno ) któryś z szanownych kolegów również posiadający gaźnik będzie w stanie ci pomóc
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-05-2010, 14:51   

Cytat:
witam, czy jest możliwe wymienienie gaźnika na silniczek krokowy? jeśli tak to jak to zrobić? proszę o pomoc.
Bezsensu, doprowadź gaźnik do stanu używalności to będzie dobrze działał. Tu masz wszystko na temat gaźnika z T/T: http://forum.tempra.org/t...ghlight=#106526 dalej wymień podstawę gaźnika na nową ok. 30zł oraz filtr powietrza ok. 15zł. Sprawdź przewody podciśnieniowe lub je w ogóle wymień temat tu: http://forum.tempra.org/t...ghlight=#108628 sprawdź stan kabli WN oraz świec ewentualnie wymień. Nic drogiego kable do gaźnikowcach oryginalne w granicach 40zł nawet mniej, świece w podobnej cenie za kpl. Na koniec regulacja gaźnika w przyzwoitym zakładzie (mieszanka biegu jałowego, obroty oraz podtrzymanie przepustnicy na zimnym silniku.) ok. 50zł no i sprawdzenie i ewentualna regulacja konta zapłonu (ma być 10-11stopni). Zamiana gaźnika na wtrysk to koszt kilkukrotnie a nawet kilkunastokrotnie wyższy.

** Dodano: 12-05-2010, 06:30 **
Kable: http://www.allegro.pl/ite...we_wloskie.html
Świece: http://www.allegro.pl/ite...19_vline19.html lub http://www.allegro.pl/ite...ipo_tempra.html tylko symbol sprawdź oczywiście.
Filtr powietrza: http://www.allegro.pl/ite...akow_f_vat.html
Możesz też wymienić kopułkę z palcem: http://www.allegro.pl/ite...o_tipo_1_4.html lub http://www.allegro.pl/ite...edra_delta.html
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
SebastianK 
witamy nowego


Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 12-05-2010, 22:22   

wielkie dzięki panowie za pomoc:) tak z LPG na BP jest dobrze, bo to jest tak: jak się mi silnik zagrzeje kilka krotnie to zaczynają szaleć obroty i zaczyna mulić silnik praktycznie żeby ruszyć muszę go mocno przygazować i powoli puszczać sprzęgło a na dwójce szarpie dopiero po przejechaniu sporego odcinka drogi jest normalnie, jak jeżdżę po mieście to jest to strasznie denerwujące i utrudniające normalną jazdę. Wymieniałem przewody do świeć, świece, membrany parownika i filtry(powietrza i od gazu). Gaz też był ustawiany u mechanika ale obroty nadal po kilkukrotnym zagrzaniu spadają, a i dodam że w tamte wakacje wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Spróbuje jeszcze w takim razie gaźnik odnowić.

** Dodano: 20-05-2010, 15:50 **
już wszystko ok problem okazały się przewody podciśnienia dzięki za pomoc:)
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load