|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
silniczek krokowy wymiana? |
Autor |
Wiadomość |
SebastianK
witamy nowego
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-05-2010, 10:18 silniczek krokowy wymiana?
|
|
|
witam, czy jest możliwe wymienienie gaźnika na silniczek krokowy? jeśli tak to jak to zrobić? proszę o pomoc. |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-05-2010, 10:46
|
|
|
raczej na wtrysk...
da się zrobić ale po co? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
SebastianK
witamy nowego
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-05-2010, 13:22
|
|
|
ponieważ mam problemy z gazem i myślę ze to winna gaźnika, chyba że da się coś zrobić z gaźnikiem żeby obroty po zagrzaniu kilkukrotnym silnika nie zaczynały szaleć.... |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-05-2010, 13:44
|
|
|
SebastianK, z LPG masz problem ??? to do ustawienia jedz sam nie nie zrobisz a jak na PB to tez podjedz na regulacje gaznka moze to zwykła uszczelka i łapie lewe powietrze |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-05-2010, 14:28
|
|
|
ewentualnie gaźnik się chyba regeneruje ?SebastianK, zanim zaczniesz przekładać pół silnika co zresztą mija się z celem pod względem finansowym może podjedź do jakiegoś mechaniora i niech ten stwierdzi co jest do zrobienia. opcjonalnie opisz dokładnie swoją usterkę być może ( a raczej na pewno ) któryś z szanownych kolegów również posiadający gaźnik będzie w stanie ci pomóc |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
|
|
|
|
SebastianK
witamy nowego
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-05-2010, 22:22
|
|
|
wielkie dzięki panowie za pomoc:) tak z LPG na BP jest dobrze, bo to jest tak: jak się mi silnik zagrzeje kilka krotnie to zaczynają szaleć obroty i zaczyna mulić silnik praktycznie żeby ruszyć muszę go mocno przygazować i powoli puszczać sprzęgło a na dwójce szarpie dopiero po przejechaniu sporego odcinka drogi jest normalnie, jak jeżdżę po mieście to jest to strasznie denerwujące i utrudniające normalną jazdę. Wymieniałem przewody do świeć, świece, membrany parownika i filtry(powietrza i od gazu). Gaz też był ustawiany u mechanika ale obroty nadal po kilkukrotnym zagrzaniu spadają, a i dodam że w tamte wakacje wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Spróbuje jeszcze w takim razie gaźnik odnowić.
** Dodano: 20-05-2010, 15:50 **
już wszystko ok problem okazały się przewody podciśnienia dzięki za pomoc:) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|