|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
usczelniacz do silnika płyn |
Autor |
Wiadomość |
sabam123456
Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 23 Skąd: internet
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-10-2007, 08:50 usczelniacz do silnika płyn
|
|
|
Witam mam pytanie czy moze ktos uzywał płynów do uszczelnienie silnika , ja mam taki problem :
Mechanik mi powiedzial ze nie mam kompresji w silniku bo cos sie stało na pierscieniu olejowym stad trace moc z tym ze na gazie rzeczywiscie moc jest slaba natomiast na benzynce hula calkiem niezle , po drugie jak wyjme bagnet podczas uruchomionego silnika to lekko tryska olej tak samo jak wyjme korek od wlewu oleju podczas uruchomionego silnika , na dodatek silnik jest caly uwalony olejem co moze byc spowododwane faktem uszczelki pod pokrywa zaworów
HELP |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2007, 12:03 Re: usczelniacz do silnika płyn
|
|
|
sabam123456 napisał/a: | Witam mam pytanie czy moze ktos uzywał płynów do uszczelnienie silnika , ja mam taki problem :
Mechanik mi powiedzial ze nie mam kompresji w silniku bo cos sie stało na pierscieniu olejowym stad trace moc z tym ze na gazie rzeczywiscie moc jest slaba natomiast na benzynce hula calkiem niezle , po drugie jak wyjme bagnet podczas uruchomionego silnika to lekko tryska olej tak samo jak wyjme korek od wlewu oleju podczas uruchomionego silnika , na dodatek silnik jest caly uwalony olejem co moze byc spowododwane faktem uszczelki pod pokrywa zaworów |
W twoim przypadku zastosowanie jakiegokolwiek uszczelniacza da efekt zbliżony do leczenia syfa pudrem ...
Skoro mechanik postawił diagnozę o uszkodzonych pierścieniach , to bez ściagania głowicy ( co najmniej ) się nie obejdzie ! A być może skończy się remontem silnika ( albo złomem ) . I nie piszę tego , żeby cię zdołować , tylko taka jest smutna rzeczywistość . Przy uszkodzonych pierścionkach - wewnątrz silnika , w układzie olejowym powstaje nadciśnienie , które powoduje wyciskanie oleju poprzez wszystkie uszczelki . Uszczelniacze działają na tej zasadzie , że powodują zmiękczenie i spuchnięcie materiału , z którego zrobione są uszczelki . A w tym przypadku nie polepszy to sytuacji , a wręcz ją pogorszy . Niewielką poprawę przyniesie zastosowanie gęstego oleju ( 20W60) , ale jako , że są to oleje stosowane w sporcie - są bardzo drogie , a w związku z nadchodzącą zimą - musisz wiedzieć , ża poważnie utrudni on rozruch zimnego silnika . |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-10-2007, 14:59
|
|
|
jezeli mechanik zdiagnozowal to radzil bym szybko zajrzec do silnika. oczywiscie nie chce cie straszyc ale jazda w takim stanie (jesli to napewno to) moze skonczyc sie porysowaniem gladzi cylindra i w konsekwecji bedziesz mial kilka kilo zlomu zeliwnego. a dalsza jazda bedzie meczarnia. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
sabam123456
Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 23 Skąd: internet
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-10-2007, 13:07
|
|
|
no to pieknie hmmm nie wiecie ile moze kosztowac wymiana silnika np kupic uzywke ... i podmienic to wogole ma sens ? mam wizyte w warsztacie zobaczymy co to bedzie 6 listopada |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-10-2007, 15:17
|
|
|
ja płaciłem za 1.4 tylko 5 stówek i auto do remontu dostałem gratis |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-10-2007, 21:59
|
|
|
sabam jesli chodzi o podmianke to oczywiscie. z tym nie ma problemu. kupujesz silnik i w 2 osoby nawet bez wyciagarki silnik zamontujesz.
jesli chodzi zas o sam silnik to mozesz kupic na allegro ale u sprawdzonego sprzedawcy. jesli zas chodzi o cene to niepolecal bym sugerowac sie najmniejsza. lepiej doplacic troszke i miec gwarancje niz kupic szrota ktory po 1000 czy 2000 padnie.
a zdrugiej strony jak bys chcial to moglbym kupic twoj silnik. oczywiscie w rozsadnej cenie i jesli nie byl by rozbebeszony na czynniki pierwsze.
ostatnio jakos naszla mnie ochota na remonty silnikow. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
krzys
witamy nowego
Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 6 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-10-2007, 11:53
|
|
|
A ja mam pytanie bo wyczytałem , że olej dmucha przez bagnet jak się go wyjmnie na chodzącym silniku . A nie jest to normalne ?? A jak nie ejst normalne to co jest przyczynę ??
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Mayones84
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-10-2007, 12:22
|
|
|
W niektórych silnikach to się zdarza. Pozdro |
_________________ Tipo 1.6 Twin Cam |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-10-2007, 12:36
|
|
|
krzys napisał/a: | A ja mam pytanie bo wyczytałem , że olej dmucha przez bagnet jak się go wyjmnie na chodzącym silniku . A nie jest to normalne ?? A jak nie ejst normalne to co jest przyczynę ??Pozdrawiam |
Patrz parę postów wcześniej :
"Przy uszkodzonych pierścionkach - wewnątrz silnika , w układzie olejowym powstaje nadciśnienie , które powoduje wyciskanie oleju poprzez wszystkie uszczelki ." |
|
|
|
|
Mayones84
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-10-2007, 12:50
|
|
|
Mowie o nowym silniku. W niektórych juz tak po prostu jest. Po za tym gazy zawsze sie przedostają do układu korbowego, wiadomo że przy uszkodzonych pierscionkach cisnienie tych gazów bedzie znacznie wieksze i olej wyłazi gdzie tylko sie da. |
_________________ Tipo 1.6 Twin Cam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|