Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
usczelniacz do silnika płyn
Autor Wiadomość
sabam123456 



Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 23
Skąd: internet
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-10-2007, 08:50   usczelniacz do silnika płyn

Witam mam pytanie czy moze ktos uzywał płynów do uszczelnienie silnika , ja mam taki problem :

Mechanik mi powiedzial ze nie mam kompresji w silniku bo cos sie stało na pierscieniu olejowym stad trace moc z tym ze na gazie rzeczywiscie moc jest slaba natomiast na benzynce hula calkiem niezle , po drugie jak wyjme bagnet podczas uruchomionego silnika to lekko tryska olej tak samo jak wyjme korek od wlewu oleju podczas uruchomionego silnika , na dodatek silnik jest caly uwalony olejem co moze byc spowododwane faktem uszczelki pod pokrywa zaworów

HELP
  
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-10-2007, 12:03   Re: usczelniacz do silnika płyn

sabam123456 napisał/a:
Witam mam pytanie czy moze ktos uzywał płynów do uszczelnienie silnika , ja mam taki problem :
Mechanik mi powiedzial ze nie mam kompresji w silniku bo cos sie stało na pierscieniu olejowym stad trace moc z tym ze na gazie rzeczywiscie moc jest slaba natomiast na benzynce hula calkiem niezle , po drugie jak wyjme bagnet podczas uruchomionego silnika to lekko tryska olej tak samo jak wyjme korek od wlewu oleju podczas uruchomionego silnika , na dodatek silnik jest caly uwalony olejem co moze byc spowododwane faktem uszczelki pod pokrywa zaworów

W twoim przypadku zastosowanie jakiegokolwiek uszczelniacza da efekt zbliżony do leczenia syfa pudrem ...
Skoro mechanik postawił diagnozę o uszkodzonych pierścieniach , to bez ściagania głowicy ( co najmniej ) się nie obejdzie ! A być może skończy się remontem silnika ( albo złomem ) . I nie piszę tego , żeby cię zdołować , tylko taka jest smutna rzeczywistość . Przy uszkodzonych pierścionkach - wewnątrz silnika , w układzie olejowym powstaje nadciśnienie , które powoduje wyciskanie oleju poprzez wszystkie uszczelki . Uszczelniacze działają na tej zasadzie , że powodują zmiękczenie i spuchnięcie materiału , z którego zrobione są uszczelki . A w tym przypadku nie polepszy to sytuacji , a wręcz ją pogorszy . Niewielką poprawę przyniesie zastosowanie gęstego oleju ( 20W60) , ale jako , że są to oleje stosowane w sporcie - są bardzo drogie , a w związku z nadchodzącą zimą - musisz wiedzieć , ża poważnie utrudni on rozruch zimnego silnika .
     assistance
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-10-2007, 14:59   

jezeli mechanik zdiagnozowal to radzil bym szybko zajrzec do silnika. oczywiscie nie chce cie straszyc ale jazda w takim stanie (jesli to napewno to) moze skonczyc sie porysowaniem gladzi cylindra i w konsekwecji bedziesz mial kilka kilo zlomu zeliwnego. a dalsza jazda bedzie meczarnia.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
sabam123456 



Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 23
Skąd: internet
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-10-2007, 13:07   

no to pieknie :( hmmm nie wiecie ile moze kosztowac wymiana silnika np kupic uzywke ... i podmienic to wogole ma sens ? mam wizyte w warsztacie zobaczymy co to bedzie :( 6 listopada
  
 
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 28-10-2007, 15:17   

ja płaciłem za 1.4 tylko 5 stówek i auto do remontu dostałem gratis
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-10-2007, 21:59   

sabam jesli chodzi o podmianke to oczywiscie. z tym nie ma problemu. kupujesz silnik i w 2 osoby nawet bez wyciagarki silnik zamontujesz.

jesli chodzi zas o sam silnik to mozesz kupic na allegro ale u sprawdzonego sprzedawcy. jesli zas chodzi o cene to niepolecal bym sugerowac sie najmniejsza. lepiej doplacic troszke i miec gwarancje niz kupic szrota ktory po 1000 czy 2000 padnie.

a zdrugiej strony jak bys chcial to moglbym kupic twoj silnik. oczywiscie w rozsadnej cenie i jesli nie byl by rozbebeszony na czynniki pierwsze.
ostatnio jakos naszla mnie ochota na remonty silnikow.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
krzys 
witamy nowego


Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 6
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 29-10-2007, 11:53   

A ja mam pytanie bo wyczytałem , że olej dmucha przez bagnet jak się go wyjmnie na chodzącym silniku . A nie jest to normalne ?? A jak nie ejst normalne to co jest przyczynę ??
Pozdrawiam
     assistance   Moneta
 
Mayones84 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-10-2007, 12:22   

W niektórych silnikach to się zdarza. Pozdro
_________________
Tipo 1.6 Twin Cam
     assistance
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-10-2007, 12:36   

krzys napisał/a:
A ja mam pytanie bo wyczytałem , że olej dmucha przez bagnet jak się go wyjmnie na chodzącym silniku . A nie jest to normalne ?? A jak nie ejst normalne to co jest przyczynę ??Pozdrawiam

Patrz parę postów wcześniej :
"Przy uszkodzonych pierścionkach - wewnątrz silnika , w układzie olejowym powstaje nadciśnienie , które powoduje wyciskanie oleju poprzez wszystkie uszczelki ."
     assistance
 
Mayones84 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-10-2007, 12:50   

Mowie o nowym silniku. W niektórych juz tak po prostu jest. Po za tym gazy zawsze sie przedostają do układu korbowego, wiadomo że przy uszkodzonych pierscionkach cisnienie tych gazów bedzie znacznie wieksze i olej wyłazi gdzie tylko sie da.
_________________
Tipo 1.6 Twin Cam
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load