|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Brak biegów Tipo!!! |
Autor |
Wiadomość |
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 21-01-2008, 16:12 Brak biegów Tipo!!!
|
|
|
Siemka.
Mam problem dosyc duzy. Szukałem na forum o tym ale jakos nic nie pasowało do mojego problemu. Mianowicie jade sobie dzisiaj przez miasto i przy zmianie biegu z 2ki na 3ke drązek zrobił sie luzny i nie mozna właczyc zadnego biegu, drazek lata na wrzystkie strony. Co to mogło sie stac? Pod auto nie patrzałem bo ciemno juz a swiatła w garazu niemam. Pomózcie bo uziemiony teraz jestem. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 21-01-2008, 16:20
|
|
|
egon11, może cięgna zobacz ,albo ten cały sierżant ci siadł ,gdzieś na forum to czytałem, na pewno to Ninja ten post zakładał |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 21-01-2008, 16:26
|
|
|
grabarz, no własnie nie mogłemnic znalezc. Jutro wejde pod niego to zobacze, tylkochciałem wiedziec co to mniej wiecej moze byc zeby wiedziec od czego zaczac |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 21-01-2008, 16:40
|
|
|
egon11, wpisz w wyszukiwajke brak biegów i znajdziesz |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-01-2008, 16:43
|
|
|
Na 99% rozłączyły się cięgna. Wystarczy wpiąć z powrotem przeguby cięgien i powinny biegi wrócić.
Oczywiście czeka cię albo naprawa cięgien albo kupno nowych.
** Dodano: 21-01-2008, 16:46 **
zerknij na:
http://forum.tempra.org/t...j-to-vt2330.htm |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 21-01-2008, 17:03
|
|
|
romano, dzieki wielkie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-01-2008, 17:22
|
|
|
U mnie zawiodło to mocowanie cięgna. Musisz się mocno pochylić nad silnikiem i tam gdzie układ wydechowy patrzyć.
Zapewnie spadło Ci cięgno to na samym dole. Ono trzyma lewarek w miejscu.
Do czasu kiedy tego nie naprawiłem poprostu jak mi się to przydażyło, to zakładałem cięgno na mocowanie i śmigałem dalej
Warto jednak to zrobić z miejsca, bo niech stracisz biegy przy wyprzedzaniu to |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 21-01-2008, 17:29
|
|
|
Jutro z rana sie za to wezme bo dzisiaj ju ciemno Dzieki za szybką reakcje na mój problem
** Dodano: 22-01-2008, 15:30 **
miszko napisał/a: | Zapewnie spadło Ci cięgno to na samym dole. |
miszko, dzisiaj oblukałem i to własnie to ciegno na samym dole, troche sklepałem załozyłem i wrzystko gra, ale jak długo Problem mam taki ze u mnie jest to prawie nie do zdobycia |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-01-2008, 15:11
|
|
|
gdzieś był temat, jak ktoś sam sobie 'dorobił' cięgno nowe; kupił gwintowany pręt bodajże a na jego końcach ze starych cięgien czy innych prętów coś dorobił.. nie pamiętam... ale działało długo i do dziś chyba działa...
ja jednak wolałbym kupić orginalne cięgno i po oczyszczeniu wszystkiego dokładnie złożyć... dostaniesz gdzieś na pewno, w ostateczności zamów przez net albo od kogoś z forum... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 25-01-2008, 20:25
|
|
|
Ciegno kupione, sprowadzone z serwisu Fiata za 45zł Załozone i działa bez zarzutu |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-01-2008, 20:29
|
|
|
Potaniało |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|