|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
tylny most, dyfer |
Autor |
Wiadomość |
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-05-2008, 13:49 tylny most, dyfer
|
|
|
Jutro jadę oglądać/kupić tylny most do e30 325. Sytuacja jest o tyle ciężka że to jest model ix czyli napęd 4x4. Znalezienie mostu do tego modelu jest strasznie trudne no ale udało się. Jakieś 60km ode mnie gościu ma taki most. I teraz pytanie: Jak sprawdzić czy jest sprawny? Czy nie będzie wył? Bo ten który mam teraz w samochodzie założony strasznie wyje i drgania przenoszą się na całą budę. Wymieniłem krzyżak i podpora na wale i wał ucichł ale za to most jest tylko do wymiany. Nie chcę kupić takiego samego bo w sumie to tanie nie jest... Da się to jakoś obadać czy raczej loteria? Wiadomo że nie powinien mieć wycieków itp, wiem że ten jest nawet jeszcze nie wymontowany z auta które niedawno jeździło ale poszło na części. Na jutro ma być wyjęty. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-05-2008, 14:10
|
|
|
ugadaj się z gościem tak, że połowa teraz a jak będzie wszystko ok to druga połowa, jak nie to oddajesz mu most a on tobie kase. |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-05-2008, 14:28
|
|
|
dcfan napisał/a: | ugadaj się z gościem tak, że połowa teraz a jak będzie wszystko ok to druga połowa, jak nie to oddajesz mu most a on tobie kase |
To chyba jedyne rozwiązanie, bo nie ma sposoby sprawdzić czy most nie będzie wył. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-05-2008, 16:42
|
|
|
przemog666 napisał/a: | nie ma sposoby sprawdzić czy most nie będzie wył. |
tak myślałem że loteria.. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-05-2008, 16:45
|
|
|
Dokładnie!!Bądż dobrej myśli ewentualnie stracisz tylko swój czas no i niestety Twoja praca chyba że auto oddajesz do mechanika wtedy gorzej jemu trzeba zapłacić |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-05-2008, 16:52
|
|
|
dziura793@o2.pl napisał/a: | Dokładnie!!Bądż dobrej myśli ewentualnie stracisz tylko swój czas no i niestety Twoja praca chyba że auto oddajesz do mechanika wtedy gorzej jemu trzeba zapłacić |
no będę robił sam więc to się bardzo nie martwię tylko że jak kupię i będzie taki sam meksyk jak w tym to sie pochlastam... Zobaczę jak będzie suchy, bez wycieków i będzie olej w środku to wezmę.. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-05-2008, 19:35
|
|
|
akj3, odkręć korek oleju i wsadź tam palca, a później potrzyj olej między palcami i delikatnie rozwieraj - jeżeli kiedykolwiek było dolewany jakiś doktorek lub uszczelniacz to olej będzie się ciągnął jak klej, może to niewielki test ale zawsze coś bo z wałem to ciężko tak obadać na oko |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 14-05-2008, 17:09
|
|
|
most zakupiony, szpera, zero wycieków, w środku olej, cały most rudy czyli nie miał wycieków. Wyjęty z auta z Austrii które jako jeżdżące zostało sprowadzone do Polski ale nigdy w Polsce nie rejestrowane. Dogadałem się z gościem że jak będzie wył to mu go przywiozę i mi odda kasę... 700zł... Dzisiaj może zacznę rozbierać... okaże się w jakim jest stanie jak założymy...
** Dodano: 14-05-2008, 18:09 **
no i zrobione
jest nieźle, nic nie wyje, nie drży ale za to teraz słychać stuki z zawieszenia z tyłu
Ciężko było włożyć bo ciężkie to jak cholera most ze szperą jest trochę tylko większy od normalnego a jest cięższy o jakieś 15 kg
jest tylko inny problem. Silnik się szybko grzeje. Chłodnica się nagrzewa tylko w górnym rogu tam gdzie jest wlot. Reszta jest zimna. Podejrzewam że zaciął się termostat. Nie chce mi się już dzisiaj rozbierać... jutro to zrobię i lecę upalać |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|