|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
WIELKI PROBLEM Z Pokrywą dekla!! |
Autor |
Wiadomość |
Djmatisss
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 38 Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-07-2007, 15:31 WIELKI PROBLEM Z Pokrywą dekla!!
|
|
|
Odwaliłem babola totalnegooooo... Wymieniałem uszczelki pod deklami w mojej temprze 2.0 Oczywiście super wszystko szło, z jednym deklem się uporałem przyszedł czas na wymiane uszczelki na drugim i wtedy przy dokręcaniu drugiego dekla zerwałem ten cycek mocujący... Na jednym się trzyma na drugim niestety nie i uszczelka nie jest dobrze dociśnięta... Nawet się boję zdejmować ten dekielek... Co teraz mogę zrobić ?? POMOCY |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-07-2007, 17:34
|
|
|
zaraz zaraz... chodzi Ci o takie coś, jak masz np przy pierwszym deklu, czyli pokrywie zaworów na samej górze bloku silnika? co to uszczelka wchodzi na trzpienie takie i dekiel też, a onme są w blok silnika wkręcone i w dekielek ? mają gwint po obu stronach ale ty widzisz tylko tą jedną stronę gwnitu, przekładasz przez dekiel i nakręką łapiesz? czy o jakieś inne? jeśli o te to tylko wykręcić jakoś z bloku silnika i ze szrociku / sklepu inne wkręcić, jak się nie da nic wykręcić i jest to za to miejsce na śrubę to tylko rozwiercić małym wiertłem ostrożnie toto i wydłubać potem/wykręcić uamany kawałek (np coś do rozwierconej dziury wsadzić, wcisnąć/wbić a potem obracać jak śrubokrętem) a potem zdobyć i wkręcić nowe, a jak nie da rady to wersja ciekawsza - rozwiercenie większe aż wylecą kawałki i wydłubać się uda a potem gwintowanie na nowo i nowe wkręcać....... nie ma chyba inych opcji |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 16-07-2007, 19:38
|
|
|
No z relacji wynika żę chyba zerwał gwint w głowicy chociaż mowa też o jakimś dzyndzlu .... kolego dokładniej opis usterki podaj. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Djmatisss
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 38 Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-07-2007, 15:32
|
|
|
Juz pisze jak to wygląda... chodzi o te właśnie wystające bolce... nie wiem czy się ukręcił czy zerwał kompletnie bo boję sie zajżeć do środka... ale wiem że na pewno nie dociska uszczelki bo są wycieki na nowej uszczelce. oddałem dziś go do mechaniora powiedział że coś zdziała. hmmm ale dobry pomysł z tym wkręceniem jakiejś sruby tylko ciekawe czy nie będzie ona z czymś kolidować później... hmmm no zobaczymy co mechanior zdziała bo pewnie dospawac tego nie idzie co ?? |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 17-07-2007, 16:49
|
|
|
Te bolce są nagwintowane ? jesli tak to masz na myśli szpilki. NIe ma z nimi wielkiego kłopotu, wykręcasz, dajesz nową i po bólu. No chyba ze popsułeś coś innego. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-07-2007, 19:04
|
|
|
najlepiej jakbyś jakąkolwik fotkę wrzucił z zaznaczeniem elementu... a jak ne masz to poszukaj na forum jakiejś fotki silnika gdzie będzie to dobrze widać i zaznacz i podeślij... bo dalej nie do końca kumam... bolce czyli szpilki z gwintem dwustronym? mm? |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Djmatisss
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 38 Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-07-2007, 15:35
|
|
|
słuchajcie są to te szpilki z gwintem... nie wiem czy dwustronny czy nie bo nawet nie otworzyłem tego dekla od momentu gdy słyszałem przy dokkrecaniu puknięcie jakby się urwała albo coś w tym stylu... |
|
|
|
|
bombel
Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 18-07-2007, 16:23
|
|
|
tak te szpilki są dwustronne. jeśli zerwales gwint na szpilce to nie problem bo mozna kupic drugą za grosze, gorzej jak zrewał sie gwint w "głowiczce" wałka rozrządu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|