|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z zaplone |
Autor |
Wiadomość |
DJ
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 31-01-2012, 18:06 Problem z zaplone
|
|
|
Witam wszystkich milosnikow fiata..Wiec moj problem polega na tym ze gdy zapalam auto dlugo kreci na benzynie trzyma normalne obroty a na gazie odrazu gasnie podkresnie ze kabelki od silnika krokowego sa odpiete, gdy je podlonczy trzyma normalne obroty na gazie jak i na benzynie gdzy silnik zaczyna sie nagrzewac momentalnie obroty wzrastaja gdy silnik ma tem.70stopni to obroty ma wprawie 2tys... bylem u mechanika to powyjmowal mi wszystkie silniki krokowe ale to i tak nie pomoglo przy zakupie nowych....czytalem na waszym forum ze to moze byc filtr stoszkowy ze podaje za duzo powietrza ale zwracam sie do was z pomoca gdzyz jestem nie doswiadczony w tych sprawach to moje pierwsze auto |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-01-2012, 19:21
|
|
|
W 2.0 temprze nie masz silnika krokowego, tylko zawór vae, który odpowiada za obroty na biegu jałowym, szukaj, takich tematów było sporo, dla uproszczenia zobacz terminy VAE CPP CPW... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 31-01-2012, 20:47
|
|
|
tu masz poradnik jak rozebrać i wyczyścić VAE ... u mnie również nie trzymał obrotów i po tym zabiegu wszystko wróciło do normy
http://www.fiatcoupe.pl/serwis/porady/porady1.htm |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
DJ
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-01-2012, 21:33
|
|
|
Mi to na vae nie wygląda |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
DJ
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 31-01-2012, 21:38
|
|
|
w tym miejscu co mi pokazuje zdjecie z lewej strony kolo akumulatora tam mam zalozony silnik krokowy z BMW e36 tak juz mialem przy zakupie |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-01-2012, 22:23
|
|
|
Bdm, to nie jest klasyczne fiatowskie v.a.e tylko jak pisze DJ, elektrozawór z bmy błędnie nazywany silnikiem krokowym. Niemniej funkcję spełnia ta samą choć przekroje na pewno są różne. DJ, na twoim miejscu poszukał bym oryginale v.a.e i podmienił. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-01-2012, 22:30
|
|
|
JAM_BELFEGOR, no chodziło mi o vae z tempry że mi to nie wygląda jak zwykle nie sprecyzowałem odpowiedzi |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
DJ
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 31-01-2012, 22:32
|
|
|
JAM_BELFEGOR DZ zrozumiales mnie bez zbednych slow a ile on moze kosztowac???? i jak sie dokladnie nazywa ?? czy to bedzie rozwiazanie na moj problem ???? wsumie mam jeszcze duzo pytan ale to juz nie w tym temacie he he |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-01-2012, 22:42
|
|
|
DJ, elektrozawór VAE mam taki ale raczej tez jest walnięty, nowka raczej ciężka do zdobycia, ktoś chyba z calibry próbował wsadzać? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
DJ
Wiek: 36 Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 31-01-2012, 22:55
|
|
|
kolego a jestes w stanie mniej wiecej ja sprawdzic???szkoda ze tak daleko mieszkasz to bysmy pochandowali A mam pytanie czy elekrtozawor z bmw e36 bedzie pasowac?? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-02-2012, 06:32
|
|
|
Bdm napisał/a: | ktoś chyba z calibry próbował wsadzać? | no a tu ktoś próbował z bemy wsadzić widać z jakim skutkiem, lepiej niech nie eksperymentuje, tym bardziej że nie wiadomo czy to tylko to. DJ, szukaj używek na necie i na szrotach oraz u nas w dziale / kupie sprzedam. Nie musisz się ograniczać tylko do Tipo Tempry 2.0 takie samo v.a.e występowało w np. Lancii Delcie czy Fiacie Coupe 2.0
Ta cześć to elektrozawór do regulacji składu mieszanki powietrza - V.A.E i tak przez wszystkich błędnie nazywanym korkowcem. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 01-02-2012, 11:26
|
|
|
Orygianle VAE w używce jest bardzo cięzki do zdobycia. Egzamin zdaje elektrozawór z oplowskiego silnika 2.0 2 pinowy. Od omegi A, calibry itd. Obroty zarówno na gazie i na benzynie idealne. Sprawdzone i przetestowane od roku działa bez zarzutów w mojej temprze 1.8. Mam zapasowy elektrozawór, sprawdzony i działający. Jak coś to PW. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|