Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MPI] Pompa Paliwa - PORADA
Autor Wiadomość
Prawdziwek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 181
Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 13-12-2011, 14:14   [MPI] Pompa Paliwa - PORADA

Niedawno posluszenstwa odmowila pompa paliwa (bezposrednio po wymianie cewki i swiec) wiec sprawdzam:

1. Na zaplonie pojawia sie plus na przewodzie zasilajacym pompe.
2. Wykrecam pompe - sprawdzan na krotko z akumulatora - dziala!
3. Ogladam instalacje w koszyku pompy - obluzowany pin plusowy wewnetrznej wtyczce od pompy.
4. Naprawiam wtyczke, podlaczam na krotko przez piny - pompa pracuje.
5. Zakladam pompe, odpalam - pompa nie dziala.
6. Sprawdzam jeszcze raz plusa - jest plus.
7. Rozdzinam minusa i podaje mu z karoserii - pompa nie dziala
8. Ciagne plusa i minusa z akumulatora do zasilania pompy - pompa nie dziala
9. Sprawdzam wtyczke - zasniedziala, wymienian na druga - pompa dziala.

Ku przestrodze, w przypadku problemow z pompa radze na dziendobry sprawdzic wtyczke - oszczedzimy sobie masy roboty z nakretka i problemow z wyciagnieciem calego kosza (najpier trzeba wyjac czujnik poziomu paliwa).

Taki banal a zabral kupe czasu i roboty, wystarczylo sprawdzic najprostsze rozwiazanie... :sciana:
_________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino
     assistance
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 13-12-2011, 14:59   

Prawdziwek, gratuluje rozwiązania problemu, widać to nie przekaźniki, które chcieliśmy wymieniać. Ta rada o zaśniedziałych kostkach to powinna być stosowana przy jakichkolwiek problemach z urządzeniami elektrycznymi w naszych T/T i w każdym aucie starszym niż powiedzmy 10 lat.
BTW, twoje dalsze problemy z silnikiem może opierają się na podobnych podstawach. Posprawdzaj może złączki przy tych wszystkich czujnikach co wymieniałeś ;)
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-12-2011, 16:37   

Nieraz wystarczy przetarty leciutko kabel, który właśnie odchodzi od wspomnianej przez Ciebie wtyczki i już się dzieją różne dziwa, z cyklu raz chodzi pięknie, na następny dzień tragedia :lol:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load