|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[MPI] Pompa Paliwa - PORADA |
Autor |
Wiadomość |
Prawdziwek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 181 Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-12-2011, 14:14 [MPI] Pompa Paliwa - PORADA
|
|
|
Niedawno posluszenstwa odmowila pompa paliwa (bezposrednio po wymianie cewki i swiec) wiec sprawdzam:
1. Na zaplonie pojawia sie plus na przewodzie zasilajacym pompe.
2. Wykrecam pompe - sprawdzan na krotko z akumulatora - dziala!
3. Ogladam instalacje w koszyku pompy - obluzowany pin plusowy wewnetrznej wtyczce od pompy.
4. Naprawiam wtyczke, podlaczam na krotko przez piny - pompa pracuje.
5. Zakladam pompe, odpalam - pompa nie dziala.
6. Sprawdzam jeszcze raz plusa - jest plus.
7. Rozdzinam minusa i podaje mu z karoserii - pompa nie dziala
8. Ciagne plusa i minusa z akumulatora do zasilania pompy - pompa nie dziala
9. Sprawdzam wtyczke - zasniedziala, wymienian na druga - pompa dziala.
Ku przestrodze, w przypadku problemow z pompa radze na dziendobry sprawdzic wtyczke - oszczedzimy sobie masy roboty z nakretka i problemow z wyciagnieciem calego kosza (najpier trzeba wyjac czujnik poziomu paliwa).
Taki banal a zabral kupe czasu i roboty, wystarczylo sprawdzic najprostsze rozwiazanie... |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-12-2011, 14:59
|
|
|
Prawdziwek, gratuluje rozwiązania problemu, widać to nie przekaźniki, które chcieliśmy wymieniać. Ta rada o zaśniedziałych kostkach to powinna być stosowana przy jakichkolwiek problemach z urządzeniami elektrycznymi w naszych T/T i w każdym aucie starszym niż powiedzmy 10 lat.
BTW, twoje dalsze problemy z silnikiem może opierają się na podobnych podstawach. Posprawdzaj może złączki przy tych wszystkich czujnikach co wymieniałeś |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-12-2011, 16:37
|
|
|
Nieraz wystarczy przetarty leciutko kabel, który właśnie odchodzi od wspomnianej przez Ciebie wtyczki i już się dzieją różne dziwa, z cyklu raz chodzi pięknie, na następny dzień tragedia |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|