|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 10:48 Wymiana zawieszenia
|
|
|
Zmieniam własnie zawieszke mianowicie 4xnowe sprezyny+4xamorki(tył magetti przod monroe)+kpl naprawcze na wachacze+robocizna=ok 1000pln. czy to duzo?? Heh mam nadzieje ze zauwaze różnice podczas jazdy to nie bede tak żałował tego tysiaka robił ktos juz taka wymiane?? Ile was to kosztowało?? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-11-2007, 10:52
|
|
|
a jakies szczegoly odnosnie firm z jakich sa springi? kpl naprawcze na wahacze?
amorki olejowe czy gazowe?
jednak ten 1k nie wydaje sie jakas zawyzona cena, chyba raczej w normie |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-11-2007, 10:53
|
|
|
Napewno zauważysz różnice, do tego kompletu dodaj jeszcze nowe łaczniki stabilizatora i nowe gumy stabilizatora bo to wazne, usztywni auta na zakrętach. 1k to cena taka w sam raz chyba, jakby nie bylo to pare elementów się nazbierało. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 11:17
|
|
|
Właśnie powiedz co to za sprężynki? Nowe? Jakieś "tuningowe" czy standard? Jaka cena?
Posłuchaj Hipo i odrazu te łączniki(końcówki) stablizatora wymień (są tanie)
W każdym sklepie powinni to mieć lub sprowadzić.
Kup odrazu gumy te które są przy wahaczu. Koszt gum to parę złotych. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 20:53
|
|
|
SPREZYNY SA NOWE STANDARDOWE CO DO PRODUCENTA HMM..NIEMIECKIE:), AMORTYZATORY GAZOWE. zDECYDOWAłEM SIę GLOWNIE ZE WZGLEDU NA NOWE FELGI NA KTORYCH AUTOMATYCZNIE BEDZIE NISKI PROFIL, WIEC ZAWIESZKE MUSZE MIEC OKEY. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
Adonay
Wiek: 43 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 377 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 20:58
|
|
|
Hipo napisał/a: | nowe gumy stabilizatora bo to wazne, usztywni auta na zakrętach |
no ale to chyba przy gazowych amorkach ? ja wolę miękkie zawieszenie i dlatego wybrałem olejowe |
_________________ był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 21:57
|
|
|
Adonay, stabilizator (drążek stabilizacyjny) jest od tego żeby poprawić prowadzenie samochodu w zakrętach - poprawić jego zachowywanie się zawieszenia na zakrętach, żeby Ci się auto nie przechylało nadmiernie.
Nie ma tu znaczenia, czy założysz amorki gazowe czy olejowe, drążek i tak masz, bo jest on osobnym elementem zawieszenia. A Hipo, mówi o gumach przez, które łączy się drążek z zawieszeniem i prze które przykręcony jest stabilizator, bo jak one się zużyją to zaczynają się tłuc, także przy remoncie zawieszenia powinno się je wymienić. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Adonay
Wiek: 43 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 377 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 22:12
|
|
|
Aaaa rozumiem rozumiem, nic mi w sumie o tym mechanik nie mówił, tylko o różnicy w amorach...no, zawsze to dodatkowa wiedza |
_________________ był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-11-2007, 07:51
|
|
|
Adonay, dokładnie jak napisał Ci polansky, te gumy miałem na myśli.
Tutaj masz tą gume o której mówimy:
A tutaj łącznik stabilizatora:
|
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 09-11-2007, 08:18
|
|
|
Dokładnie o te mi też chodziło. Ile dałeś za końcówki drążków? Dokupiłeś również te gumy od strony wahacza. Ja musiałem.
Co to za remont Bo widzę zwrotnice wykręciłeś. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-11-2007, 11:10
|
|
|
To był remont przy swapie silnika z 1.9D na 1,9TD. Zdjąłem zwrotnice do wymiany i jak się złapałem za wahacz to się okazalo że się przesuwa o 5mm bo taki luz był na tylnych silentblockach. No to wtedy już wszystko poszło .....
Cała historia z dokumentacją fotorgaficzną w dziale moje auto |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|