Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki pasek rozrządu i napinacze do 2.0 16V Sedici?
Autor Wiadomość
Bodeq 
witamy nowego



Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 7
Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-08-2007, 11:59   Jaki pasek rozrządu i napinacze do 2.0 16V Sedici?

Witam. Przymierzam sie do wymiany paska rozrzadu i napinaczy. Aktualnie jezdze na pasku gates'a. Co o nim sadzicie? Prosze o jakies pordy na jaki wymienic. Slyszalem ze wlasnie gates'y sa dobre. Pozdrawiam 8)
_________________
Sedicivalvole, 5D, '91, ~141.000km, czarny
     assistance
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-08-2007, 12:14   

Ja poprzednie dwie wymiany jezdzilem na gates, po przebiegach 50tys km paski sciagalem w niezlym stanie, obecnie zalozylem oryginalny pasek fiata bo koszt w ASO byl tylko 140zl a cena hurtowa za gates wynosila 70zl..

Bylo troszke negatywnych opinii na rynku o gates ale dotyczyly one podrobek ktore w pewnym czasie wyplynely na rynek.. osobiscie kupilbym gates i dalej jezdzil bo nic zlego nie przytrafilo mi sie na ich paskach..

Sprawdzalem wlasnie w eperku i cena oryginalnego paska z ASO do 2.0 16v to koszt ok 170zl, zlukaj sobie jeszcze koszt gatesa u Ciebie w sklepach bo jesli bedzie kosztowal ok 110zl to moim zdaniem zawsze mozna te pare zlotych dolozyc i miec oryginalny pasek ;)

Nie zapominaj o wymianie napinacza bo z tego co widze przy 2.0 16v jest tylko jeden napinacz ;)
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Bodeq 
witamy nowego



Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 7
Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-08-2007, 12:41   

Dzieki za porade.W sklepie oryginal wraz z napinaczem okolo 180 zl, koles mi proponowal pasek DAYCON'a ktory jest tanszy od oryginalnego ale wytrzymaly i raczej odradzal gates'a. Zdecyduje sie na oryginal. W sumie pare zloty wiecej a jakos czlowiek spokojnieszy ;)
_________________
Sedicivalvole, 5D, '91, ~141.000km, czarny
     assistance
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-08-2007, 12:50   

Ja bardzo duzo paskow Dayco sprzedalem i malo kto po przebiegu diesla 50tys km przyszedl i powiedzial panie urwal sie, w firmowym galaxym od lat dayco jezdzilo, lacznie galaxy zrobil pewnie z 10 wymian rozrzadu co daje ok 600tys km i dayco wytrzymywalo.. Ale tak jak mowie jak mialem gates i sciagalem je w ladnym stanie po przebiegu tych 50tys km jaki ma diesel na rozrzadzie z zamiennika, wzialem oryginal z aso bo nie bylo duzej roznicy w cenie a tak jak mowisz pare zlotych a czlowiek jest spokojniejszy :)

Ale teraz powiem w ten sposob, polecal Dayco bo te paski sa tansze w zakupie hurtowym wzgledem Gates i na sklepie ma wieksza przebitke na Dayco, bo czasem na dayco sa przebitki rzadu 150% :D ( wiadome ze nie na kazdym pasku bo kasy pasek ma inna cene)
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-08-2007, 14:11   

Do sedicivalvole polecam paski rozrządu wzmacniane,jesli chcesz spokojnie spac. Teraz jezdze na contitechu i jak narazie (tfu tfu) :) jest ok Na rozrządzie jest jeden napinacz i jedna rolka prowadząca.
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Bodeq 
witamy nowego



Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 7
Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-08-2007, 21:30   

Aha, a Ego jaka jest cena tego contitecha? Wytrzymalszy jest od oryginalu? W sumie to juz troche glupieje a pasek wymienic na czasie musze :?
_________________
Sedicivalvole, 5D, '91, ~141.000km, czarny
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2007, 14:28   

cos pod 150 zł dałem za pasek,nie pamnietam juz dokładnie,tak jest wytrzymalszy bo jest wzmocniony...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-08-2007, 15:19   

ego napisał/a:
cos pod 150 zł dałem za pasek,nie pamnietam juz dokładnie,tak jest wytrzymalszy bo jest wzmocniony...


a na czym polega jego wzmocnienie? ma wzmocnienia boczne? czy calej powierzchni z zebami? :D
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-08-2007, 15:53   

Chyba boczne ma na mysli :]
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-08-2007, 16:11   

Hipo napisał/a:
Chyba boczne ma na mysli :]


to jak boczne to na contitecha bedzie wyczyn naprawde heh bo oni nie wzmacniali swoich paskow bocznie praktycznie nigdy, nawet gates mial takie dodatkowe klejenia boczne a conti nie.. swego czasu paski dayco do transitow 2.5D byly w wersjach wzmocnionych to cala powierzchnia z zebami byla wykonana z jakiegos innego grubszego twardego materialu wzgledem standardowego paska.. wytrzymywaly wiecej to jest fakt.. w tej chwili ich juz nie robia makarony :bambam:
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2007, 19:46   

opti napisał/a:
to jak boczne to na contitecha bedzie wyczyn naprawde heh bo oni nie wzmacniali swoich paskow

opti karwa pokaż gdzie napisałem,że to contitech a pozniej sie czepiaj dobre?
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 25-08-2007, 12:53   

Polecam kupić oryginalny pasek Fiat, miałem conti to przy oryginału wygląda jak szmata. gates jest tylko podobny do oryginału (materiał wykonania) te dobre paski sa od strony zewnętrznej pociągnięte jakby gumą a conti to zwykła plecionka. Ogólnie temat pasków jest dość problematyczny bo żaden nie daje 100 % pewności, iż się nie urwie. Ale osobiście jeżeli chodzi o takie ważne czesci to wolę oryginał.
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 25-08-2007, 22:40   

ego napisał/a:
Teraz jezdze na contitechu


sie czepiam mowisz?
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
broda323 


Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 38
Skąd: Nowe Brzesko
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-09-2007, 17:13   

podłącze się do tego tematu bo nie wiem której firmy pasek jest lepszy
gates czy dayko
_________________
TIPO 19TD DGT '91
     Moneta
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 17-09-2007, 17:20   

broda323, nie dostaniesz jedno znacznej opini czy gates czy dayco, slyszalem narzekania na podrobki gates i na rozklejajace sie paski dayco, jedni narzekaja na gates a inny na dayco, ja jak wzialem tipka od kolegi to mial zrobione na rozrzadzie 10tys km i zalozony byl pasek gates, pozniej zmienialem rozrzad i tez polecial gates, wymienialem rozrzad z 2mce temu i zalozylem oryginalny pasek z aso, ale gates po przebiegu 50tys km wygladal niezle.. osobiscie jednak chyba gatesa byl wzial niz dayco, chociaz dayco lata od lat w firmowce galaxy 1.9tdi i 60tys km spokojnie paski robia i co wymiana zakladaja to samo i auto przejechalo ponad 500tys na paskach dayco i nic sie nie dzialo
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
broda323 


Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 38
Skąd: Nowe Brzesko
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-09-2007, 17:46   

nie wiem co o tym wszystkim myśleć bo naprawiam swoje tipo i jak zobaczyłem jak wygląda pasek gates po 7 tyś to lepiej wygląda stary na którym sam zrobiłem sam 10 tyś a nie wiem ile poprzedni właściciel i chyba założę ten dayco bo na nim przynajmniej nie widać żadnych pęknięć
_________________
TIPO 19TD DGT '91
     Moneta
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 17-09-2007, 18:07   

jak nie wiesz jaki pasek wybrac to najprostszym rozwiazaniem jest dolozenie paru zlotych i kupno oryginalnego paska w aso
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load