|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak redukować obroty w temprze 2.0 ? |
Autor |
Wiadomość |
Djmatisss
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 38 Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-08-2007, 08:05 Jak redukować obroty w temprze 2.0 ?
|
|
|
Nie wiem już co mu dolega... Obroty mu skaczą. nie wiem czym już je redukować... zachowuje się tak jakby na biegu jałowym trzymał lekko gaz wciśnięty... póżniej się uspokaja. pokrętło regulacji dawki gazu te między dwoma wężami teź działa dziwnie. Przy zakręcaniu go w prawo obroty rosną zamiast spadać a w lewo spadają.. dopiero jak pokręce troche bardziej to jest w miare dobrze. ale gdy tylko dłuzej tak pochodzi znów zaczyna głupieć i rz dobre obroty raz za duże... hmmmm Wiem że mam przebicie na jednym kablu od świecy ale chyba to nie od tego by się tak zachowywał... Proszę o pomoc |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 16-08-2007, 15:33
|
|
|
Pierwsza sprawa doprowadź do łądu układ zapłonowy, nastepnie na benzynie silnik musi miec poprawnie wyregulowane wolne obroty i dopiero potem bierz sie za regulacje na gazie. Wstepnie przy okolo 2500-3000 obr/min sruba na grubym wezu miedzy parownikiem a mikserem regulujesz sklad mieszanki [ dokladny opis jak to zrobic znajdziesz tu na forum lub na forum citroena], nastepnie na wolnych obrotach regulujesz sruba na parowniku jest ona przewaznie centralnie na srodku obudowu, musisz ustalic zakres stabilnej pracy silnika na wolnych obrotach robisz to w ten sposob ze najpierw wrecasz ta srube az zacznie silnik sie dlawic i potem od tego miejsca wykrecasz ta sama srube znowu do momentu az zacznie dlawic sie silnik, w miedzyczasie liczysz obroty sruby miedzy tymi dwoma polozeniami i na koniec ustawiasz polozenie sruby parownika od wolnych obrotow w polowie pomiedzy tymi dwoma polozeniami, jesli nadal silnik po takiej regulacji na wolnych obrotach bedzie wariowal to najprawdopodniej twoj reduktor juz jest trafiony, stwardniale membrany powoduja ze nie reaguje jak nalezy. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Djmatisss
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 38 Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-08-2007, 16:35
|
|
|
to jeszcze powiedz mi jak regulować obroty na benzynie?? Bo jak tylko go odpale na benzynie to musze trzymac pedał gazu wciśnięty by mi nie zgasł... jak tylko puszcze to gasnie... |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 16-08-2007, 18:26
|
|
|
Djmatisss napisał/a: | to jeszcze powiedz mi jak regulować obroty na benzynie?? Bo jak tylko go odpale na benzynie to musze trzymac pedał gazu wciśnięty by mi nie zgasł... jak tylko puszcze to gasnie... |
No to masz coś zwalone z elektrozaworem dodatkowego powietrza na wolnych obrotach [bypass podajacy przy zamknietej przepustnicy na wolnych obrotach powietrze, pod maska znajdziesz go jako gumowy waz idacy mniej wiecej ze srodka dolotu pomiedzy filtrem powietrza a przepustnica na elektrozawor mocowany do glowicy i dalej z tego elektrozaworu na obudowe przepustnicy], jak zdiagnozować jego niesprawnosc poszukaj na forum, pisalem juz o tym paru osobom odnosnie problemow ze ssaniem na zimnym silniku. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|