|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
3,5 tys obr i gasnie :( |
Autor |
Wiadomość |
kober
witamy nowego
Dołączył: 31 Mar 2005 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2006, 08:44 3,5 tys obr i gasnie :(
|
|
|
Witam, mam tempre 1,6 z 94r. i mam z nia taki problem. Jak nabierze temperatury tak 90 stopni i wiecej (nie grzeje sie, miesci sie w normie) to gasnie np. przy 3,5 tys obr. Napisałem "np." poniewaz roznie z tym bywa ale przy takich obrotach najczesciej sie to dzieje. Mało tego ta "granica obrotów przy ktorej autko gasnie zmiejsza sie, jezeli auto dalej jedzie, czyli jak nabiera wiekszej temperatury, taki przykład 90 st -3,5 tys obr, 95st 2,8 tys obr. aż do momentu gdy nie da sie ruszyc bo lekkie dodanie gazu i auto odrazu gasnie. Moje pytanie jest proste, co jest i co mam zrobic . Wszystki styki co sa poczysciłem. Ktos powiedzial ze moze to byc czujnik hala, kupiłem nowy czujnik ale nie wiem gdzie on sie znajduje, w aparacie zapłonowym nie ma, a wydaje mi sie ze wlasnie tam powiniej byc (jezeli ktos ma ksiazke to mogłby napisac gdzie on sie znajduje, o ile sie znajduje gdzies bo moze to w innych silnikach, ja mam 1.6 kat z 94roku). Co ja tam jeszcze wymieniałem? Acha cewke ta ktora znajduje sie koło akumulatora ( co podaje napiecie na aparat zapłonowy) dodam jeszcze ze gdy wymieniłem cewke to jezdził normalnie przez dwa tyg. i puzniej znow to samo. Mysle ze nie jest to cos powaznego ale naprawde ciezko mi dojsc co mogło nawalic, nawet mechanik rozkłada rece. Wiec jak by ktos mogldby dac jakas rade to z gory wielkie dzieki, a i jeszcze gdzie ten czujnik hala sie znajduje. |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-03-2006, 09:15
|
|
|
Ja miałem podobny objaw jak mi właśnie CPW padał ale gdzie jest on u Ciebie to Ci nie pokażę bo ja mam gaźnik. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2006, 09:32
|
|
|
Czujnik ten znajduje sie na kole zamachowym.Przewod do niego znajduje sie za akumulatorem,zreszto poszukaj na forum ten temat byl omawiany czesto. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 27-03-2006, 09:48
|
|
|
Potwierdzam wypowiedzi CPW. Zadbaj jeszcze o typowe rzeczy, glownie kable WN do swiec oraz same swiecie i kopulke z palcem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
kober
witamy nowego
Dołączył: 31 Mar 2005 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2006, 10:17
|
|
|
A mozna jeszcze odszyfrowac skrot CPW ( pewnie czujnik .....) |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2006, 11:31
|
|
|
kober napisał/a: | A mozna jeszcze odszyfrowac skrot CPW ( pewnie czujnik .....) |
CPW - czujnik położenia wału.
Poszukaj na forum, temat wałkowany wiele razy. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2006, 12:25
|
|
|
kober
Czy masz cewkę zapłonową z modułem mocy?
Czy masz osobny czujnik ciśnienia bezwzględnego?
Wymień sprawdzane zespoły i napisz symbole z nich odczytane. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|