|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Ładowanie Tipo |
Autor |
Wiadomość |
Psotnik
Wiek: 42 Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 451 Skąd: Eindhoven Holland
Województwo: Other
|
Wysłany: 13-10-2011, 23:22 Ładowanie Tipo
|
|
|
Witam. Mam problem z ladowaniem... mówiąc krótko kontrolka od ładowania lekko się świeci czyli zarży i jakieś tam ładowanie jest ale alternator nie ma tego "kopa" jak powinno być standardowo i nie wiem czy już przyszedł czas na stojan czy może same szczotki wymienię i będzie ok? jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpisanie co konkretnie nawaliło.
Moderowany: | Stosuj przeglądarkę Firefox lub Chrom - i wszystkie wyrazy podkreślone na czerwono poprawiaj |
|
_________________ Life To Ride
Gość wisisz mi piwo! |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-10-2011, 09:15
|
|
|
Zacznij od wyszukiwarki......... |
|
|
|
|
Sylvina
Wiek: 48 Dołączyła: 31 Paź 2009 Posty: 135 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-10-2011, 11:19
|
|
|
Po co wyszukiwarka....w końcu po to jest to forum |
_________________ Za każdym razem kiedy piszesz głupiego posta, Bóg zabija kotka!
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 15-10-2011, 11:32
|
|
|
Dużo by pisać, sam borykałem się dosyć nie dawno z tym problemem. Poszukaj, postaw najbardziej możliwą diagnozę i dalej będziemy myśleć. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-10-2011, 16:23
|
|
|
Szczotkotrzymacz z regulatorem napiecia MM kosztuje 30zl. a diody 15zl. Za 45 zl masz zregenerowany alternator. W czym rzecz? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-10-2011, 09:01
|
|
|
u mnie problem z brakiem ładowania skończył sie z wymianą paska alternatora, ale warto sprawdzic regulator i szczotki |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|