| 
            
               |  |   Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
 
 
 |  
 
	
			| Szyberdach |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | EGON:   
  
  
 Wiek: 44
 Dołączył: 09 Gru 2005
 Posty: 69
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-04-2007, 20:40   Szyberdach | 
 |  
               | 
 |  
               | sprawa dotyczy delty ale pewno w tipo jest taki sam niedziała mi wogóle dzis rozkreciłem pomiezyłem i prąd nie dochodzi wogóle to silnika wyjołem przekaznik i zauwżyłem ze z silnika wychodzą po 2 kable na strone podłączyłem na krótko i szber sie otworzył
  podłączyłem pod 2 strone i cisza  poruszłem kablami i zaczeły sie iskry prawdopodobnie kabel jest przepalony przy samym silniczku moje pytanie brzmi czy da sie te silniczek rozkrecić ?? i jak go wyjąć odkręciłem śrubki ale niechciał wyjść , i czy można dokupić sam przeakznik bo jest uwalony chyba |  
				| _________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | miszko   
  
  
 Pomógł: 111 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 21 Lis 2004
 Posty: 6990
 Skąd: Toruń
 Województwo: Kujawsko-Pomorskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-04-2007, 19:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sam przekaźnik możesz dokupić. Nawet uniwersalne są w sklepach moto. 
 Co do silnika, to dokładnie nie wiem, nie umię powiedzieć. Trzeba by to rozebrać na części pierwsze, jak będziesz miał silnik w ręku to wtedy może dojdziesz do jakiegoś konstruktywnego wniosku. Czasami silniki są skrecane na śruby, czasami mają tylko blaszki zaginane w jednym z końcy.
 |  
				| _________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
 Zajrzyj na Fiat Klub Polska
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | EGON:   
  
  
 Wiek: 44
 Dołączył: 09 Gru 2005
 Posty: 69
 Skąd: Zgierz
 Województwo: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-04-2007, 08:37 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | miszko napisał/a: |  	  | Sam przekaźnik możesz dokupić. Nawet uniwersalne są w sklepach moto. 
 Co do silnika, to dokładnie nie wiem, nie umię powiedzieć. Trzeba by to rozebrać na części pierwsze, jak będziesz miał silnik w ręku to wtedy może dojdziesz do jakiegoś konstruktywnego wniosku. Czasami silniki są skrecane na śruby, czasami mają tylko blaszki zaginane w jednym z końcy.
 | 
 
 a jak wyjąć silnik bo odkreciłem srubki i niechciał wyjśc niestety
  on ma jakies linki podłączone czy jest na wieloklinie ?? |  
				| _________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | ViNYL   
  
  
 Wiek: 41
 Dołączył: 11 Gru 2004
 Posty: 54
 Skąd: Lublin
 Województwo: Lubelskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-04-2007, 13:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam. 
 
  	  | EGON napisał/a: |  	  | a jak wyjąć silnik bo odkreciłem srubki i niechciał wyjśc niestety | 
 
 U mnie po odkręceniu trzech śrub silnik wypadł sam
  Spróbuj nim trochę poruszać i powinien wyjść. 
 Natomiast ja z kolei mam problem z dostaniem się do tego przekaźnika i reszty instalacji od szyberdachu. Jak wyjąć tą czarną skrzyneczkę z przekaźnikami? Chcę zamontować jakąś automatykę domykania szyberdachu a nie mogę się tam dostać. Po wyjęciu silnika widać ją ale nie chce się ruszyć
   |  
				| _________________ pozdrawiam, vinyl
 Tipo 1.6i.e. '92 / LPG BRC
 N 51º13'44.91'' / E 22º35'17.58''
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Nie możesz ściągać załączników na tym forum
 
 | Wersja do druku
 
 
 |  
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
 Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
 |