Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wycieraczkami.
Autor Wiadomość
ml0dy_g0lab 


Wiek: 32
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 49
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-02-2012, 19:03   Problem z wycieraczkami.

Witam!

Tipak przez odwilże się posypał całkiem, lepiej działał jak było -27 :D najpierw nie chciał palić, potem posypał się ręczny, a teraz... UWAGA wycieraczki. Niby błahy problem, ale...

...jak przekręcam kluczyk do zapłonu to wycieraczki żyją własnym życiem. Po zapaleniu silnika to samo. "Rączka" od wycieraczek, ustawiona na "zero". Jak myślicie Panowie w czym problem?

Zwarcie? Przebija gdzieś na kablu? :>

nie wyciągałem jeszcze bezpiecznika ze skrzynki. Nigdy mu się tak nie działo ;p

Jeszcze jedno, czy ten problem z wycieraczkami, może mi rozładowywać akumulator? :>
_________________
Pozdrawiam. Maciej.
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-02-2012, 19:35   

O akumulator bym się nie martwił - po wyłączeniu zpłonu wycieraczki są odłączne. Zwarcie moze byc tez w samym mechaniżmie wycieraczek.
     Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-02-2012, 19:58   

Prędzej problem tkwi w manetkach. Przerabiałem podobne sensacje i pomogła wymiana manetek.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-02-2012, 20:21   

Mam manetkę od wycieraczek jak coś :D
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 22:48   

ml0dy_g0lab, Też bym zaczął od wymiany manetki, tylko pamiętaj do wersji z Air Bag'iem jest inna manetka a do zwykłej kiery inna.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2012, 23:15   

ml0dy_g0lab, to są pierdoły... wymiana manetki, zrobienie ręcznego to 2 godziny przy herbatce z prądem...
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-02-2012, 22:55   

Manetka? nie sadze, skoro kluczyk ma wyjety to przy manetkach nie ma pradu. Bardziej bym sie zastanowil nad przekaznikami
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-02-2012, 22:59   

maniutek, :lalala:

ml0dy_g0lab napisał/a:
jak przekręcam kluczyk do zapłonu to wycieraczki żyją własnym życiem. Po zapaleniu silnika to samo. "Rączka" od wycieraczek, ustawiona na "zero"


też obstawiam manetkę, ewentualnie gdzieś jakieś zwarcie w skrzynce bezpieczników :roll:
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-02-2012, 23:12   

maniutek napisał/a:
Manetka? nie sadze, skoro kluczyk ma wyjety to przy manetkach nie ma pradu.
a gdzie tak wyczytałeś? przeczytaj jeszcze raz
ml0dy_g0lab napisał/a:
...jak przekręcam kluczyk do zapłonu to wycieraczki żyją własnym życiem. Po zapaleniu silnika to samo.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ml0dy_g0lab 


Wiek: 32
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 49
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-02-2012, 21:12   

chyba raczej zwarcie w skrzynce ;/ bo elektryka szaleje... ;(

manetkę wymieniłem i nic. a teraz przestał działać centralny (nie wiem czy się nie wypalił modół, który steruje pilotem), światła świecą same, na desce, kontrolki lekko się żarzą, nawet jak auto jest wyłączone, a kluczyk nie w stacyjce... masakra po prostu...
_________________
Pozdrawiam. Maciej.
  
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 28-02-2012, 21:19   

ml0dy_g0lab, a nie masz jaj z masą :?:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
ml0dy_g0lab 


Wiek: 32
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 49
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-02-2012, 22:39   

KrzychuB, może jaśniej? ;> jak to sprawdzić? ;>
_________________
Pozdrawiam. Maciej.
  
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-02-2012, 22:45   

ml0dy_g0lab, sorry, zle doczytalem (zmeczenie). Mowilem ze manetka nic nie da, bo ona tak naprawde tylko zamyka obwody. Moim zdaniem szukaj w wiazce. Niestety - miernik w lape i kabelek po kabelku. Spojrz rowniez na przerywacz od wycieraczek i przekazniki. Masa - raczej nie sadze, ze to problemy z masa.....bo skoro wycieraczki zyja swoim zyciem, to znaczy ze masa jest, bo cos przeciez te obwody zamyka.
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load