|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z wycieraczkami. |
Autor |
Wiadomość |
ml0dy_g0lab
Wiek: 32 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 49 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 19:03 Problem z wycieraczkami.
|
|
|
Witam!
Tipak przez odwilże się posypał całkiem, lepiej działał jak było -27 najpierw nie chciał palić, potem posypał się ręczny, a teraz... UWAGA wycieraczki. Niby błahy problem, ale...
...jak przekręcam kluczyk do zapłonu to wycieraczki żyją własnym życiem. Po zapaleniu silnika to samo. "Rączka" od wycieraczek, ustawiona na "zero". Jak myślicie Panowie w czym problem?
Zwarcie? Przebija gdzieś na kablu?
nie wyciągałem jeszcze bezpiecznika ze skrzynki. Nigdy mu się tak nie działo ;p
Jeszcze jedno, czy ten problem z wycieraczkami, może mi rozładowywać akumulator? |
_________________ Pozdrawiam. Maciej. |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 19:35
|
|
|
O akumulator bym się nie martwił - po wyłączeniu zpłonu wycieraczki są odłączne. Zwarcie moze byc tez w samym mechaniżmie wycieraczek. |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 19:58
|
|
|
Prędzej problem tkwi w manetkach. Przerabiałem podobne sensacje i pomogła wymiana manetek. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-02-2012, 20:21
|
|
|
Mam manetkę od wycieraczek jak coś |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 22:48
|
|
|
ml0dy_g0lab, Też bym zaczął od wymiany manetki, tylko pamiętaj do wersji z Air Bag'iem jest inna manetka a do zwykłej kiery inna. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:15
|
|
|
ml0dy_g0lab, to są pierdoły... wymiana manetki, zrobienie ręcznego to 2 godziny przy herbatce z prądem... |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-02-2012, 22:55
|
|
|
Manetka? nie sadze, skoro kluczyk ma wyjety to przy manetkach nie ma pradu. Bardziej bym sie zastanowil nad przekaznikami |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-02-2012, 22:59
|
|
|
maniutek,
ml0dy_g0lab napisał/a: | jak przekręcam kluczyk do zapłonu to wycieraczki żyją własnym życiem. Po zapaleniu silnika to samo. "Rączka" od wycieraczek, ustawiona na "zero" |
też obstawiam manetkę, ewentualnie gdzieś jakieś zwarcie w skrzynce bezpieczników |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-02-2012, 23:12
|
|
|
maniutek napisał/a: | Manetka? nie sadze, skoro kluczyk ma wyjety to przy manetkach nie ma pradu. | a gdzie tak wyczytałeś? przeczytaj jeszcze raz
ml0dy_g0lab napisał/a: | ...jak przekręcam kluczyk do zapłonu to wycieraczki żyją własnym życiem. Po zapaleniu silnika to samo. |
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ml0dy_g0lab
Wiek: 32 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 49 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-02-2012, 21:12
|
|
|
chyba raczej zwarcie w skrzynce ;/ bo elektryka szaleje...
manetkę wymieniłem i nic. a teraz przestał działać centralny (nie wiem czy się nie wypalił modół, który steruje pilotem), światła świecą same, na desce, kontrolki lekko się żarzą, nawet jak auto jest wyłączone, a kluczyk nie w stacyjce... masakra po prostu... |
_________________ Pozdrawiam. Maciej. |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
ml0dy_g0lab
Wiek: 32 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 49 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-02-2012, 22:39
|
|
|
KrzychuB, może jaśniej? jak to sprawdzić? |
_________________ Pozdrawiam. Maciej. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-02-2012, 22:45
|
|
|
ml0dy_g0lab, sorry, zle doczytalem (zmeczenie). Mowilem ze manetka nic nie da, bo ona tak naprawde tylko zamyka obwody. Moim zdaniem szukaj w wiazce. Niestety - miernik w lape i kabelek po kabelku. Spojrz rowniez na przerywacz od wycieraczek i przekazniki. Masa - raczej nie sadze, ze to problemy z masa.....bo skoro wycieraczki zyja swoim zyciem, to znaczy ze masa jest, bo cos przeciez te obwody zamyka. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|