Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sygnal vss-gdzie znalezc?
Autor Wiadomość
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2012, 08:04   Sygnal vss-gdzie znalezc?

Witam.Poszukuje sygnalu predkosci pojazdu.Jako ze w skrzyni czy liczniku go nie znajde bo jest to wersja analog nnapedzana na linke jest pomysl ze takowy sygnal znajde w ABS.
Ogladanie schematu z ksiazki nic nie daje.Wie ktos moze co ztym zrobic,gdzie i jak szukac...
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2012, 12:13   

Wydaje mi sie, ze jako takiego sygnalu nie wyciagniesz z nikad. Czujnik ABS dziala na zasadzie zmiany opornosci i oba przewodziki od niego biegna do pompy ABS-u. Pompa sama w sobie przy pomocy odpowiedniego modulu wyliczajacego wie, jak zasterowac hamulcami.
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2012, 17:13   

Przewody od czujnikow ida do komputera sterujacego znajdujacego sie pod tylna kanapa wiec mozna by zbadac wszystkie przewody podczas jazdy.
Wydaje mi sie ze jednak gdzies taki sygnal jest chocby dlatego ze kazdorazowo po ruszeniu przy ok 6kmh zalacza sie pompa abs-u i robi test ukladu wiec jednak,,wie"ze minalem ta minimalna predkosc.Bynajmniej w moim 1.6 z abs-em na 4 czujniki tak jest.W drugim typie abs-u taki jak mialem w tipo 2.0 czujniki sa tylko na przedniej osi i takiego testu tam nie bylo slychac.Bede szukal.Znajde kierowce i podczas jazdy multimetrem przebadam wszystkie kabelki przy przy komputerze abs.Chyba jedyne wyjscie.Dzieki za zainteresowanie :) Jak cos znajde dam znac-jak nie to tez :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-02-2012, 18:27   

Też o tym myślałem, ale uażam że grzebanie przy ABs nie jest dobrym pomysłem. Najlepiej chyba dorobić czujnik na którymś kole, albo spróboać wyciągnąć sygnał z zegarów.
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-02-2012, 19:41   

http://autokacik.pl/showf...=0&fpart=2&vc=1 :lol:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 18-02-2012, 21:00   

Hahaha, mega ;) W desce mu to nawet wyszło. Mają ludzie pomysły.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2012, 09:53   

lynx napisał/a:
ale uażam że grzebanie przy ABs nie jest dobrym pomysłem

Przeciez jezeli shagger78 ma pojecie to tam nie ma czego uszkodzic, bez przesady.
lynx napisał/a:
albo spróboać wyciągnąć sygnał z zegarów.
w analogowym predkosciomierzu sie po prostu nie da.
lynx napisał/a:
Najlepiej chyba dorobić czujnik na którymś kole
ale sam czujnik to nie wszystko, bo musi byc jakis komp, ktory odbierze sygnal z tego czujnika i poda jakis impuls, ktory z kolei shagger78 wykorzysta do swoich celow. Sam czujnik nic nie da bo on nie daje impulsu

** Dodano: 19-02-2012, 09:54 **
JAM_BELFEGOR, nie wiem gdzie to znalazles, ale naprawde wielki szacunek dla tego czlowieczka, ktory to wymyslil :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-02-2012, 11:23   

Nie wiem czy autor ma pojęcie o ABS czy nie. To czy wystarczy sam czujnik to zależy od zastosowanego czujnika.
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2012, 11:38   

lynx napisał/a:
To czy wystarczy sam czujnik to zależy od zastosowanego czujnika.
i czujnik sam z siebie poda impuls? skad? nie bardzo CIe rozumiem
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-02-2012, 13:10   

Jeżeli zastosujesz np. kontrakton i magnes, tak jak w linku powyzej, na wyjściu dostaniesz prawie idealny prostokąt, podobnie z czujnikami foto. W przypadku czujników magnetycznych np. czujnik halla sprawa jest trochę bardziej skomplikowana, bo takie czujniki często wymagają wzmocnienia i dodatkowej obróbki sygnału.
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2012, 13:12   

lynx napisał/a:
często wymagają wzmocnienia i dodatkowej obróbki sygnału.
wzmocnic sygnal to powiedzmy jeszcze jest wykonalne....ale czym go obrobic? moim zdaniem to juz wyzsza szkola jazdy, aczkolwiek nie mowie, ze shagger78 nie da rady.

** Dodano: 19-02-2012, 13:13 **
No i oczywiscie pytanie zasadnicze - czy gra warta swieczki?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-02-2012, 13:47   

Zawsze można wykorzystać gotowe rozwiązania, np moduł zapłonowy, ktory zawiera czujnik halla i moduł wzmocnienia sygnału. Duzo zalezy od tego, w jakim celu autor potrzebuje ten sygnał.
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2012, 15:44   

w innym temacie pisal. Chce zrobic komputer pokladowy i potrzebuje jakiegos urzadzenia, ktore zliczy mu predkosc obrotowa kol
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2012, 22:30   

maniutek napisał/a:
lynx napisał/a:
często wymagają wzmocnienia i dodatkowej obróbki sygnału.
wzmocnic sygnal to powiedzmy jeszcze jest wykonalne....ale czym go obrobic? moim zdaniem to juz wyzsza szkola jazdy, aczkolwiek nie mowie, ze shagger78 nie da rady.

** Dodano: 19-02-2012, 13:13 **
No i oczywiscie pytanie zasadnicze - czy gra warta swieczki?

Oczywiscie rade dam tylko chcialem jak najprosciej to wykonac.Pomysl ktory podeslal mi JAM BELFEGORzostawiam jako ostatecznosc gdy wszystkie inne pomysly zawioda.Poki co postaram zrobic to na oryginalnych czujnikach bo skoro sa zamontowane to napewno jakos sie da.Z modulem wyliczajacym to akurat nie ma problemu-wszystko mozna dostosowac.Sygnal rzeczywiscie bylby najlepszy prostokatny.Bede szukal.Dzieki za zainteresowanie z Waszej strony.Reszte opisuje w dziale komputer pokladowy.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2012, 22:31   

daj link do tematu, bo nie moge go namierzyc
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2012, 22:51   

Tu jest temat
http://forum.tempra.org/t...owy-vt22320.htm

** Dodano: 19-02-2012, 22:55 **
A moze ktos z was widzial imulsator elektroniczny przy skrzyni w jakims aucie przez ktory mimo wszystko przechodzi tez linka...i wtedy jet to i to,bo cos mi sie zdaje ze takie cos gdzies widzialem.Tylko nie pamietam nawet jaka marka...
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-02-2012, 00:56   

shagger78 napisał/a:
Pomysl ktory podeslal mi JAM BELFEGORzostawiam jako ostatecznosc gdy wszystkie inne pomysly zawioda.
Wrzuciłem to jako folklor :lalala: , pomijając fakt że liczniki rowerowe wyskalowane są do 99km to jest masa innych rzeczy takich jak przekłamywanie prędkości w zakrętach, pamiętajcie że mechanizm różnicowy sprawi że koła nie będą się obracały z jedna prędkością, do tego wszelkie przyblokowanie czy uślizg kół zafałszuje odczyt. Taki pomiar najczęściej się realizuje na elementach skrzyni b. ale jeśli ci to coś możne pomóc to się cieszę :D Popytaj jak jest to rozwiązane w skrzyniach dla liczników DGT może wystarczy dokupić sam ten element z takiej skrzyni i po drobnej modyfikacji wpasować go tam.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2012, 04:12   

JAM_BELFEGOR,Akurat wersje DGT znam dobrze bo do niedawna sam mialem w swoim 2.0.Jest tam zwykly hallotron w miejscu gdzie jest wyjscie ze skrzyni na naped licznika.Zamiast linki wychodza trzy kabelki-prad,masa i wlasnie sygnal vss.Bodajrze 8imp na obrot kola podaje.I byloby to rozwiazanie idealne bo do skrzyni pasuje na pewno i podlaczenie elektryczne tez jest proste tylko jeden feler ma.Gdzie podlacze linke licznika?Juz nie bedzie gdzie poprostu.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-02-2012, 14:10   

shagger78, no to rozdzielisz sobie sygnał z czujnika w skrzyni jeden na własne potrzeby a drugi będzie do sterowania obrotami małego silniczka 12V symulującego prace linki :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2012, 14:59   

JAM_BELFEGOR,no pomysly nieziemskie :)Tylko gdzie tu prostota konstrukcji.Warto by bylo by sie nie napracowac a zeby dzialalo i im mniej przewodow elektrycznych i ukladow to tez lepiej.Dziekuje wszystkim za pomysly :) Uparlem sie na abs i tam bede szukal-przestane jak zwatpie w slusznosc tego pomyslu :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-02-2012, 16:58   

shagger78, a tak rzucam pomysłami a nuż się spodoba :lalala: hehehe
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2012, 23:10   

Szukajcie a znajdziecie :) Patrzcie jaki dual naped dzis znalazlem od daewoo.Jesli gwinty,srednice by podeszly bylby impylsator jak i linka :lol:

** Dodano: 29-04-2012, 12:05 **
Problem juz jakis czas temu rozwiazalem.Impulsator od poloneza pasuje idealnie.Impulsy tylko nie pasowaly ale prostym ukladzikiem udalo sie je doprowadzic do stanu taki jaki jest potrzebny:)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load