Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty w Tipo 1,6 i.e sx
Autor Wiadomość
steven1989123 
witamy nowego


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 20-02-2011, 21:53   Wysokie obroty w Tipo 1,6 i.e sx

Witam.
Mam problem ze swoim Tipo ;/ a mianowicie po odpaleniu silnika auto nie chce zejść poniżej 1600 obr/min. co moze byc tego przyczyną ?? proszę o pomoc i z gory dziekuje :)
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2011, 21:59   

CPW, silniczek korkowy, było wiele tematów...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-02-2011, 21:59   

Jak zachowuje się kontrolka wtrysku? Pewnie nawala silniczek krokowy.
     Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 20-02-2011, 22:11   

Z góry, to chyba powinniśmy usuwać tak oklepane tematy jak ten. Ani dzień dobry, ani nie poszuka i smaruje nowy temat. Silniczek krokowy do czyszczenia, jak nie pomoże to do wymiany. Następnym razem http://forum.tempra.org/search.htm
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
djmaxior90 
witamy nowego


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 5
Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 22-02-2011, 10:51   

Witam serdecznie!! jest to mój pierwszy post na tym forum więc pragne sie przywitać. otóż kolega co załozył temat to mój przyjaciel. razem własnie naprawiamy tego tipo. Z racji tego ze nie ma go teraz przy kompie wiec pisze jakie czyny żesmy postąpili w celu wyeliminowania tych wysokich obrotów. A wiec tak jak Bdm, lynx, powiedzieli wykrecilismy silniczek krokowy. rozebralismy go całkowicie wyczyscilismy go w benzynie ekstrakcyjenj trybiki wszystkie gume itp. nasmarowalismy tryby spowrotem tak jak bylo. wszystko ładnie pieknie chodzi. silniczek na 100% działa bo sprawqdzany. podłaczylismy do tipo i nadal to samo... po odpaleniu na zimnym silniku jest około 1600 rpm a gdy pochodzi z 5 minut moze mniej dochodzi do 1900 rpm... i troszeczke rośnie.. co to może byc za przyczyna?? może warto coś jeszcze sprawdzić? bardzo prosimy o porady. z góry dziekuje.
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 22-02-2011, 12:50   

kolega miał podobnie u niego winny był z tego co pamiętam CPP czujnik położenia przepustnicy
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
djmaxior90 
witamy nowego


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 5
Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 22-02-2011, 12:57   

a gdzie znajduje się CPP?? i jak go wymienić? drogi interes? czy jest mozliwość wyczyszczenia go?? domowej naprawy?:)
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 22-02-2011, 13:08   

djmaxior90, gazownik koledze to zrobił nie wiem gdzie dokładnie ale odkręcał ten cały plastik co jest na silniku. Przeczyścił go i działa ok

poszukaj na forum o cpp na pewno wszystko znajdziesz co Cie interesuje
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
djmaxior90 
witamy nowego


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 5
Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 22-02-2011, 13:10   

szukam i szukam.. ale wiesz narazie zielony jestem co do tego forum.. jak bys dal mi namiary gdzie mniej wiecej szukac tego CPP.. w jakiej czesci z której strony silnika lub gdzie koło czego jest przymocowany.
     assistance
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-02-2011, 13:17   

CPP jak sama nazwa wskazuje znajduje się na przepustnicy :lalala: Ośka przepustnicy z jednej strony jest przyczepiona do linki gazu i regulowana przez silniczek krokowy, a z drugiej wchodzi do CPP. W skrócie to coś co jest zamontowane z boku przepustnicy, ale nie jest silniczkiem krokowym :D żeby go sprawdzic najlepiej jest miec omomierz.
     Moneta
 
 
djmaxior90 
witamy nowego


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 5
Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 22-02-2011, 13:21   

omomierz posiadam :) a powiedzcie mi jakie wartosci trzeba miec na omomierzu i jakie piny zewrzec aby dobrze sprawdzic CPP??
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 22-02-2011, 13:22   

http://forum.tempra.org/t...ustnicy&start=0

co do umiejscowienia nie powiem bo sam mam gaźnik i nie mam tego typu ustrojstwa
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
steven1989123 
witamy nowego


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 23-02-2011, 22:21   

a więc tak, CPP wykręciłem dziś i dokładnie go wyczyściłem. Ogólnie to niby coś to dało ponieważ obroty spadły o jakieś 300 na minute, ale to wciąż nie to;/ nadal utrzymują się na poziomie 1200 - 1300 na minute :sciana: nie znam sie na tym za bardzo wiec moze jeszcze ktos ma jakieś pomysły??? czy może najlepiej podpiąć pod komputer ??? bo sprawdzałem już różne ustawienia przepustnicy nawet. :( a może to jest coś z ssaniem ?? jeśli tak to gdzie moge szukać przyczyny??? z góry dziękuje za wszelką pomoc :)
  
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 23-02-2011, 22:23   

steven1989123 napisał/a:
czy może najlepiej podpiąć pod komputer ???


myślę, że to da odp. co jest zwalone
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
panciu123 
witamy nowego


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: PL
Województwo: Other
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 06-03-2011, 15:42   

Sprawdź kable w/n i świece. U mnie jest dokładnie to samo ale ja mam na 100% kable do wymiany.
  
 
steven1989123 
witamy nowego


Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 06-03-2011, 21:31   

panciu123 napisał/a:
Sprawdź kable w/n i świece. U mnie jest dokładnie to samo ale ja mam na 100% kable do wymiany.



dzięki za propozycje ale u mnie kable i świece są na 100% dobre :) teraz mam inny problem ;/ ostatnio jak go odpaliłem obroty tak jak by spadły i były przez chwile w normie :) ale jak juz sie nagrzał i dałem kilka razy wiecej gazu to przestał odpalac.;/ silnik kreci i slychac tak jakby chcial zapalic ale cos nie moze ehhh... moze na to macie jakas rade ??
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load