Wysokie obroty w Tipo 1,6 i.e sx |
Autor |
Wiadomość |
steven1989123
witamy nowego
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 20-02-2011, 21:53 Wysokie obroty w Tipo 1,6 i.e sx
|
|
|
Witam.
Mam problem ze swoim Tipo ;/ a mianowicie po odpaleniu silnika auto nie chce zejść poniżej 1600 obr/min. co moze byc tego przyczyną ?? proszę o pomoc i z gory dziekuje |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-02-2011, 21:59
|
|
|
CPW, silniczek korkowy, było wiele tematów... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-02-2011, 21:59
|
|
|
Jak zachowuje się kontrolka wtrysku? Pewnie nawala silniczek krokowy. |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 20-02-2011, 22:11
|
|
|
Z góry, to chyba powinniśmy usuwać tak oklepane tematy jak ten. Ani dzień dobry, ani nie poszuka i smaruje nowy temat. Silniczek krokowy do czyszczenia, jak nie pomoże to do wymiany. Następnym razem http://forum.tempra.org/search.htm |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
djmaxior90
witamy nowego
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 5 Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 10:51
|
|
|
Witam serdecznie!! jest to mój pierwszy post na tym forum więc pragne sie przywitać. otóż kolega co załozył temat to mój przyjaciel. razem własnie naprawiamy tego tipo. Z racji tego ze nie ma go teraz przy kompie wiec pisze jakie czyny żesmy postąpili w celu wyeliminowania tych wysokich obrotów. A wiec tak jak Bdm, lynx, powiedzieli wykrecilismy silniczek krokowy. rozebralismy go całkowicie wyczyscilismy go w benzynie ekstrakcyjenj trybiki wszystkie gume itp. nasmarowalismy tryby spowrotem tak jak bylo. wszystko ładnie pieknie chodzi. silniczek na 100% działa bo sprawqdzany. podłaczylismy do tipo i nadal to samo... po odpaleniu na zimnym silniku jest około 1600 rpm a gdy pochodzi z 5 minut moze mniej dochodzi do 1900 rpm... i troszeczke rośnie.. co to może byc za przyczyna?? może warto coś jeszcze sprawdzić? bardzo prosimy o porady. z góry dziekuje. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 22-02-2011, 12:50
|
|
|
kolega miał podobnie u niego winny był z tego co pamiętam CPP czujnik położenia przepustnicy |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
djmaxior90
witamy nowego
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 5 Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 12:57
|
|
|
a gdzie znajduje się CPP?? i jak go wymienić? drogi interes? czy jest mozliwość wyczyszczenia go?? domowej naprawy?:) |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 22-02-2011, 13:08
|
|
|
djmaxior90, gazownik koledze to zrobił nie wiem gdzie dokładnie ale odkręcał ten cały plastik co jest na silniku. Przeczyścił go i działa ok
poszukaj na forum o cpp na pewno wszystko znajdziesz co Cie interesuje |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
djmaxior90
witamy nowego
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 5 Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 13:10
|
|
|
szukam i szukam.. ale wiesz narazie zielony jestem co do tego forum.. jak bys dal mi namiary gdzie mniej wiecej szukac tego CPP.. w jakiej czesci z której strony silnika lub gdzie koło czego jest przymocowany. |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 13:17
|
|
|
CPP jak sama nazwa wskazuje znajduje się na przepustnicy Ośka przepustnicy z jednej strony jest przyczepiona do linki gazu i regulowana przez silniczek krokowy, a z drugiej wchodzi do CPP. W skrócie to coś co jest zamontowane z boku przepustnicy, ale nie jest silniczkiem krokowym żeby go sprawdzic najlepiej jest miec omomierz. |
|
|
|
|
djmaxior90
witamy nowego
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 5 Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 13:21
|
|
|
omomierz posiadam a powiedzcie mi jakie wartosci trzeba miec na omomierzu i jakie piny zewrzec aby dobrze sprawdzic CPP?? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 22-02-2011, 13:22
|
|
|
http://forum.tempra.org/t...ustnicy&start=0
co do umiejscowienia nie powiem bo sam mam gaźnik i nie mam tego typu ustrojstwa |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
steven1989123
witamy nowego
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 23-02-2011, 22:21
|
|
|
a więc tak, CPP wykręciłem dziś i dokładnie go wyczyściłem. Ogólnie to niby coś to dało ponieważ obroty spadły o jakieś 300 na minute, ale to wciąż nie to;/ nadal utrzymują się na poziomie 1200 - 1300 na minute nie znam sie na tym za bardzo wiec moze jeszcze ktos ma jakieś pomysły??? czy może najlepiej podpiąć pod komputer ??? bo sprawdzałem już różne ustawienia przepustnicy nawet. a może to jest coś z ssaniem ?? jeśli tak to gdzie moge szukać przyczyny??? z góry dziękuje za wszelką pomoc |
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 23-02-2011, 22:23
|
|
|
steven1989123 napisał/a: | czy może najlepiej podpiąć pod komputer ??? |
myślę, że to da odp. co jest zwalone |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
panciu123
witamy nowego
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: PL
Województwo: Other
|
Wysłany: 06-03-2011, 15:42
|
|
|
Sprawdź kable w/n i świece. U mnie jest dokładnie to samo ale ja mam na 100% kable do wymiany. |
|
|
|
|
steven1989123
witamy nowego
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: Łobez
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 06-03-2011, 21:31
|
|
|
panciu123 napisał/a: | Sprawdź kable w/n i świece. U mnie jest dokładnie to samo ale ja mam na 100% kable do wymiany. |
dzięki za propozycje ale u mnie kable i świece są na 100% dobre teraz mam inny problem ;/ ostatnio jak go odpaliłem obroty tak jak by spadły i były przez chwile w normie ale jak juz sie nagrzał i dałem kilka razy wiecej gazu to przestał odpalac.;/ silnik kreci i slychac tak jakby chcial zapalic ale cos nie moze ehhh... moze na to macie jakas rade ?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|