Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
I znowu wydech
Autor Wiadomość
gaabik 


Wiek: 46
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 83
Skąd: Poniatowa
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-06-2005, 08:12   I znowu wydech

Moi drodzy powiem wam że mam szczerze dość tej Temperówki.Jak nie 2 ostatnie wydechy to teraz też wydech tylko element elastyczny (ten przed katalizatorem).Poradzcie mi proszę czy ten element musi być czy można go wyciąć i wspawać rurkę na stałe.Z góry dzięki za informację.
     assistance   Moneta
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-06-2005, 09:41   

Ja nie miałem od poczatku tłumika dragan i jest ok.Choć przyznac musze ze to bdb sprawa.Fiatowskie mają zywot ok 100 tys orginalne .Zamienik kosztuje ok 100zł .Fabrycznie są z cała rurą od kolektora za duzy pieniadz #-o .Napewno wieszaki mają mniej pracy bo rura tak nie drga!! jaka jest to łącze elastyczne oczywiscie :evil:
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-06-2005, 09:52   

grafit na szrocie to z 50 zeta beda chcieli moze nawet mniej. potem znajomy spawacz i diaks i do dziela. robota latwa ale troche czasu trzeba poswiecic (okolo 2 godzin z przerwami na fajka i piwko) i wsio jest oki. tak wiec reduktor drgan to niewielki koszt.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
gaabik 


Wiek: 46
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 83
Skąd: Poniatowa
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-06-2005, 10:00   

Dzięki wszytkim za pomoc ja jestem zielony z mechaniki i każda informacja jest dla mnie ważna,szczególnie ta dzięki której mogę zaoszczędzić parę złotych.Dlatego w podziękowaniu każdy dostał punkcik.
     assistance   Moneta
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-06-2005, 19:25   

generalnie tlumik drgan jest bardzo istotny w autach doladowanych

stosowany jest bardzo czesto w turbodieslach

w zwyklej benzynie nie ma takiej potrzeby, ew. zeby odciazyc wieszaki i zredukowac przenoszenie drgan na karoserie, ktore i tak glownie zaleza od stanu poduszek silnika
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
Basteq 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 115
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 26-06-2005, 18:19   

Ja za łącznik dalem 80 zl (60 siatka + 20 wspawanie) 20 minut pracy mechanika -spawacza :) :)
_________________
Była 159.A3.046 Tempra, była Honda Accord F20B3; CE2; AERO DECK jest Mazda 6 kombi
     Moneta
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-06-2005, 21:27   

Tłumnik drgań jest potrzebny bo przy niewielkim luzie na poduszkach silnika może rozrywać cały wydech.
     assistance   Moneta
 
 
rhoody 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 29 Mar 2005
Posty: 191
Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 27-06-2005, 21:34   

kup tłumik drgań od Lanosa - jest o wiele tańszy, a naprawdę jest to to samo, wiem, bo wstawiałem u siebie (kto był na I zlocie, ten wie jak brzmi przepalony :) )- musisz tylko zmierzyć średnicę, bo akurat nie pamiętam... ze wspawaniem to już jest trochę więcej pracy, ponieważ musi tam być powłoka CHROMONIKLOWA - każdy warsztat robiący tłumiki ci to potwierdzi - a to już ciutkę wyższa szkoła spawania... 8)
_________________
Była Tempra, jest Megane Coupe...
     assistance
 
 
mario


Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 15
Skąd: Gubin/Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: 28-06-2005, 22:16   

Ostatnio wymienialem wlasnie ten element i zaplacilem za uzywany w bdb stanie razem z rura do kolektora i do katalizatora 45 złoty :) nawet nic nie trzeba bylo spawac tylko przykrecic i teraz juz jest wszystko ok.
  
 
 
gaabik 


Wiek: 46
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 83
Skąd: Poniatowa
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-06-2005, 08:33   

mario napisał/a:
Ostatnio wymienialem wlasnie ten element i zaplacilem za uzywany w bdb stanie razem z rura do kolektora i do katalizatora 45 złoty

Mario, rozumiem ze znalazles to na zlomie?Bo ja tez zamierzam pojezdzic po zlomowiskach.W sklepie krzykneli mi za tem element 100zl,oczywiscie nie oryginalny i bez gwarancji.A tyle to nie zaplace + do tego spawanie jakies 30 zl = 130zl.Jak za taka pierdołe to za duzo.
     assistance   Moneta
 
wglogowski 



Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 126
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-06-2005, 08:41   

NIestety to nie są tanie rzeczy ale niezmiernie przydatne. Ja u siebie nie posiadam tego i już tłumik spawany był 5 razy. Dobrze ze mam teścia spawacza z migomatem :) i nie ma problemu z małym spawem ;)
_________________
KLIK
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load