|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo 2.0 v8 - czy mozna cos z tego silnika wiecej wyciagnac? |
Autor |
Wiadomość |
Arigo
witamy nowego
Wiek: 48 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 2 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-05-2006, 23:45 Tipo 2.0 v8 - czy mozna cos z tego silnika wiecej wyciagnac?
|
|
|
Chcialbym sie dowiedziec ile mozna wydusic jeszcze z takiej jednostki ,jak i jakiego rzedu moga to byc koszty?? Z gory dziekuje za informacje . |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-05-2006, 09:31
|
|
|
Można, a ile to kwestia indywidualna...
Najlepiej podobno jednostki 8v uturbiać, ale ja preferuje inna szkołę i wole wolnossące auta, pewnie narazie.
Co do modyfikacji to jest tego cała masa, ale niestety zabawa w tunig mechaniczny jednostki wolnossącej jest droga...
*Proponuje na początku zrobić dolot i wydech z kwasówki od kolektora średnica 2"- koszt do 2000zł (jeśli robione w profesjonalnym zakładzie)
*Następnie zrobić głowicę tzn. polerowanie i poprawianie kształtu kanałów, do tego zabawa z zaworami. Cena: z nią bywa różnie
*Teraz zkup SMT6~400zł (powiedzmy że jest to dotatkowy komp, który będzie zmieniał sygnał z ori kompa) i do tego strojenie, tu cena też zależy od firmy
*Później zrobiłbym wałki, ściągał z zagranicy (drogo) lub przerabiał w kraju (taniej)
*Teraz zrobił kolektor wydechowy policzony pod wałki ~1500zł
*I ponownie wystroił, bo wałki bez strojenia nic nie zmieniają, a wręcz pogorszają osiągi. Koszt cena też zależy od firmy
I po tych modyfikacjach, zależnie jeszcze od wałków, ale myślę, że 160-180 koni można by osiągnąć.
Wrażenia z jazdy bezcenne, za resztę zapłacisz kartą Mastercard.
Koszta duże i porównywalne nawet z uturbieniem, stym że dłubanie w wolnossącym można rozłożyć w funkcji czasu , a turbo niebardzo, bo wątpie żebyś to sam profi w garażu zrobił...
Oczywiście zawsze jest możliwość poszukania silnika z Lanci 2.0 8v turbo i przełożenie 'kilku' rzeczy.
Pozdro |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
Arigo
witamy nowego
Wiek: 48 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 2 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 20-05-2006, 08:30 Tipo z silnikiem lancii??
|
|
|
Dzieki za wskazowki . Znalazlem Silnik przerobiony profesjonalnie a nie garażowo!!! 2,0 8V Turbo z Dedry Turbo na 270KM/385Nm, bez katalizatora, chip evocars-najlepszy w branży, dodam seryjny do wersji z katem, 145tys. km, przerobiony 2sezony temu i przejechał ok. 10tys.km, stan bdb, przerobiona głowica, dół, chip. Silnik kpl z turbiną, kolektorami, komputerem, jeśli ktoś chce włożyć do innego auta mam także za dopłatą wiązkę, skrzynię i niezbędne gadżety.
Teraz mam pytanko .
Czy warto w to inwestowac i jesli warto to co dalej z zawieszeniem ??
Wytrzyma standard czy cos nalezy poprawic?? |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-05-2006, 08:48
|
|
|
http://www.allegro.pl/ite...70km_385nm.html
Mowisz chyba o tym
Tez go widzialem tylko pytnaie czy nie jest max zajecheny hehe |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|