|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Drugi Fiat - tym razem HGT |
Autor |
Wiadomość |
maro
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 63 Skąd: Strzelin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-02-2009, 13:43 Drugi Fiat - tym razem HGT
|
|
|
Witam!
Do tej pory przez ponad trzy lata intensywnie eksploatowałem moją temprę. Auto ani razu mnie do tej pory nie zawiodło choć robiąc dziesiątki tysięcy kilometrów trzeba było trochę części wymienić. Szczególnie, że w mizernym stanie go kupiłem. Do tej pory... Rano (jak co dzień) wychodzę do pracy, wsiadam przekręcam stacyjkę i kręcę. I na tym się skończyło. Nie odpalił, ewidentnie wygląda na brak albo złą iskrę. Żeby było trudniej to po paru godzinach odpalił na dotyk, jak zwykle. Nic w tym nie ma złego bo przecież wieczny nie jest ale wtedy zdałem sobie sprawę, że nie można mieszkać za miastem i polegać ciągle na jednym aucie. Dlatego zakupiłem zmiennika
Fiat Bravo HGT
oczywiście 2,0 benzyna +gaz
czarny, ospojlerowany, na alusach z ciemnymi szybami najzabawniejsze że wcale mnie to zwykle nie jarało ale tu jest wszystko oryginalne, fabryczne. Żadnych fajansiarskich końcówek, naklejek, czy folii na szybach.
W dodatku narzeczona mnie namówiła będzie nim dużo jeździć, zakupiony tak dla niej do jazdy.
Oczywiście to nie spontan. Auto było chyba garażowane bo blacha jest perfekt, środek poza jednym drobiazgiem też zadbany i w eleganckim stanie.
- elektryczne szyby
- centralka i immobiliser
- klimatyzacja
- fabryczne radio
- kierownica i drążek w skórze
Przebieg budy 140000 z haczykiem, silnik wymieniony i młodszy o 50000. Ktoś go kiedyś chyba zatarł a poprzedni właściciel pracuje w ASO i go wymienił. Na wszystko mam (lub widziałem) papiery. Zawieszenie też narazie jest git.
Pracuje super, diagnostyka była na 5. W sumie można się doczepić tylko do lekko pękniętej tapicerki na drzwiach i trochę wyrobiony jest zamek kierowcy.
Zdjęcia są może nie najlepsze ale narazie tylko takie miałem czas cyknąć (w drodze do pracy). |
_________________ Tempra 1,6 wtrysk +Gaz, digital i elektryka - SPRZEDANA
Jest BRAVO HGT (2,0) +Gaz |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 12-02-2009, 19:46
|
|
|
to HGT było kogoś z forum ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maro
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 63 Skąd: Strzelin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-02-2009, 08:03
|
|
|
Nic mi o tym nie wiadomo. Ja kupiłem od tego mechanika ASO. W 2004 sprowadzono go do polski (Świdnica), potem następny właściciel zatarł silnik i ponad rok trzymał w garażu. Jak go przypiliło to właśnie od niego odkupił go ten mechanik, to byli jacyś znajomi. A czy któryś z nich był w klubie to nie wiem, nie pytałem. |
_________________ Tempra 1,6 wtrysk +Gaz, digital i elektryka - SPRZEDANA
Jest BRAVO HGT (2,0) +Gaz |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-02-2009, 08:36
|
|
|
Zarówke w prawej lampie z tyłu masz spalona... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Tipo-14000
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 13 Lip 2006 Posty: 197 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-02-2009, 21:53
|
|
|
Cytat: | Zarówke w prawej lampie z tyłu masz spalona... |
Czujne oko eksperta
Jak dla mie fajne autko ( nawet mimo niejasnej przeszłość z silnikiem ) gdyby nie ten GAZ
Dokładnie wczoraj oglądałem co taka instalacja zrobiła z silnikiem BMW COUPE 92' (seria 3) , żal ...
Pozatym , oby jeździło jak najlepiej !!
Szerokiej drogi
Pzdr
Dawid |
_________________ Black Alfa 146 2.0 16v TS '97 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-02-2009, 22:00
|
|
|
Tipo-14000, na temat LPG i ewentualnej "szkodliwości" dla silnika było sporo ... Sporna kwestia
ja właśnie jak będę czegoś szukał to z LPG albo bez i będę sam zakładał
co do tematu sporo jeździ bravo z przepaloną jedną żarówka z tyłu ... jakaś wada fabryczna ?:D
** Dodano: 13-02-2009, 22:01 **
maro, ma kopa co ?;] |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-02-2009, 18:15
|
|
|
Tipo-14000, no ale bravo HGT nie jest jakoś specjalnie drogie ... Więc każdy je może mieć jak tylko mu się zachce ... młody człowiek potrzebuje mocnego silnika i oszczędności
co innego np nowe subaru STI ... też potrafią zagazować |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Tipo-14000
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 13 Lip 2006 Posty: 197 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2009, 19:05
|
|
|
Cytat: | młody człowiek potrzebuje mocnego silnika i oszczędności |
Niech będzie
ale ta młodość drastycznie się przedłuża w niektórych przypadkach
Pzdr
Dawid |
_________________ Black Alfa 146 2.0 16v TS '97 |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-02-2009, 23:01
|
|
|
Komentarze i opinie na temat hgt mile widziane od osób użytkujących bezpośrednio ową maszynkę... Dziękuje |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
maro
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 63 Skąd: Strzelin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-02-2009, 08:37
|
|
|
heh, ale widzę temat gazu zrobił się burzliwy. Ja właśnie wróciłem po długim weekendzie nowym nabytkiem. Zrobiłem jakieś 800km.
Powiem tak. Moja tempra ma monowtrysk 1,6 od ponad dziesięciu lat na gazie silnik ma w lepszej formie niż niejeden nie zagazowany. A gaz I generacja, czyli najgorszy. Wypala mi średnio 10l/100km gazu.
Po weekendzie w bravo wyszło spalanie 11,5l/100km gazu (też cykl mieszany-sporo na mieście). Zważywszy na nieciekawe warunki drogowe wiadomo że szaleństwa nie było. Zwykła dynamiczna jazda. A dla sprostowania zaznaczę że instalka to nie sekwencja tylko wtrysk do dolotu. Reszta kosztów jest identyczna. Ubezpieczenie nawet 10zł tańsze od tempry z racji na wiek auta.
Pozdrawiam! |
_________________ Tempra 1,6 wtrysk +Gaz, digital i elektryka - SPRZEDANA
Jest BRAVO HGT (2,0) +Gaz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|